Top en Flop stammen

DeletedUser1888

Guest
Top stam : Green gang, .. Flopspeler: leider NoSPeedo stapt meteen over naar een andere stam(sparta).. schijnbaar zit die stam(sparta) langer onder het bureautje bij spelers met veel puntjes dan GreenGang. ( jammer voor Greengang )
Flop stam: Sparta... Knikkert spelers eruit om plaats te maken voor vriendjes politiek, er zijn nog wat spelers die komen :) dus aan de leden van Sparta die gekicked gaan worden.., hoop dat je niet op de kick lijst staat. Traumatrix, viperwart, stressix hebben al plek moeten maken voor Timo.G en Marshall.. Who's next! xD


is op je werk ook voor jou tien anderen. tenmiste als je werk heb
 

DeletedUser1154

Guest
Flop: Dit is voor mij een flop

Vanavond pech want je 4 edels zijn weg

20200308_235050.jpg
 

karel de grote

Nieuwerd
Flopstam Sparta, de leiding denkt enkel aan eigen gewin en misbruiken de co-op's die ze hebben van andere, ze sturen al mijn def weg naar een dorp van de oprichter en laten mijn dorpen leeg staan terwijl ik ook aanvallen binnen krijg, ze gebruiken mijn buitmeesters om een dorp te uppen zonder dit even te laten weten, als je er dan iet van zegt, ben je zelf een egoist, nietsnut en weet ik wat nog allemaal, als je dan wat troepen terug roept dan volgt er weer een scheldtirade, de andere leden krijgen gewoon de kans niet te groeien door de heb zucht van de leiding, en als je zelf eens met een idee komt word het van tafel geveegd, maar als jij eens niet akkoord ben met een plan van hun, dan zitten er weer eens een serieus haar in de boter.
Ik stop zelf met dit spel en veel andere van onze stam zijn al gestopt of gaan stoppen omwille van het kinderachtig gedrag van de leiding en dan zeker in name van death,
 

DeletedUser

Guest
Spijtig om te horen, Karel de grote. #Jammer om te horen dat death/leiding zo speelt ( en dan liefst anderen ondertussen zwart maken ) D8 dat ze bij jullie stopte vanwege Corona zoals hij zei maar dit is dan alweer een leugen. Goed om eens te horen van leden hoe het werkelijk is in -This is Sparta-
Ik hoop dat je niet stopt met tribalwars2 hierdoor maar lekker een nieuwe wereld begint, respect naar je dat je je verhaal durft te vertellen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

danger008

Bekend Lid
Karel ik hoop ook dat je niet stopt met tw2.
er zijn altijd andere werelden nieuwe stammen die komen en gaan en je gaat ongetwijfelt eens een leuke stam tegenkomen
 

Droeftoeter

Casual Lid
Misschien even voorleggen aan support? Scheldtirades en coop misbruik zijn tegen de regels. Dus misschien kan er op deze manier iets aan gedaan worden.
 

DeletedUser1935

Guest
@karel de grote
1. Je bent zelf niet aanwezig om te deffen
2. Van je aanvallen was geweten dat ze fake zijn
3. Je def was gebruikt in stambelang
4. Je geeft je co-op om elkaar te helpen
5. Dit is geen co-op misbruik
6. Mss zijn je handelingen een groot aandeel aan het feit dat je uitgescholden word
logt 3 dagen niet in , alles word voor noobje gedaan , en als hij dan inlogged mag zijn def niet bij iemand anders staan
Das toch raar he
7. Met welk idee ben jij dan gekomen?
8. Wij wachten al 3 weken op jou tot jij je trein zou klaar hebben , om mede door jou opgestart plan uit te voeren.
9. Ik heb jou def niet gestuurd en jou co-op heeft er mee voor gezorg dat er een clear geblockt werd
10. Support zal wel uitmaken wat co-misbruik is of niet


@Swootcandy , dus die mensen die echt aan Corona zijn gevallen als slachtoffers maak jij nu belachelijk , wat ben jij een held
 

DeletedUser1935

Guest
Je bent uit de stam gezet voor de volgende redenen
1. Geen communicatie bij login , gewoon meteen van je oren maken , terwijl ook jou account onder supervisie was , en als er gedeffed moest worden zou je zelf te laat zijn , meteen beginnen brullen dat het niet hoort dat een acc die al 3 dagen alles voor je moet doen je def gebruikt om een clear te stoppen (Die co ben ik niet btw)
2. Drogba , mss moet je niet meteen conclussies trekken , KDG is zelf ook non-stop aant schelden geweest
3. Op het forum plaatsen dat wij je co misbruiken etc etc , terwijl we je handje al tijden moeten vasthouden.
4. Jente en mij uitschelden voor alles wat zwart is , leugens vertellen op het algemeen forum
5. Je gaf je co-op af omdat je minder tijd had , en als we dan een mooie defactie doen ga je kwaad worden? waarom? vind je het erg als HTF op mij doodloopt? het is precies of het je pijn doet.
6. Je vriendje Buennos ook met leugens appen zodat hij ook handelt met halve waarheden van jou?

Fouten die je daarna nog maakte

1. Je post op het forum dat ik je kick en dat IK je meteen aanval , terwijl IK nog geen enkele aanval had lopen
Ik ben puur in de aanval getrokken omdat jij op het forum aangaf dat ik al onderweg was.
Tja als ik dan toch op het forum zo bekeken moet worden , dan ga ik ook niet wachten met aanvallen he
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Drogba , mss moet je niet meteen conclussies trekken , KDG is zelf ook non-stop aant schelden geweest
Dat er zoveel conclussies getrokken worden heb je mooi aan jezelf te danken, als jij je niet als een baby had opgesteld en gewoon normaal taalgebruik had gebruikt waren er minder conclussies getrokken.
Maar ik hoop dat je het erg naar je zin hebt in je stam, lijkt me een gezellige boel daar.
 

karel de grote

Nieuwerd
Je bent uit de stam gezet voor de volgende redenen
1. Geen communicatie bij login , gewoon meteen van je oren maken , terwijl ook jou account onder supervisie was , en als er gedeffed moest worden zou je zelf te laat zijn , meteen beginnen brullen dat het niet hoort dat een acc die al 3 dagen alles voor je moet doen je def gebruikt om een clear te stoppen (Die co ben ik niet btw)
2. Drogba , mss moet je niet meteen conclussies trekken , KDG is zelf ook non-stop aant schelden geweest
3. Op het forum plaatsen dat wij je co misbruiken etc etc , terwijl we je handje al tijden moeten vasthouden.
4. Jente en mij uitschelden voor alles wat zwart is , leugens vertellen op het algemeen forum
5. Je gaf je co-op af omdat je minder tijd had , en als we dan een mooie defactie doen ga je kwaad worden? waarom? vind je het erg als HTF op mij doodloopt? het is precies of het je pijn doet.
6. Je vriendje Buennos ook met leugens appen zodat hij ook handelt met halve waarheden van jou?

Fouten die je daarna nog maakte

1. Je post op het forum dat ik je kick en dat IK je meteen aanval , terwijl IK nog geen enkele aanval had lopen
Ik ben puur in de aanval getrokken omdat jij op het forum aangaf dat ik al onderweg was.
Tja als ik dan toch op het forum zo bekeken moet worden , dan ga ik ook niet wachten met aanvallen he

Denk je nu echt dat 1 iemand dit hier gelooft wat jij zegt? Lol
 

DeletedUser2072

Guest
Karel de grote is niet de enige speler die zegt hoe Death een slechte speler is.
scareface.png

scareface.png

Ik heb de coop van LHB, dus ik kan alles meelezen in deze gezamelijke chat.
 

DeletedUser1333

Guest
omg nu al wereld regels van dit mag je niet gebruiken, dat mag je niet gebruiken
 

DeletedUser1935

Guest
NoSpeedo.pngNoSpeedo.pngNoSpeedo.pngNoSpeedo.pngNoSpeedo.pngNoSpeedo.png
Wel grappig , dat zei je tegen mij ook , enige wat ik gedaan heb is No speedo in het gesprek toevoegen , en die vertelde jou dit ook al
En toch ga je het hier posten
 

karel de grote

Nieuwerd
De grootste flop stam is Sparta met grote voorsprong, we spreken 1v1 af jente en ik, jente loopt cleartje dood, death val mij aan, death loopt cleartje dood en nu stuurt heer ter leede ook wat troepjes, tot zover 1v1 lol, zo'n grote mond dat ze de beste zijn en ik een nietsnut, deze nietsnut heeft wel mooi jullie cleartje laten doodlopend, en ja eerlijk is eerlijk ik heb hulp gehad in 1 dorp na dat zowel death als jente als eerst 1v1 doorbraken, maar nog halen de 2 grote van Sparta het niet tegen een zogezegde nietsnut :)
 
Bovenaan