Top en Flop spelers

DeletedUser1888

Guest
@Droeftoeter , ik vraag me af wie jij bent? xd
Ja LHB heeft zoveel leerlingen , 1 van die leerlingen is al sinds dag 1 beter als hemzelf xd Dus dan vraag ik me af wat heeft ie geleerd?
Hoe dat je uit al je dorpen preset fakes en wat cleartjes moet spammen?
Of hoe dat je een kapel vrijspeelt want die kan je in een BB dorp zetten xd

Ik heb geen 1e deftig gecoordineerde aanval gezien
alleen 30 man op 2-3 man , heb ik gezien
En een paar mooie aanvallen van spelers die individueel liepen
Zoals swoot zijn andere leerling / beter speler als hemzelf Nickll(moet nog wat achter)

Hij is niet eens een bij de 3 beste spelers in zijn stam , sorry maar omtrent skill kan je LHB ECHT niet in een top lijstje zetten , qua kosten wat kost , wat hij ook moet doen et willen winnen , dat mss wel , al is mergen et de vijand blijkbaar ook een optie


Marshall : Hele goeie speler

HTL : MVP , MVP!

Top 3 bij de vijand : (ik kan niet judgen op deze wereld , dus ik ga in het verleden moeten kijken , hier is niks zinnigs gebeurt)
#1 Stakka heeft tactieken overgenomen van al zijn oude stamleden en co-ops (Flokii , ikzelf , Marshall , Asoa) en meer ,allemaal spelers die al genoeg werelden en winstachter hun naam hebben.
#2 Nickll : Het is gewoon mooi om te zien , het verschil als hij 30 min zelf inlogged om aan te vallen , of als zijn co-ops HTF en danger lopen
Het valt meteen op , want de aanvallen die hij zelf stuurt zijn meestal wel mooi getimed , iets te weinig moeite maar swat
Danger stuurt gewoon 1 aanval geen fakes niks
En swoot spamt random presets met 1 ram en/of bedrieger
#3 Knuppel : waarom ? doorzettingsvermogen , ik ben vrij zeker als een van de grotere spelers op 2 dagen de helft van hun dorpen verliezen in HTF , ze de brui eraan geven , knuppel niet , een echte warrior , kan alleen nog veel leren , maar vechtlust en doorzettingsvermogen wint werelden , dat kan het verleden aantonen , denk maar aan werelden als 27, 31 , 35 en pas nog 38 , dus de mentaliteit zit goed , mss heb ik ooit de eer met jou in mijn stam te mogen spelen


droeftoeter is aardig
 

DeletedUser2233

Guest
topspeler: viking92

deze strijder kan je niet omheen, deze ongeloofelijke tacticus ziet wanneer het niet goed gaat met de stam en besluit om dan snel te leaven, wat een move

om dan toch te besluiten om terug te keren, excuus te maken en dan 2 weken later alsnog te leaven, tactisch ongekend.

als kers op de taart, elke dag een bericht sturen naar de winnende stam of ze je alsjublieft aannemen zodat je de wereld gewonnen heb, de trots wat deze man zal hebben met de gewonnen wereld is ongekend

mocht ik ooit nog een rat nemen als huisdier zal ik hem zeker viking noemen
 

seayeon

Bekend Lid
@knuppel tja joh , wat kan ik er op zeggen
Je ziet ook wie nu de leiders zijn bij Nameless , met hun iedereen is welkom politiek
Zo zien mensen de gemakkelijke optie he

Deze zelfde politiek voeren ze uit op W45 , alleen daar werden ze niet eerst gecarried door spartanen xd
Zelfs als ik een rat pak noem ik hem nog geen viking

Vikings zijn een minderwaardig ras , alleen groot afgebeeld door de verhaaltjes , maar eig waren het plunderaars , die dorpen plunderden , in Europa in tijden van oorlog in midden europa , het voornaamste slachtoffer van de vikings waren vrouwen en kinderen

Als je gaat graven in de geschiedenis kan je zien dat het altijd vieze onderkruipers geweest zijn ;)
 

DeletedUser1850

Guest
iedereen die geschiedenis heeft gehad weet dat Vikingen niet alleen plunderaars waren..

elke cultuur zowel vroeger als nu had/heeft zijn mindere kanten, zowel Vikings, Romeinen, grieken (spartanen), Turken, Mongolen, chinezen enzovoort
 

seayeon

Bekend Lid
Winnen en winnen zijn 2 verschillende dingen he :)

@Gungnir doe eens een geschiedenis boek open
Of kijk is op youtube 10 deadliest armies , ik zie nergens vikingen verschijnen , Spartanen daarentegen
Al is die geschiedenis ook wel een beetje vervormd zeker in de film

Maar vikingen waren voornamelijk inbreds , plunderaars en verkrachters
Er zijn genoeg bewijsstukken te vinden zowel op google als in echte geschiedenisboeken
 
Bovenaan