Top en Flop spelers

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Waar gaat het heen met deze wereld? Contracten? Het is maar een spelletje ;)

Gek genoeg kan ik me dat voorbeeld van het bierviltje niet herinneren. Maar kans is groot dat ik die dag ergens anders te vinden was dan in de collegebanken:p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Waar gaat het heen met deze wereld? Contracten? Het is maar een spelletje ;)

Gek genoeg kan ik me dat voorbeeld van het bierviltje niet herinneren. Maar kans is groot dat ik die dag ergens anders te vinden was dan in de collegebanken:p
Pft, jij bent geen jurist. Je hebt zeker een paar vakjes recht gehad :p
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Haha nee gelukkig geen jurist. Heb indd maar een paar vakken recht gehad en dat vond ik verschrikkelijk haha
 

DeletedUser2072

Guest
@deathscythe96 Wat zijn we weer lief :p
Elke death post blijft nog altijd wat ik eerder zei "HTF bad".
Ieders mening is anders :)
 

DeletedUser1850

Guest
ik doe dit niet vaak maar, ik merk wel een paar spelers die verdienen hun naam te zeggen.

danger008: houd zich koel en valt aan in treb treinen wat voor mij (coop) moeilijker is om te deffen en meer werk geeft om te snipen. zoekt altijd nieuwe tactieken. aangename speler om tegen te spelen.

Drogba497: slimme speler, hapt wanneer de hond slaapt, gemerkt dat hij voorbereid is op inkomende aanvallen en een echte boomknuffelaar.

Dokkie12: sterkte groei, weet wat hij doet. de beste farmer op het spel momenteel en een aangename speler.

Indra aka death; ja, jongens hij schept graag op (sorry mops (ik schep ook graagop)) en geeft veel commentaar. puur spel gericht ----> het is al lang geleden dat ik iemand veel voor zijn stam heb zien doen (battleplans kaartjes maken, aanmoedigen)een win mentaliteit.. een echte tw2 fanatieker.

*ik wil geen commentaar op mijn mening* IK KAN NIET TEGEN KRITIEK :$

flop: alle spelers die mij een mail sturen dat ik een stuk stront ben, nadat ze een dorp door me kwijt zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2116

Guest
Flop : Indra je mag hem niet eens feliciteren met zn verjaardag dan noemt die je waardeloos en wordt je gereport
 

DeletedUser2116

Guest
False : jij irriteert mij , ik kaats de bal , jij dreigt met een report

1/2 berichten per week zou ik voor tekenen
 
Bovenaan