Top en Flop spelers

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het andere forumdeel is voor meerdere redenen verwijderd. Het liep er nogal de spuitgaten uit.
Hier kan je verder gaan, met de nodige onderbouwingen en respect naar elkaar. Merken wij dat dit niet kan zullen wij dit topic alsook sluite/verwijderen en kunnen er nodige sancties/waarschuwingen uitgedeeld worden.
 

DeletedUser

Guest
Top speler: :hart Knuppel ( een nieuw lid in de tribalwars2 community #ingame ), Teamspirit!:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Top Speler:
LHB aka @Swootcandy
Erg gedreven speler en een fantastische leider die erg behulpzaam is.
Je kan voor alles naar m toe geen vraag is te dom. Zelf is ie ook niet verlegen om een vraagje te stellen op z'n tijd :p
Hij is erg actief en laat dit ook zeker merken. Vooral als leider is dit natuurlijk erg belangrijk en geeft het je als lid een goed gevoel bij de stam.
Hij laat je gelijk welkom voelen in de stam en dat is een goeie kwaliteit van deze beste (wat oudere :p) meneer ;)
Hij heeft ook erg veel verstand van het spel soms heeft ie het over dingen dat ik denk gast how do you know that...
Ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij hem in de stam te gaan.

Bedankt voor je inzet LHBtjeeee.
 

danger008

Bekend Lid
Top speler

Vimipz
waarom offert zigzelf op voor spelers die heel hard willen knallen aan het front en hij os voorziet ook omdat

Lieveheerstbeestje/Swootcandy:
Veel weten het niet maar hoe hij alles regelt en inzicht heeft als leider hoe op tactische wijze de stam stuur van de ene speler naar de andere.
buiten dat kan iedereen bij hem terecht als er iets is voor een goede babbel wat hem ook elke keer lukt is een stam op te richten waar de groep zo hecht aan elkaar hangt.
 

DeletedUser2072

Guest
Top speler #1: @Swootcandy
Een tactici van hart. Oog voor strategie en voor de toekomst. Wist weken op voorhand waar knelpunten zouden zitten, waar wij als stam onze focus op moeten zetten, terwijl hij ook er in slaagt vrijheid binnen in de stam te laten voor leden.

Naast die hand, heeft hij enorm doorzettings vermogen om zo hard te kunnen doordoen. Ik kan mij alleen maar inbeelden hoe zwaar het moet zijn, om moeilijke beslissingen te nemen en tegelijkertijd positief over te komen naar elke speler. Menselijk inzicht is een must-have voor een top leider, wat hij zeker heeft bewezen! Niet alleen bij z'n eigen stam, maar ook bij andere stammen :)

Naast zijn kennis en uitgebreid doorzettings vermogen, is hij ook een sociale speler. Organiseert stam-uitjes voor de leden, en altijd te vinden op voice voor plezier! M.a.w. een echte topspeler waar veel mensen wat kunnen van leren!

Top speler #2: @danger008
Wat een speler is dit zeg. Doorheen enorm moeilijke tijden en persoonlijke problemen in de thuis situatie, is deze man een kanon dat nog altijd doorzet in die moeilijke tijden. Een brilliante speler waar je als team, op kunt rekenen. Hij is een echte farm-a-holic, die de barbarendorpjes vlak voor jou altijd komt leeg te roven, maar je kan niet missen om hem te willen hebben in je team.

Danger is een speler die zijn gehele provincie bijeen houdt, zeker in de begin fase als dit nog niet zomaar te doen is met meerdere dorpen, en er met kop en schouders boven uit steekt qua loyaalheid en positiviteit.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ook geef ik een shout-out aan het HTF team in het algemeen. Dit is een stam waar ik nog nooit zo'n hechtheid heb gezien, en waar je je als gek boomvriendje in thuis kan voelen <3 Jullie zijn een geweldig team dat ik niet missen wil! Of het nu is om te winnen of verliezen, zou ik dat altijd doen in zijde van deze fantastische groep.
 

DeletedUser2072

Guest
Als je complimenten geeft aan je eigen stam:

main-qimg-2cdd7c2bed02556dd0e07cc900c5a173.webp
 

DeletedUser1935

Guest
Deze keer dan maar echt oprechte nominaties.
Maar dan alleen over het spel zelf

Topspeler #1 : Heer van ter Leede
Reden : Ik denk dat zowel vriend als vijand die reden wel weet , meer hoeft er niet gezegd te worden.

Topspeler #2 : Jente1994
Een teammaat die je 100% kan vertrouwen en die ook 100% vertrouwen in haar co-op legt.

Topspeler #3 : Lieveheersbeestje
Reden : Ondanks hij er natuurlijk genoeg hulp voor krijgt om daar te staan , staat hij op #1 ODA , loopt soms nutteloos clears dood terwijl ze nog niet eens af zijn , maar hij blijft ze wel gooien , juiste ingesteldheid voor een off speler wel , Clears zijn er om dood te lopen.

Topspeler #4 : Stakka
Reden : ondanks de gebeurtenissen en de enorme wakkerschudding en stress , gaat hij toch weer stug door , een ECHTE spartaan!

Topspeler #5 : PeeTheLegend
Hoe je zo consistant zoveel kan farmen , blijft me een raadsel , freak!

Topspeler #6 : ObstinateOracle
Hah , bij deze gaan veel mensen koppen trekken , maar is wel de reden en de persoon waarom ik stop met TW2 in het algemeen De enige die dat ooit gelukt is met either gameplay of dit leugengedrocht van nu.
Vanaf nu speel ik #Farmville2 en #Tribalhugs2 dankzij hem , al zal ik mijn dorpen nog steeds niet tegen een lage prijs laten gaan.

Op naar de flop spelers , en zoals verwacht , is dit de moment om te trollen

Flopspeler #1 : Deathscythe96
Co-op misbruiker en def parasiet

Flopspeler #2 : Deathscythe96
Als iemand een kneuzen-actie doet , noemt hij mensen ook echt kneusje!

Flopspeler #3 : Deathscythe96
Is niet op zijn mondje gevallen , en zegt wat hij denkt , altijd en overal

Flopspeler #4 : Deathscythe96
HTF had niet eens hun beste spelers nodig , hij werd in een mum van tijd weggespeeld door 1 van de kleinste HTFers

Flopspeler #5 : Deathscythe96
Hij is kei slecht , iedereen is beter als hem , en toch denkt hij van zichzelf dat hij de beste speler is die er op TW2 rondloopt , wat een eikel!!!!!
 

DeletedUser1888

Guest
Flopspeler #1 : Deathscythe96
Co-op misbruiker en def parasiet, BFG reactie= nee is niet waar muschien doet ie dat als je niet te vertrouwen bent

Flopspeler #2 : Deathscythe96
Als iemand een kneuzen-actie doet , noemt hij mensen ook echt kneusje! BFG reactie= nog niet echt mee gemaakt

Flopspeler #3 : Deathscythe96
Is niet op zijn mondje gevallen , en zegt wat hij denkt , altijd en overal BFG reactie= ja dat is ie zeker

Flopspeler #4 : Deathscythe96
HTF had niet eens hun beste spelers nodig , hij werd in een mum van tijd weggespeeld door 1 van de kleinste HTFers BFG reactie= heb ik iets gemist

Flopspeler #5 : Deathscythe96
Hij is kei slecht , iedereen is beter als hem , en toch denkt hij van zichzelf dat hij de beste speler is die er op TW2 rondloopt , wat een eikel!!!!! BFG reactie= kan een kern van waarheid in zitten maar is wel groot gewoorden en heeft het langer als mijn gered ahahah

ja dat klopt wel hahahaahha

je sleept je zelf wel graag naar boven he Death


jo ik heb wel jente1994 een deel geholpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

danger008

Bekend Lid
Top speler:
Drogba479 waarom:

- ondanks dat hij een stille is kan je altijd op hem rekenen hij is ook 1 van de personen als je gewoon een babbeltje wilt slaan hij direct er is om over koetjes en kafjes te praten.
- is ook de persoon waar je direct iets van hoort als er ergens een aanval wordt gepland waar hij nuttig kan bij zijn
 

DeletedUser1850

Guest
topspeler buiten onze stam : / nog niet op het oog /

topspeler in de stam ; / Dokkie12 / sterke groei bijna helemaal solo op 1 stam gegaan
en tijger omdat hij rawrr is

flopspeler: / Label-This/ gaan janken dat je zijn dorpen aanvalt, geeft zijn dorpen niet gratis weg en uiteindelijk gaat hij grijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tijger

Nieuwerd
topspeler buiten onze stam : / nog niet op het oog /

topspeler in de stam ; / Dokkie12 / sterke groei bijna helemaal solo op 1 stam gegaan

flopspeler: / Label-This/ gaan janken dat je zijn dorpen aanvalt, geeft zijn dorpen niet gratis weg en uiteindelijk gaat hij grijs

Zet mij in Topspeler of kick :3

Rawr
 

DeletedUser1935

Guest
@BFG-Corky , jep jij was 1 van de enige die hielp , en werd daardoor ook meteen getarget door meerdere HTF leden

Maar in het algemeen even ,, als ik niet de beste ben , dan is dat zo
Maar hangt er vanaf wie het zegt of het ook relevant is.

Ik ben nog nooit 1 op 1 ten onder gegaan , en ik ben benieuwd of er iemand is op NL die ooit echt een 1op1 challenge met gelijke middelen met mij wilt aangaan heb meerdere keren aangeboden , ook is het al meermaals geaccepteerd , maar ze haken uiteindelijk altijd af
Ik heb geen probleem daarmee , als ik verlies dan verlies ik , maar die persoon zal het minstens evenveel moeten willen als ik.
Als ik een challenge aan ga , dan geef ik mij 100%
25v3 (buiten hulp van spelers als BFG-Corky en nog een paar die het daarna wel snel weer opgaven , niet veel def gezien daar bij mij Jente en HTL
Dat kan je ook aan de ODD zien. HTF heeft er goed aan gedaan om ons samen met MOA massaal aan te vallen.
Den word er gelachen dat je niet aanvalt , maar sta je wel op de eerste pagina met ODA ook nog
als je vijand 20 clears per dorp kan opofferen gewoon door de overmacht die ze hebben , dan is het vrij onmogelijk def te maken

Al hebben we dat alsnog een maand volgehouden , wat Tijgers en andere tijd heeft gegeven om te groeien , en het is nu wel te zien , er ligt een ongeschonden Tijger op zijn prooi te lurken. Laf gespeeld , maar wel slim gespeeld.

Topspelers zijn imo die alles hebben gegeven in een bepaald aspect en daar zal je dus zeker nog niet bijvallen.

Topspelers zijn de volgende :

op #1 Heer van ter Leede , the real MVP
op #2 Stakka , voor wat hij heeft meegemaakt , en de shock die hij kreeg eerder deze wereld , alle liefde naar zijn dochtertje Dana! Zijn familie is mijn familie , Sparta forever! En toch doorzetten , de enige die echt mooie clears heeft laten zien (goed opgebouwd)
op #3 Jente , ook in moeilijke tijden alles gegeven , was zelfs 2-3 weken na stoppen nog steeds #1 gevechtspunten , was bij stoppen #1 ODD en tegelijk ook #2 ODA , en dat tegen gekroonde clears (dit hoeft niet ontkent te worden , er zijn bewijzen genoeg)
Op #4 dokkie , late start , farmt hard door
Op #5 Lieverheersbeestje enige reden waarom hij zo laag staat , is omdat hij imo verkeerde tactische keuzes heeft gemaakt , heeft veel tijd en manschappen opgeofferd voor enkele spelers , voor de rest , heel actief , heel gemotiveerd , laten we hopen dat dat zo blijft , het zal nog nodig zijn


Flopspelers :
Op #1 staat sowieso Midlegacy
Heeft op een maand tijd en 20+ clears toen nog geen 250k ODA gehaald , extreem voospelbaar
 

DeletedUser2233

Guest
ik zal het kort houden, de top 3 spelers

1: lhb. heeft me veel geleerd in het spel en een uitstekende leider

2: 19mach15. zijn coop's van elkaar en troepen schuiven kunnen we als de beste :)

3: stafferson. altijd niet online op belangerijke momenten ( grapje maat) kon altijd op hem bouwen


top 3 van de vijand:

1 marshall: ook hier veel van geleerd op aanvals gebied, leuke gesprekken onderling ook al was hij mn dorpen aan het bestoken haha

2 spittie: heerlijke gevechten onderling


3 Heer ter leede: was een echte Heer in het spel!
 

DeletedUser1935

Guest
@Droeftoeter , ik vraag me af wie jij bent? xd
Ja LHB heeft zoveel leerlingen , 1 van die leerlingen is al sinds dag 1 beter als hemzelf xd Dus dan vraag ik me af wat heeft ie geleerd?
Hoe dat je uit al je dorpen preset fakes en wat cleartjes moet spammen?
Of hoe dat je een kapel vrijspeelt want die kan je in een BB dorp zetten xd

Ik heb geen 1e deftig gecoordineerde aanval gezien
alleen 30 man op 2-3 man , heb ik gezien
En een paar mooie aanvallen van spelers die individueel liepen
Zoals swoot zijn andere leerling / beter speler als hemzelf Nickll(moet nog wat achter)

Hij is niet eens een bij de 3 beste spelers in zijn stam , sorry maar omtrent skill kan je LHB ECHT niet in een top lijstje zetten , qua kosten wat kost , wat hij ook moet doen et willen winnen , dat mss wel , al is mergen et de vijand blijkbaar ook een optie


Marshall : Hele goeie speler

HTL : MVP , MVP!

Top 3 bij de vijand : (ik kan niet judgen op deze wereld , dus ik ga in het verleden moeten kijken , hier is niks zinnigs gebeurt)
#1 Stakka heeft tactieken overgenomen van al zijn oude stamleden en co-ops (Flokii , ikzelf , Marshall , Asoa) en meer ,allemaal spelers die al genoeg werelden en winstachter hun naam hebben.
#2 Nickll : Het is gewoon mooi om te zien , het verschil als hij 30 min zelf inlogged om aan te vallen , of als zijn co-ops HTF en danger lopen
Het valt meteen op , want de aanvallen die hij zelf stuurt zijn meestal wel mooi getimed , iets te weinig moeite maar swat
Danger stuurt gewoon 1 aanval geen fakes niks
En swoot spamt random presets met 1 ram en/of bedrieger
#3 Knuppel : waarom ? doorzettingsvermogen , ik ben vrij zeker als een van de grotere spelers op 2 dagen de helft van hun dorpen verliezen in HTF , ze de brui eraan geven , knuppel niet , een echte warrior , kan alleen nog veel leren , maar vechtlust en doorzettingsvermogen wint werelden , dat kan het verleden aantonen , denk maar aan werelden als 27, 31 , 35 en pas nog 38 , dus de mentaliteit zit goed , mss heb ik ooit de eer met jou in mijn stam te mogen spelen
 
Bovenaan