Top en Flop spelers

DeletedUser1972

Guest
ik ga inderdaad al een tijdje mee, maar ben nooit zo van het forum geweest
 

DeletedUser2129

Guest
flop spelers; diegene die een massa doen terwijl iemand op z'n werk zit.... Een massa tijdens het weekend welja als dat gebeurd suck it up en zwijg. maar tijdens de week; sorry maar dat is echt een dick move...

Als je wil aanvallen in de week hou het dan wat later op de dag? dan kan iedereen z'n job doen zonder die te verliezen of onder z'n voeten krijgen...
 

DeletedUser1850

Guest
awel, zo enkel weekend aanvallen zou leuk zijn, dan hoef ik geen wekkers te zetten hahaha
 

DeletedUser2129

Guest
haha ja inderdaad maar ik heb het meer over gewoon de hele dag door 24 op 24u continue... een beetje kan gaan
 

DeletedUser2116

Guest
Over het algemeen weet ik dat ze in de horeca op zaterdag en zondag werken en maandag het weekend begint

Nou is dat in deze tijd niet heel relevant door de sluiting maar dan zijn massa's in het 'weekend' dus ook not done normaal gesproken
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik werk praktisch de hele dag, dus gelieve overdag geen aanvallen.
's nachts slaap ik, dus ook dan niet, graag 2 weken vantevoren een verzoek tot aanval toesturen zodat ik kan kijken of ik tijd heb :)

Moet jij nog zelf kijken of je tijd hebt voor een aanval? Wordt toch eens tijd dat je met de baas om de tafel gaat voor een persoonlijke secretaresse.

Als je mij wil aanvallen kan je contact opnemen met @Dutch Pirate zij handelt dit dan verder af met je.
 

DeletedUser1972

Guest
Ik werk praktisch de hele dag, dus gelieve overdag geen aanvallen.
's nachts slaap ik, dus ook dan niet, graag 2 weken vantevoren een verzoek tot aanval toesturen zodat ik kan kijken of ik tijd heb :)
haha moeten ik en flokii je weer komen pakken? :) wij hebben geen klok dit is 24 uur tw
 

DeletedUser1976

Guest
Mijn toppers zijn!

1 Pietje Paladijn ( de enige die ik echt vertrouw ) + beste deffer die ik ooit heb gezien.
2 Zjosketoch - Als een iemand respect verdient is het Zjosketoch wel! Die houd zijn strepen wel real en verraad je niet zomaar voor een spel. Zal je nooit alleen laten staan
3 Anansi45 - Langste gevecht ooit tegen gehouden +- een jaar. ondertussen altijd vriendelijk tegen elkaar geweest terwijl we flink aan battle waren.
4 Lennard - Nieuw bij ons in de stam en maakte iedereen af die die tegen kwam.
5 Newnick - altijd behulpzaam en schroomt niet om zichzelf iets achter te laten om een ander te helpen
 

DeletedUser1976

Guest
Ieder zijn eigen beleving op tw toch.
leef en laten leven is een mooi gezegde ervoor.

Hoe gaat het ermee dp? gaan we nou nog eens samen een wereldje doen? :')
 

DeletedUser2129

Guest
Mijn toppers zijn!

1 Pietje Paladijn ( de enige die ik echt vertrouw ) + beste deffer die ik ooit heb gezien.
2 Zjosketoch - Als een iemand respect verdient is het Zjosketoch wel! Die houd zijn strepen wel real en verraad je niet zomaar voor een spel. Zal je nooit alleen laten staan
3 Anansi45 - Langste gevecht ooit tegen gehouden +- een jaar. ondertussen altijd vriendelijk tegen elkaar geweest terwijl we flink aan battle waren.
4 Lennard - Nieuw bij ons in de stam en maakte iedereen af die die tegen kwam.
5 Newnick - altijd behulpzaam en schroomt niet om zichzelf iets achter te laten om een ander te helpen

:'(
 

DeletedUser1976

Guest
Jij hoort er zeker ook bij hoor nkleen!
Jij bent sowieso iemand die zich altijd inzet voor het beste van je stam. Waar je ook bij zit en bij welke stam ook.
Nooit tegen je gevochten omdat we altijd in dezelfde stam zitten! Loyaal zijn net als jou is niet iets wat je snel ziet in tw,
Verdient heel veel respect omdat je altijd vriendelijk en netjes alles netjes houd!!!
 

DeletedUser1850

Guest
schandalig da ik hier nog ni sta als top deffer hahaha
 
Bovenaan