Discussie Recruit to Win (R2W)

DeletedUser664

Guest
8 januari 2020 heeft hij voor het laatst op een normaal forum gereageerd. Hiervoor was dit de laatste keer 27 oktober 2019. In de rest van de tijd heeft hij enkel normale aankondigingen erop gezet en standaardberichten.

Copy, pasten en een berichtje vertalen kan iedereen. Er zullen vast nog wel meer taken zijn, maar reageren op enkele berichten die er zijn op een dood forum, kost weinig tot geen moeite. Mocht je dit niet kunnen, moet je afstappen en het overgeven aan iemand die daar wel de tijd en moeite voor wil nemen.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Daar ben ik het volledig mee eens. Volgens mij is het ook een taak van de CM om ons informatie en uitleg te geven. En ik weet dat zoiets niet altijd leuk is. Maar het helemaal niet reageren op vragen die gesteld worden kan in mijn ogen echt niet.

Ik stelde begin deze maand gewoon de vraag of hij meer informatie had over de roadmap van 2019. Daar is nog steeds geen reactie op gekomen. Als hij daar van Inno niks over mag zeggen dan had hij ook dat gewoon kunnen zeggen. Een reactie geven is toch wel het minste wat je kan doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het is voor ons lastig op voorhand dingen aan te geven, zoals je ziet waren er zaken beloofd voor 2019 en uiteindelijk gaat het niet door. Dat zorgt dan alleen voor extra teleurstelling. Ook voor 2020 komen er wat dingen weer aan, maar wanneer en concreet wat is ook niet door ons te voorspellen. Het is voor ons niet minder jammer, enige wat wij kunnen is dit tussentijds communiceren ook als er niet zoveel te communiceren valt.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Dit is in ieder geval een antwoord op de vraag. Bedankt dutch pirate.

Maar wat was er dan voor 2019 beloofd? En wat is de reden dat het niet gehaald is? Of mogen we dat soort zaken niet weten.

Wat is er voor 2020 beloofd? Wat staat er op de planning? Of verteld Inno daar niks over?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik geloof dat 2019 vertraging opliep vanwege problemen die zich voordeden, de meeste zaken worden hierdoor vooruit geschoven omdat we (terecht) niet willen dat er bepaalde functionaliteiten uit het spel niet meer werken zoals het hoort. Details wat eraan komt weet ik ook niet, maar wel dat er hard gewerkt en getest wordt. Wij wachten dus ook in spanning :) Maar, verwacht op voorhand niet teveel, dan kan je ook niet teleurgesteld raken ;)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ach ik verwacht al helemaal niks meer. Want er wordt al langer terug als 2019 van alles beloofd en niks waar gemaakt. Dus dat die roadmap van 2019 niet gehaald was is geen verrassing :p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Dit is in ieder geval een antwoord op de vraag. Bedankt dutch pirate.

Maar wat was er dan voor 2019 beloofd? En wat is de reden dat het niet gehaald is? Of mogen we dat soort zaken niet weten.

Wat is er voor 2020 beloofd? Wat staat er op de planning? Of verteld Inno daar niks over?
Mijn excuses voor het late antwoord. Ik kijk wel regelmatig op het forum, maar dan zie ik dat ik niet ingelogd ben, en dat komt dus niet op mijn account te staan dan :-( Domme ik...

Maar ik begrijp wel dat jullie denken dat ik van mij laat afweten. Weet echter dat dat niet zo is.
Je moet weten dat ik het nog steeds voor de gehele community oppak en mijn best doe om bepaalde zaken door te pushen. Wat jammer genoeg niet mogelijk is.

Over de beloofde zaken kunnen we niet veel zeggen (wat ik wel zou willen) buiten hetgeen wat Dutch Pirate zegt.

Ik kan wel vertellen dat als alles goed verloopt een nieuwe update met toch een aantal mooie veranderingen er snel zal zijn! Ik beloof niets, maar er zit wat moois aan te komen ;-)

Ik vraag nog even jullie geduld voor dit.
 

DeletedUser2152

Guest
Nou als er wat moois aankomt dan blijven we nog even spelen. Ik vind wat moois altijd wel mooi.
 

DeletedUser1681

Guest
Niet overdrijven, je kan kritiek geven maar @Kr33log doet wel degelijk z'n taak als community manager. Het is niet zijn schuld als innogames hun beloftes niet nakomt.
Nou ja ik vind sowieso dat er ook meer gecommuniceerd mag worden vanuit kr33log en sneller.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Nou ja ik vind sowieso dat er ook meer gecommuniceerd mag worden vanuit kr33log en sneller.
Dat begrijp ik zeer zeker, en ik ga mijn best doen om op bepaalde topics sneller te reageren. Weet echter wel dat ik jammer genoeg niet altijd overal over kan of mag communiceren. Al zou ik dat wel willen!

Er zijn jammer genoeg bepaalde richtlijnen welke ik moet volgen vanop hogere hand.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik weet het, ik heb hier in het begin van het jaar ook al naar gevraagd. Maar ik ga het nu nog maar een keer doen.
Ik heb vorige week gesprekken gehad met InnoGames, en ik wil geen loze beloftes maken zoals er vroeger wel gedaan werd (kijkt naar de forten :oops::() Vandaar dat ik dus GEEN beloftes ga maken.

Ik kan je vertellen dat ik de R2W naar voren heb geschoven, en een duidelijk standpunt gemaakt hebt, van het feit dat dit op kleinere markets echt wel een probleem is. Zij konden mij vertellen dat hier naar gekeken gaat worden. Echter weet ik niet wanneer en hierdoor wil ik dus geen beloftes maken. Momenteel is er een roadmap gemaakt voor dit jaar, waar ze volop aan het werken zijn. (ook al lijkt dat van niet)

Het is zo dat er op de achtergrond gewerkt is aan het herwerken van de notificaties voor android. Dit doordat android met een ander systeem ging werken, en als wij(InnoGames) het niet zouden aanpassen, het niet meer mogelijk was om notificaties te versturen. Jammer genoeg zijn dit onvoorziene zaken, die voorrang krkijgen op andere zaken van het spel. (bv nieuwe ontwikkelingen of functies binnen TW2)

Ik kan je vertellen dat wij(InnoGames) nog steeds een team heeft dat werkt aan het spel. Kijk maar bv naar de app van TW2. Deze is dit jaar al een aantal keer geupdated naar een nieuwe versie, ook hier is (voor sommige jammer genoeg) Gwendoline beschikbaar geworden. Vele zullen zeggen, ja dit is omdat ze er geld mee kunnen verdienen, en dat klopt enerzijds. Maar ook is het nu eerlijker voor de app spelers.

Nogmaals ik wil geen beloftes maken, en daardoor kan en mag ik nog niet communiceren wat er op de roadmap staat. Maar als we de roadmap afwerken, kan ik je vertellen dat er toch nog een aantal leuke zaken staan aan te komen. (Nogmaals geen beloftes :D)

Wij, het team, staan dagelijks open voor jullie feedback en horen graag jullie ideeen over hoe we het spel voor iedereen aangenamer kunnen maken. Dit kan al zijn zoals bijvoorbeeld nieuwe wedstrijden langs onze kant te doen (zoals hierboven voorgesteld), maar ook door elke keer jullie feedback te geven (wat jullie massaal doen en waar wij jullie dankbaar voor zijn)

Wij bundelen altijd al deze feedback en ik koppel deze dan door naar InnoGames.

Wij vinden het zelf ook jammer van de TW2 tools, we vonden het ook jammer om te zien dat deze ofline ging. Maar je mag er zeker van zijn dat er vanuit onze kant (tw2 NL, maar ook andere markets) de nodige gesprekken voor gevoerd zijn. Jammer genoeg was het niet zo gemakkelijk wegens legal reasons om deze tools online te houden, en jammer genoeg zie ik InnoGames niet meteen tijd investeren in een externe tool.

Wat wel kan is dat ze bepaalde tools van de TW2tools in game kunnen maken. Vandaar een warme oproep om duidelijk aan te geven welke jullie graag zien. Deze kunnen wij dan bundelen en doorgeven aan InnoGames.

Ik hoop je hiermee een antwoord te hebben gegeven dat je toch enerzijds gerust stelt, dat er wel degelijk naar jullie feedback door ons (het team) geluisterd wordt. Alsook dat al jullie feedback door gaat naar InnoGammes. Ook hoop ik je hiermee toch een zekerheid te hebben gegeven dat er nog steeds aan het spel gewerkt wordt en dat ik je vraag en bedenkingen heb beantwoord.

Indien dit niet het geval is, mag je ons dit laten weten en dan zullen wij proberen ook op die vragen te antwoorden.

We zijn intussen al weer op over de helft van augustus. Ik begin toch wel ongeduldig te worden. Er was iets geweldigs beloofd voor 2019, door vertraging werd het 2020. Maar 2020 schiet intussen ook al lekker op. Hoever zijn ze bij Inno? Komt er nog een update of iets baanbrekends? Of zijn het alleen loze beloftes waarmee we warm gehouden worden?

En waarschijnlijk komt hier een reactie op van ja dat mogen we niet zeggen. Maar ik probeer het toch maar gewoon.
 

seayeon

Bekend Lid
@Uhtred de meeste dromen zijn bedrog , als je wakker word met een grote TW2 update droom je nog.

@Kr33log heb je intresse om de conversatie aan te gaan met de moderators van de TW2-community discord , die we maar zelf hebben opgericht , aangezien die discord vele malen actiever is als het forum is dat mss wel een goed idee , om zo een fatsoenlijke feedbackloop te bekomen.

Zijn er mogelijkheden voor de community zelf buiten support uit om iemand hogerop bij inno te contacteren , want de huidige gang van zaken werkt duidelijk niet

Ik denk dat wij als community is serieus met de vuist op tafel moeten slaan at this point
 

DeletedUser1910

Guest
Ik stel voor dat, uit protest, niemand meer kronen koopt!
 

seayeon

Bekend Lid
Maar je wilt ook geen premades @Renatus dus wat wil je gelijke kansen en dat iedereen moet recruiten voor de win , of een premade die hoogstwaarschijnlijk met zekerheid de wereld wint , mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

@Kr33log wel best teleurstellend dat je niet eens in gaat op onze vraag
Ben je de community MANAGER of niet? Of naar wie moeten we ons daar dan WEL voor richten?

Niet om onozel te doen , maar STEP UP YOUR GAME
Ik weet dat jullie ANTI-discord communities zijn , zeker niet als die niet door jullie gerunned zijn omdat je dan niet kan verwijderen wat je wilt

Maar ik denk dat het belangrijk is dat je als COMMUNITY MANAGER , toch een beetje extra effort gaat tonen ,tenzij je content bent met de huidige gang van zaken en zit te wachten tot de laatste 100 spelers die nog spelen ook stoppen zodat TW2 dood is , en jij niks meer hoeft te doen

Want sorry met alle excuses en loze beloftes , begint het daar echt wel op te lijken

Ik ben de eerste die jou altijd verdedigd in discussies dat jij niet de beslissingen maakt dat dat hogerop gebeurt , omdat dat zo is , maar dat wilt niet zeggen dat mijn kritiek achterwege blijft , zeker na de gebeurtenissen enkele maanden terug , waar ik nog altijd over wil praten , maar ook dat is blijkbaar niet ter orde , jammer maar helaas

Dit is vooral een wake-up call naar jou toe , want alle topics waarin wat gepost word wat basicly effort van jou zou vergen word compleet genegeerd
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2152

Guest
Uhm....pm even tereageren op Saeyeon. Wat ik wil is dat er veel meer mensen dit spel gaan spelen. En dat er min of meer gelijke kansen voor iedereen zijn. Ik wil een eindspel. en uhm.....eigenlijk wil ik heel veel dingen. Premades lijkt me wel leuk nu je het zegt. Zeg maar dat je je vantevoren voor een stam moet inschrijven. Zeg maar rood blauw of nog wat kleuren meer. En dat je daarna niet meer mag wisselen. Of wanneer dat niet lukt dat mensen niet gaan recruiten om te winnen. Eigen verantwoordelijkheid. maar ja.....dat zal wel niet lukken. Vaak weet je al aan het begin van de wereld wie er gaat winnen.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Mijn excuses, maar ik probeer dit momenteel allemaal te combineren met een kleine tijdelijke vakantie. Vandaar dat ik dus zo actief mogelijk probeer te zijn.

Je kan of mag mij toevoegen aan deze discord chat. Weet echter dat we hierop niet ingaan op bans of bepaalde zaken, en dit absoluut geen punt is om mij met vragen of klachten te bestoken. Alsook discord is geen support. :) Zoals je zelf weet is helaas discord een chat buiten het forum om, waardoor het dus moeilijker is om bepaalde feedback terug te koppelen aan InnoGames. Echter wilt dat niet zeggen dat we daar kunnen discussieren en eventueel hier telkens een beknopt antwoord kunnen zetten.

Zijn er mensen die daar mijn discord hebben?
 

seayeon

Bekend Lid
@Kr33log Ja maar alleen de mods kunnen invites regelen
Het is inderdaad niet dat mods daar zitten als vervanging van support tickets , maar vooral om te luisteren naar de community
En je insteek te geven waar je dat zelf wilt

Ofc zitten er mensen die jou op discord hebben
Ik zal je een invite link doorsturen via PM hier op het forum

Maar ik denk qua feedback , dat we daar sneller feedback hebben dan hier op het forum
Ook zijn er minder regeltjes dan hier op het forum

We kunnen ook altijd daar aandacht schenken aan bepaalde topics , maar de community is denk ik wat terughoudend geworden door welja de minimale veranderingen die worden aangebracht

Ik denk dat de community geen vertrouwen meer heeft in het feit dat verandering mogelijk is.

Wat heel jammer is.
Ik heb altijd geprobeerd een groep samen te houden hier , en altijd geprobeerd welja competitie erin te houden , maar die lijkt nu volledig verdwenen
Omdat veel mensen stoppen.

Ik hoop dat inno snel wakker word , want TW2 is een spel dat met de nodige veranderingen aan de top van zijn respectieve market kan meedraaien indien het goed onderhouden word.
 
Bovenaan