Discussie Recruit to Win (R2W)

DeletedUser1517

Guest
04f.gif


Maar geloof vooral wat je zelf wil geloven ;) Kusjes xxx
 

DeletedUser1935

Guest
En dat dacht ik al , niks fatsoenlijk meer te zeggen ;)
was het niet gemakkelijker om meteen te zwijgen
In de werelden erna in pm was je anders poeslief , maar ey
Je ziet dat een paar mensen op het forum weer tegen death bezig zijn en je wilt zelf ook wat aandacht
ik begrijp het kneus
 

DeletedUser1517

Guest
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk ;)
Je moet dingen kunnen loslaten death... dingen die ik zeg hebben totaal geen link meer met vroeger. Het gaat om wat ik nu zie.
Jij probeert me als verdediging af te kraken zonder dat je weet waarover je praat of de dingen die je erbij verzint. Ik heb nooit beweerd dat ik een topspeler ben en zal daar ook nooit mee beginnen. Jij daarentegen beklad het hele forum met allerlei zaken en ja dat valt op. Ik beweer daarbij ook niet dat je een slechte speler bent, maar je bent wel nogal vol van jezelf en hebt een 'speciale' en vooral een lange manier van dingen uit te leggen/neer te schrijven.

Los daarvan heb ik geen enkel probleem met je, heb ik je ook al eerder gezegd. Het is gewoon dat roepen naar aandacht of wat het ook is dat een beetje storend is. En dat ik nu reageer is puur toeval en niet op andere reacties gebaseerd. Ben sowieso minder actief en net terug van vakantie, dus dat verklaart een hoop. Verder kan het me geen moer schelen en deel ik gewoon mijn eerlijke mening. Dat is toch nog toegestaan? xxx
 

DeletedUser2052

Guest
Ach ook eens later gekeken en zag dat ik 2e in stam positie was, weer keurig met een 1 mans stam (was wel saai hoor)
Heb dat geheel bereikt met niks meer te doen :D
VIP's tja wat moet je ermee, zo gelovig ben ik nu ook weer niet, predik enkel graag :)
Dominantie 1 x gehaald was gewoon een farm verslaving hebben en beetje geluk (verder beetje weten hoe spel werkt)
Maar maakt het op tegenwoordige werelden nog wat uit ?
Tja VIP is haast onmogelijk, dominantie erg makkelijk
80% van de wereld edelen is dacht ik nog steeds makkelijker dan 1500 VIP te halen want zoveel provs zijn er dacht ik niet (kan mis geteld hebben)
Of moest je dat met je stam doen ? :D
Maar dan nog gaat dat nergens meer over, word zo steeds een aftelling toch
Denk zo wie zo dat als het VIP is er heel goed naar wereld grote gekeken moet worden om aantal VIP te doen
Denk dus als je VIP kiest 80 % van de VIP punten
Is het een nieuwe strategie geworden
 

DeletedUser1541

Guest
80%van de top 10 stammen overigens, moraal is belangrijk anders kunnen grote spelers te makkelijk kleintjes pesten. 1500 is belachelijk, maar in overleg worden die verlaagd.
Ikzie geen problemen
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Het verlagen duurt alsnog veel te lang. Vraag de spelers van w24 Xatvia maar eens naar hun ervaring met het verlagen. Die 1500 moet gewoon vanaf het begin al omlaag.
 

DeletedUser2052

Guest
VIP moet ergens dus gewoon in verhouding met wereld grote/aantal provincies
Misschien iets van 80 % van alle VIP van de top10 stammen ? (na aantal dagen ofzo, is dacht ik ook met dominantie)
Of word dat een regel recht gevecht van wie is de grootste noob :D
Ach in de basis van spelers maakt het dus weinig uit, gaat vaak meer om wat je lult :)
Ook is VIP erg jammer voor alle grote ego's nr 1 spelers die bekent staan om hun veroveringen
Nu zou je je moeten schamen om de hall of fame te komen, maar ja dat is ook zo weer verdraaid dus what ever
Echt nr 1 in punten/off/VIP het zegt niks over de speler, je kan daar alle kanten mee uit (zeker zonder stats maar dan nog)
Denk dat ze dat gewoon helemaal moeten afschaffen
Enkel een eind spel voor een stam maar ja met wat je nu hebt gaat dat niet lukken

Echt inno als je de game wil blijven behouden
Zorg dat niet kronende spelers ook kunnen meedraaien (de overdrevenheid eruit want die is/word gebruikt)
Let denk eens beter op wie mod is en wat hij doet, ja is vrijwillig maar je hebt er wel bepaalde bevoegdheden mee en dat kan spelers treffen
Denk hier aan meerdere servers
Zoals het nu op NL gaat lijkt het snel afgelopen te zijn
En voor je het weet is het een 1 op 1 wereld want het zit er niet ver vanaf
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
V
Let denk eens beter op wie mod is en wat hij doet, ja is vrijwillig maar je hebt er wel bepaalde bevoegdheden mee en dat kan spelers treffen
Denk hier aan meerdere servers
Zoals het nu op NL gaat lijkt het snel afgelopen te zijn
En voor je het weet is het een 1 op 1 wereld want het zit er niet ver vanaf

Zijn wij als moderators nu opeens verantwoordelijk voor recruit to win? ik spoor niemand aan om dat te doen hoor :p
 

DeletedUser2052

Guest
Nee hoor maar vind dat een belangrijk accept in het spel
Geen idee wat er allemaal bij zon spel komt kijken maar het zal best veel zijn en dat kost geld
Tja en daar moet je kronen voor kopen, maar iedereen is er tegen :D
Vandaar dat ik altijd heel blij ben met zon gekroond dorp :)
Verder is het natuurlijk altijd ten aller tijden de schuld van de mod's want zij hebben het gewoonweg altijd gedaan, hehe
(tja wat moet je anders als je buurman je verslaat) je mot wat he
En als dat ook niet gaat gewoon de schuld aan inno geven

Maar denk echt dat ze ff naar dat VIP gezeur moeten kijken, ze hebben nu echt wel genoeg info van echt iedereen
Ik ken tw en wat er in zit, maar mening over deze is wel heel erg op 1 lijn
En zit hem denk ik erg in spel technisch gebied
Dus denk als VIP kiest moet je ook in de % gaan werken
Achteraf verlagen werkt dus niet, mensen worden er denk ik beetje moedeloos van, ze willen uitdaging
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik heb vorige week gesprekken gehad met InnoGames, en ik wil geen loze beloftes maken zoals er vroeger wel gedaan werd (kijkt naar de forten :oops::() Vandaar dat ik dus GEEN beloftes ga maken.

Ik kan je vertellen dat ik de R2W naar voren heb geschoven, en een duidelijk standpunt gemaakt hebt, van het feit dat dit op kleinere markets echt wel een probleem is. Zij konden mij vertellen dat hier naar gekeken gaat worden. Echter weet ik niet wanneer en hierdoor wil ik dus geen beloftes maken. Momenteel is er een roadmap gemaakt voor dit jaar, waar ze volop aan het werken zijn. (ook al lijkt dat van niet)

Het is zo dat er op de achtergrond gewerkt is aan het herwerken van de notificaties voor android. Dit doordat android met een ander systeem ging werken, en als wij(InnoGames) het niet zouden aanpassen, het niet meer mogelijk was om notificaties te versturen. Jammer genoeg zijn dit onvoorziene zaken, die voorrang krkijgen op andere zaken van het spel. (bv nieuwe ontwikkelingen of functies binnen TW2)

Ik kan je vertellen dat wij(InnoGames) nog steeds een team heeft dat werkt aan het spel. Kijk maar bv naar de app van TW2. Deze is dit jaar al een aantal keer geupdated naar een nieuwe versie, ook hier is (voor sommige jammer genoeg) Gwendoline beschikbaar geworden. Vele zullen zeggen, ja dit is omdat ze er geld mee kunnen verdienen, en dat klopt enerzijds. Maar ook is het nu eerlijker voor de app spelers.

Nogmaals ik wil geen beloftes maken, en daardoor kan en mag ik nog niet communiceren wat er op de roadmap staat. Maar als we de roadmap afwerken, kan ik je vertellen dat er toch nog een aantal leuke zaken staan aan te komen. (Nogmaals geen beloftes :D)

Wij, het team, staan dagelijks open voor jullie feedback en horen graag jullie ideeen over hoe we het spel voor iedereen aangenamer kunnen maken. Dit kan al zijn zoals bijvoorbeeld nieuwe wedstrijden langs onze kant te doen (zoals hierboven voorgesteld), maar ook door elke keer jullie feedback te geven (wat jullie massaal doen en waar wij jullie dankbaar voor zijn)

Wij bundelen altijd al deze feedback en ik koppel deze dan door naar InnoGames.

Wij vinden het zelf ook jammer van de TW2 tools, we vonden het ook jammer om te zien dat deze ofline ging. Maar je mag er zeker van zijn dat er vanuit onze kant (tw2 NL, maar ook andere markets) de nodige gesprekken voor gevoerd zijn. Jammer genoeg was het niet zo gemakkelijk wegens legal reasons om deze tools online te houden, en jammer genoeg zie ik InnoGames niet meteen tijd investeren in een externe tool.

Wat wel kan is dat ze bepaalde tools van de TW2tools in game kunnen maken. Vandaar een warme oproep om duidelijk aan te geven welke jullie graag zien. Deze kunnen wij dan bundelen en doorgeven aan InnoGames.

Ik hoop je hiermee een antwoord te hebben gegeven dat je toch enerzijds gerust stelt, dat er wel degelijk naar jullie feedback door ons (het team) geluisterd wordt. Alsook dat al jullie feedback door gaat naar InnoGammes. Ook hoop ik je hiermee toch een zekerheid te hebben gegeven dat er nog steeds aan het spel gewerkt wordt en dat ik je vraag en bedenkingen heb beantwoord.

Indien dit niet het geval is, mag je ons dit laten weten en dan zullen wij proberen ook op die vragen te antwoorden.

@Kr33log
Intussen zijn we al een heel eind verder en ik vraag me nog steeds af wat er nou in die roadmap stond? Ik kan me niet herrineren dat er iets nieuws is toegevoegd of een update is geweest die het spel verbeterd.

Er zouden leuke zaken op die roadmap van Inno staan voor het jaar 2019. Hebben ze het niet gehaald? En wat waren die leuke zaken dan? Of is het doorgeschoven naar de roadmap van dit jaar? En zeggen we daar dan ook voor dit jaar weer niks over? En als we het dan weer niet halen dan schuift het gewoon door naar de roadmap van 2021. Als we er niks over zeggen dan heeft niemand het door, en zeggen ze wel wat erover doen we heel vaag. We zeggen dan: "ja er komen leuke dingen aan" en dan zijn ze de rest van het jaar wel weer stil.

Of werkt het zo niet? Want dat idee krijg ik wel een beetje. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
 

DeletedUser664

Guest
Het komt erop neer dat er veel gezegd wordt maar uiteindelijk toch niks gedaan wordt. ;)
 
Bovenaan