Politiek Café

DeletedUser516

Guest
Grey Worm re

Grey Worm;n17869 zei:
Ik denk dat het een kwestie van wennen is. Je ziet op deze manier heel makkelijk dat je in totaal 10 aanvallen binnenkrijgt, waarvan 4 op dit dorp.

ja bij die andere zag je hoeveel je er totaal kreeg en op totaal aantal dorpen ;) in 1 oogopslag .... dus ja wat is handiger ... dat alles went snap ik , maar daardoor is elke vernieuwing nog geen verbetering automatisch ;)

(en we zitten hier ook nog een beetje om te zeuren heh :p )
 

DeletedUser397

Guest
om even terug OT te komen:
Heeft er nu, in afwachting van een officiële PM door de CM opgesteld, al iemand initiatief genomen om zelf alle stamleiders aan te schrijven en aandachtig te maken op dit forum? Zodat er terug wat politiek gekibbel en gezwets van kan komen :p
 

DeletedUser516

Guest
Furyan666;n17886 zei:
om even terug OT te komen:
Heeft er nu, in afwachting van een officiële PM door de CM opgesteld, al iemand initiatief genomen om zelf alle stamleiders aan te schrijven en aandachtig te maken op dit forum? Zodat er terug wat politiek gekibbel en gezwets van kan komen :p

er zijn door onze stam begreep ik wel PM wisselingen met leiders geweest maar volgens mij ging dat niet over AF ?
 

DeletedUser397

Guest
neen zal wel meer over BG's en NAP's en gecoördineerde acties gegaan zijn
anders zouden er intussen wel beduidend meer mensen van hun laten horen hebben hier
tenzij ze allemaal gelijk voyeurs enkel lezen ipv te delen in de pret :p
 

DeletedUser516

Guest
Furyan666;n17904 zei:
neen zal wel meer over BG's en NAP's en gecoördineerde acties gegaan zijn
anders zouden er intussen wel beduidend meer mensen van hun laten horen hebben hier
tenzij ze allemaal gelijk voyeurs enkel lezen ipv te delen in de pret :p

zou kunnen idd .... geen idee ... maar denk ik toch van vele dat het voyeurs zijn :p je krijgt soms van de jeugd geen antwoord , die moeten het netjes zijn nog leren ;)
 

DeletedUser602

Guest
Voel je vrij om iedereen een bericht te sturen, ik ben gewoon te lui... :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het toch zeer interessant wat hier allemaal gebeurt!
 

DeletedUser602

Guest
Het is ineens wel heel erg stil. Vinden jullie mij niet meer lief en schattig :(
Anders moet ik ook maar #geheimzinnig worden :rolleyes:
 

DeletedUser619

Guest
bingokiller;n17911 zei:
zou kunnen idd .... geen idee ... maar denk ik toch van vele dat het voyeurs zijn :p je krijgt soms van de jeugd geen antwoord , die moeten het netjes zijn nog leren ;)
achja soms is het wel lachen om hier de discussies gwn eens tevolgen
 

DeletedUser765

Guest
BG's of NAP's nemen in deze wereld is nog veel te vroeg volgens mij tenzij je als stam in een nauw gaatje wordt gedreven kan het handig zijn.
 

DeletedUser602

Guest
Kan twee kanten op gaan. Sommigen kennen elkaar misschien al van andere werelden. Kan ook handig zijn om elkaar al een beetje beter te leren kennen. Zeker als spelers in het nauw worden gedreven voor C.Rusher ^^
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n18588 zei:
Kan twee kanten op gaan. Sommigen kennen elkaar misschien al van andere werelden. Kan ook handig zijn om elkaar al een beetje beter te leren kennen. Zeker als spelers in het nauw worden gedreven voor C.Rusher ^^

Nu laat je klinken als of de rest van TAX niets kan =O
 

DeletedUser602

Guest
Je weet natuurlijk dat dat niet zo is ^^
Desondanks heeft hij wel een aanzienlijke voorsprong op de rest van de wereld. Ben benieuwd wat met de huidige Nr.3 (melle) van de wereld gaat gebeuren, nadat hij/zij uit Respect is gestapt/gekicked...?
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n18608 zei:
Je weet natuurlijk dat dat niet zo is ^^
Desondanks heeft hij wel een aanzienlijke voorsprong op de rest van de wereld. Ben benieuwd wat met de huidige Nr.3 (melle) van de wereld gaat gebeuren, nadat hij/zij uit Respect is gestapt/gekicked...?

mette*
Maar goed, ik vond van TW1 altijd wel cool om te zien speler die dan top 20/30 waren en dan niet in een stam. Gewoon op eigen kracht in de top staan. Valt me heel erg op dat dit niet voorkomt in TW2, vind dat wel een beetje jammer. Dus stiekem hoop ik dat hij/zij lekker solo nog even blijft in de top 5/10.
 

DeletedUser765

Guest
Ik heb één ding geleerd met de start van deze wereld, dat ik bij de volgende wereld ook de eerste weken stamloos blijf tot dat ik zelf iets op het oog zie of iemand mij 100% weet te overtuigen dat het de juiste stam is voor mij.
Ook al zijn het goede spelers uit een andere wereld, dat wilt niet zeggen dat ze hetzelfde gaan flikken in de huidige.
Dan voorkom je ook dat je ruzie krijgt als je een stam verlaat waar er spelers zaten waarmee je samen speelt op een andere wereld hehe.
 

DeletedUser602

Guest
Blijft altijd leuk hoe mensen denken dat stamloze spelers makke lammeren zijn. Komt met enige regelmaat voor dat er ondertussen pbg's/connecties zijn opgebouwd waardoor het gevecht ineens heel anders eruit ziet! Maar jaysome, ben het helemaal met je eens, op naar W5 ;)
 

DeletedUser516

Guest
sanderv11;n18646 zei:
Blijft altijd leuk hoe mensen denken dat stamloze spelers makke lammeren zijn. Komt met enige regelmaat voor dat er ondertussen pbg's/connecties zijn opgebouwd waardoor het gevecht ineens heel anders eruit ziet! Maar jaysome, ben het helemaal met je eens, op naar W5 ;)

juist kan al niet meer wachten tot die begint :D
 
Bovenaan