Politiek Café

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waar jij dan kijkt :p maar ik vind weinig liefde van de stammen om me heen op W3. Maar dit is niet de plek om dat te bespreken
 

DeletedUser

Guest
Als je daar dan mee bezig bent :p waarom dat niet naar de andere leiders :cool:
 

DeletedUser397

Guest
Ben zelf geen leider binnen men stam, anders had ik het al lang gedaan, want hier krijg ik nu het gedacht dat geen van ulle die mail dúrft rond te sturen :p (allé vind dat da wel van een leider uit moet vertrekken om enige aandacht te trekken)
 

DeletedUser397

Guest
Of mss dat één van de modjes zelf eens zo een rondstuur PM opstelt? Die kunnen deze dan richting elke speler doen, en niet één voor één stamleiders only in de PM opnemen om aan te spreken. Werd op TW1 ook gedaan van die rondzendbrieven, met info rond acties, polls, enz.
 

DeletedUser602

Guest
Furyan666;n16988 zei:
Of mss dat één van de modjes zelf eens zo een rondstuur PM opstelt? Die kunnen deze dan richting elke speler doen, en niet één voor één stamleiders only in de PM opnemen om aan te spreken. Werd op TW1 ook gedaan van die rondzendbrieven, met info rond acties, polls, enz.

Grey Worm Kan dit misschien geregeld worden? Dat jullie mijn bericht rondsturen of jullie eigen Inno bericht? :)
 

DeletedUser397

Guest
denk dat iemand het al heeft rondgestuurd, niet?
dacht ergens denescafe gelezen te hebben die naar een PM verwees
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het bij ons ook gepost, eens zien of het werkt, zelf ben ik normaal ook eerder een lezer ;)
 

DeletedUser397

Guest
Reckless Raccoon;n17133 zei:
Ik heb het bij ons ook gepost, eens zien of het werkt, zelf ben ik normaal ook eerder een lezer ;)
hoe meer zielen, hoe meer vreugde :p en zelf al komen er voornamelijk enkel lezers bij, her en der zal er ook wel wat volk zijn dat gezellig actief mee komt babelen, in eigen naam of als vertegenwoordiger voor zijn stam :p
 

DeletedUser602

Guest
Top dankje! Het wordt hier inmiddels sws al steeds drukker :)
 

DeletedUser790

Guest
Dit is ook met de stam chat het geval dat spelers die via hun Android toestel spelen (geen chat hebben) ,
mischien is het gebruiken van een forum via een telefoon niet voor iedereen weg gelegd. :p
En geloof me dat er zat via de telefoon spelen, lol heb het gister gedownload in play store en tis geen doen! (mijn mening)
 

DeletedUser602

Guest
Huh wtf, lekkere bende inderdaad!
Zo nu en dan verspringt het loyaliteit logo ook nog eens op de kaart.
 

DeletedUser50

Guest
bingokiller;n17785 zei:
vind het er niet handiger op worden :( http://prntscr.com/6x1wpa en dan ook nog de loyaliteit en zo :( er stonden drie verschillende icoontjes ineens

Ik denk dat het een kwestie van wennen is. Je ziet op deze manier heel makkelijk dat je in totaal 10 aanvallen binnenkrijgt, waarvan 4 op dit dorp.
 
Bovenaan