Politiek Café

DeletedUser

Guest
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, een "Politiek Café". De ontmoetingsplek waar de diepere politieke en psychologische oorlogsvoering plaatsvind. Begrippen die we op TW1 als normaal beschouwden, en die hier op TW2 nog een beetje ingeburgerd moeten raken.

Het AF is het ideale verlengstuk van het spel zelf. Elkaar op openlijke wijze bestrijden ten overstaan van alle spelers op een wereld, natuurlijk daarbij niet uit het oog verliezend dat dit wel op respectvolle wijze gebeurt.

Het AF in TW2 is nog niet zo ingeburgerd, maar ik hoop dat met elke nieuwe wereld telkens meer mensen het AF weten te vinden, en dus ook het nut gaan zien van het Politiek Café.
Lijstjes als top/flop stammen/spelers een praathoek zijn leuk, het Politiek Café gaat net even een stap verder, mits het goed wordt gebruikt.

Laten we de charme van het AF op TW1 ook weer terugbrengen op TW2, door elkaar lekker op respectvolle wijze af te zeiken en de oorlog van TW niet alleen ingame te spelen, maar ook via het AF.
 

DeletedUser602

Guest
Moet je alleen wel even het verschil uitleggen tussen een "Politiek cafe" en een "Normaal cafe" ^^

Op TW1 zie je ook nog geregeld spelers die niet op het AF zitten. Misschien leuk om in de verschillende stammen in te burgeren!
 

DeletedUser602

Guest
Weet je wat ik hier nog mis? Kaarten!! :D
Tw Tools heeft inmiddels de nieuwe wereld online staan, dus als iemand zich geroepen voelt?
 

DeletedUser397

Guest
statische zijn goed voor een momentopname aan te tonen
dynamische zijn beter om vast te zetten in een eerste post van een nieuw topic, zodat steeds de up-2-date situatie direct beschikbaar is

dat ter zijde, een grijze kaart met spelers en barbaartjes allemaal andere grijstinten is weinig duidelijk, ook met kleurtjes voor de geselecteerden (of het ligt aan mij, kleurenblind :p)
 

DeletedUser

Guest
Furyan666;n16771 zei:
statische zijn goed voor een momentopname aan te tonen
dynamische zijn beter om vast te zetten in een eerste post van een nieuw topic, zodat steeds de up-2-date situatie direct beschikbaar is

dat ter zijde, een grijze kaart met spelers en barbaartjes allemaal andere grijstinten is weinig duidelijk, ook met kleurtjes voor de geselecteerden (of het ligt aan mij, kleurenblind :p)

Ging mij eigenlijk alleen maar om de top 10, de rest is niet echt interesant, dus laat ze maar met de achtergrond weg vallen.
Verder zijn kleuren vrij duidelijk denk ik? Zal wel op een groene achtergrond kijken, maar dat vind ik zelf meh.

Hier een dynamische map van de stammen met groene achtergrond: http://nl.tw2-tools.com/nl4/img_map/hash/b4cab935639fe58871db9d16e129517b/
 

DeletedUser516

Guest
de hezhi kaartjes idd die mis ik ook :( .... was altijd leuk om top 15 ODA spelers, ODD spelers , RANGLIJST spelers/stammen, dominantie stammen , en spelers te bekijken
 

DeletedUser

Guest
Furyan666;n16797 zei:
Proficiat, u zit met een spiker :p

Spikers, wanneer komen we er ooit van af..... Dan kunnen we massaal de TW-vlag uithangen.
Zag gisteren ook al weer een aantal BB-dorpen die geboost zijn door een speler tegen de kosten van ladingen kronen, en waarvan je op voorhand al kan zeggen dat ze allemaal gespiked zijn.

Wat het Politiek Café betreft, misschien eens een PM ingame naar alle noemenswaardige stammen (stamleidingen) om ze te wijzen op het Politiek Café, en op het AF in het algemeen, en het belang ervan...
 

DeletedUser397

Guest
Moneyconnect;n16812 zei:
Wat het Politiek Café betreft, misschien eens een PM ingame naar alle noemenswaardige stammen (stamleidingen) om ze te wijzen op het Politiek Café, en op het AF in het algemeen, en het belang ervan...
goed idee, maar zou heel breed hierin gaan, niet enkel top 10 wat toch alleen maar de massastammen zijn
 

DeletedUser767

Guest
Moneyconnect;n16812 zei:
Spikers, wanneer komen we er ooit van af..... Dan kunnen we massaal de TW-vlag uithangen.
Zag gisteren ook al weer een aantal BB-dorpen die geboost zijn door een speler tegen de kosten van ladingen kronen, en waarvan je op voorhand al kan zeggen dat ze allemaal gespiked zijn.

Yep, dat waren ze inderdaad. Ze zeggen: "goed gereedschap is het halve werk'. Dus het volgende bezoek mijn hamertje maar even meegenomen ;)
 

DeletedUser602

Guest
Elke spike die ik nu nog tegenkom maak ik met de grond gelijk. Zelfs als ze achter gezien van mijn eigen stam bleken te zijn ^^
 

DeletedUser602

Guest
Alvast ter inburgering van je stamleden (wat ik ook bij Umbrana, ) heb laten rondgaan of iemand die andere stammen wil gaan benaderen:


"Voor veel spelers is het AF (Algemeen Forum) onbekend terrein. Voor anderen is het AF een extra bezigheid buiten Tribalwars om. Zelf zie ik het AF als een positieve bron van kennisdeling en je wereld beter leren kennen.

De huidige gebruikers van het AF zijn vooral mensen die op TW1 gewend zijn om dit te gebruiken. In TW2 moet dit nog een beetje worden ingeburgerd.

Ik zou het op prijs stellen als meer mensen in ieder geval het specifieke Drachenfels topic gaan bijhouden en af en toe wat posten.
Staan soms leerzame feiten over je tegenstanders in, uiteraard kun je het ook gebruiken om mensen af te kraken of zelf afgekraakt te worden als je hard hebt gefaald :D

url_23a08c590a.png
http://forum.nl.tribalwars2.com/forum/internal-forum/realm-area/wereld-drachenfels
url_23a08c590a.png
http://forum.nl.tribalwars2.com/

Zelf maak ik ook gebruik van de rest van het forum. Hier kun je bijvoorbeeld algemene vragen stellen aan medespelers van andere werelden, maar ook aan Moderators. Als je een bug vind in je app of op de browser kun je die ook melden. TW2 is nog in beta fase dus verbeteringen zijn hard nodig."
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n16865 zei:
Alvast ter inburgering van je stamleden (wat ik ook bij Umbrana, ) heb laten rondgaan of iemand die andere stammen wil gaan benaderen:


"Voor veel spelers is het AF (Algemeen Forum) onbekend terrein. Voor anderen is het AF een extra bezigheid buiten Tribalwars om. Zelf zie ik het AF als een positieve bron van kennisdeling en je wereld beter leren kennen.

De huidige gebruikers van het AF zijn vooral mensen die op TW1 gewend zijn om dit te gebruiken. In TW2 moet dit nog een beetje worden ingeburgerd.

Ik zou het op prijs stellen als meer mensen in ieder geval het specifieke Drachenfels topic gaan bijhouden en af en toe wat posten.
Staan soms leerzame feiten over je tegenstanders in, uiteraard kun je het ook gebruiken om mensen af te kraken of zelf afgekraakt te worden als je hard hebt gefaald :D

url_23a08c590a.png
http://forum.nl.tribalwars2.com/forum/internal-forum/realm-area/wereld-drachenfels
url_23a08c590a.png
http://forum.nl.tribalwars2.com/

Zelf maak ik ook gebruik van de rest van het forum. Hier kun je bijvoorbeeld algemene vragen stellen aan medespelers van andere werelden, maar ook aan Moderators. Als je een bug vind in je app of op de browser kun je die ook melden. TW2 is nog in beta fase dus verbeteringen zijn hard nodig."


Geweldig opgezet. Kan eigenlijk zo worden overgenomen door andere stamleiders hier om hun leden te motiveren ook het AF te gaan gebruiken.
 

DeletedUser397

Guest
copy-paste in pm naar alle stamleiders :p
dan kunnen die het op hun stamforum plaatsen of zelf doorsturen naar de stamleden
 

DeletedUser

Guest
Ik lees altijd wel het AF. Het is altijd leuk om te lezen, met een bakje popcorn, hoe verschillende spelers over en met elkaar discussiëren. Dit deed ik al op het forum van nl3. En ga ik ook zeker hier doen, het AF van deze wereld is al een keer zo actief als die van nl3 :p. Keep it up guys.
 

DeletedUser516

Guest
ja idd W3 AF is beetje dooie boel :p komt denk ik door ingame , iedereen is lief voorelkaar:D
 
Bovenaan