Politiek Café

DeletedUser874

Guest
Dat kan wel kloppen, dat is ook een van de weinige leuke leden in IMA :D :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind IMA flop omdat ze een massa stam zijn. De wereld ligt nu al zeer waarschijnlijk aan hun voeten dus vraag me af waarom ik nog op deze wereld speel. Beter kappen we er allemaal gewoon mee dat bespaart iedereen een jaar lang spelen voor niks. Kan het IMA niet eens kwalijk nemen eigenlijk. Inno vond het zo nodig om die co-ops toe te laten zonder enige restricties.

KB vind ik een top stam maar geen idee wat we tegen zon overvloed van accounts kunnen. De duitsers hadden ook meer kills op de russen maarja als je maar lichamen blijft gooien dan word ook het beste leger een keer moe :)

Wereld 3 was erg leuk maar met de val van WH is het laatste beetje plezier er wel wat uitgeperst.

Gz
 

DeletedUser615

Guest
Ik vind IMA flop omdat ze een massa stam zijn. De wereld ligt nu al zeer waarschijnlijk aan hun voeten dus vraag me af waarom ik nog op deze wereld speel. Beter kappen we er allemaal gewoon mee dat bespaart iedereen een jaar lang spelen voor niks. Kan het IMA niet eens kwalijk nemen eigenlijk. Inno vond het zo nodig om die co-ops toe te laten zonder enige restricties.

KB vind ik een top stam maar geen idee wat we tegen zon overvloed van accounts kunnen. De duitsers hadden ook meer kills op de russen maarja als je maar lichamen blijft gooien dan word ook het beste leger een keer moe :)

Wereld 3 was erg leuk maar met de val van WH is het laatste beetje plezier er wel wat uitgeperst.

Gz

"overvloed". De verhouding is zo goed als 1:2, dus zo'n overvloed is dat niet. Ja, het is niet plezierig om te verliezen, ik kan dat snappen. Het spel is altijd leuk als je wint, maar oh wee als je aan de verliezende hand bent. Ik lees excuses voor je eigen falen.
Btw, voor je de duitsers hier helemaal ophemelt, misschien toch eerst ook wat geschiedenisboeken vastpakken... De kou en ontbering tijdens de winter in Rusland was een van de grootste factors in het verliezen van de Duitsers daar. Maar goed, daar gaat dit niet over.
 

DeletedUser

Guest
Verliezen boeit me niet. Vind het een spijtige ontwikkeling dat IMA de wereld recruit maar dat is hun recht. Ik zou ook graag strengere ristricties zien op het co-op gebruik want inactieve spelers gebruiken om je targets aan te vallen vind ik persoonlijk redelijk lame. Maar ok ik zal wel een slechte verliezer zijn. Als ik net als vroeger 24/7 de tijd had dan had ik waarschijnlijk ook 5 extra accounts gehad :)
 

DeletedUser1319

Guest
Verliezen boeit me niet. Vind het een spijtige ontwikkeling dat IMA de wereld recruit maar dat is hun recht. Ik zou ook graag strengere ristricties zien op het co-op gebruik want inactieve spelers gebruiken om je targets aan te vallen vind ik persoonlijk redelijk lame. Maar ok ik zal wel een slechte verliezer zijn. Als ik net als vroeger 24/7 de tijd had dan had ik waarschijnlijk ook 5 extra accounts gehad :)

Ik snap al die mensen die IMA zijn gejoined ook niet echt. Waar is de lol als je gewoon zonder iets te bereiken de w1 stam qua punten kan joinen. Waar is de uitdaging dan nog :) Maar ja iedereen kiest natuurlijk zijn eigen pad. En Celphix wie is er aan het verliezen tegen IMA dan?
 

DeletedUser615

Guest
Verliezen boeit me niet. Vind het een spijtige ontwikkeling dat IMA de wereld recruit maar dat is hun recht. Ik zou ook graag strengere ristricties zien op het co-op gebruik want inactieve spelers gebruiken om je targets aan te vallen vind ik persoonlijk redelijk lame. Maar ok ik zal wel een slechte verliezer zijn. Als ik net als vroeger 24/7 de tijd had dan had ik waarschijnlijk ook 5 extra accounts gehad :)
De pot verwijt de ketel. Beide stammen doen hier aan mee. Ook zijn we nog altijd bezig met een hele hoop te internen en weg te doen, maar gaat altijd wat langzamer als je tevens op de oorlog concentreerd. En vermits Inno de regels terug heeft veranderd, maken wij hier inderdaad gebruik van. Zou dom zijn om het niet te doen.
Laatste zin is ook bullshit. Wij kunnen er niet aan doen dat mensen plots stoppen om bepaalde redenen. Trouwens, je hebt nu toch ook een account van 7m waarmee je kan aanvallen?

@betty blue, Op dit moment is IMA aan het winnen tegen KB (als je de stats mag geloven). KB heeft 10 dorpen minder dan 5 dagen geleden (= ongenuanceerd voorbeeld, maar haalt niet weg dat we het op dit moment beter doen).
 

DeletedUser662

Guest
Verliezen boeit me niet. Vind het een spijtige ontwikkeling dat IMA de wereld recruit maar dat is hun recht. Ik zou ook graag strengere ristricties zien op het co-op gebruik want inactieve spelers gebruiken om je targets aan te vallen vind ik persoonlijk redelijk lame. Maar ok ik zal wel een slechte verliezer zijn. Als ik net als vroeger 24/7 de tijd had dan had ik waarschijnlijk ook 5 extra accounts gehad :)


Wacht even.. volgens mij heb jij zelf ook meerdere accounts die niet zelf spelen niet? Of heb je sky niet in eigen handen?
In jou regio.. In het noorden zie ik voornamelijk dat je eigen stam alles heeft opgenomen. Enige IMA speler daar neem jij een PBG mee niet?
Eerst massa.. Toen veranderen de regels word het gebruik van inactieve coops. Misschien toch eens denken aan je eigen falen voor je smoesjes verzint. MAar normaal gezien hop jij van stam als het te spannend word niet? Dusja nu je dat niet meer kan zou ik ook maar opgeven.

Duitsers bij betrekken.. Teken van zwakte weer niet eens op ingaan

Wat is er nu zo top aan KB dan? Lees nogsteeds geen rede?
Omdat ze erg leuke spelers hebben? Die constant gebanned worden?
Nieuwe import "wat wij restjes noemen" die niet van aanvallen weten?

Tell me.. zeer benieuwd!

Top aan ima is bijvoorbeeld dat ze het voor elkaar krijgen dat ze ondanks zoveel leden nog zo'n goede zaken doen, terwijl hier nog beweerd werd dat het een eendagsvlieg zou worden en met zoveel leden de boel zo zou klappen. Nog maar te zwijgen over de mollen.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, zeker vermakelijk hoor heren. Echter heb ik vroeger als tiener al veel te vaak van dit soort forum oorlogjes gevoerd. Hoe groter het bericht hoe meer onzin er altijd in staat. Ik pas, het gaat jullie goed.
 

DeletedUser874

Guest
@betty blue, Op dit moment is IMA aan het winnen tegen KB (als je de stats mag geloven). KB heeft 10 dorpen minder dan 5 dagen geleden (= ongenuanceerd voorbeeld, maar haalt niet weg dat we het op dit moment beter doen).

Dat is ook enkel omdat ik lief genoeg ben om dorpjes te geven aan IMA ;)
 

DeletedUser662

Guest
Hahaha, zeker vermakelijk hoor heren. Echter heb ik vroeger als tiener al veel te vaak van dit soort forum oorlogjes gevoerd. Hoe groter het bericht hoe meer onzin er altijd in staat. Ik pas, het gaat jullie goed.
Jullie blijkbaar niet...
 

DeletedUser615

Guest
Dat is ook enkel omdat ik lief genoeg ben om dorpjes te geven aan IMA ;)
Ach Cypher, je bent niet de enige die dorpen verliest hoor ;) jeroentbc, Dagothe, ThaLorre en Oldambt verliezen ook dorpen.

Badmanton, het is niet omdat je eindelijk eens wat tegenstand krijgt en al je clears kapotlopen, dat je moet opgeven hoor :)
 

DeletedUser1212

Guest
Snap nog steeds het principe van een spionagestilstand niet.. Dat is één van de belangrijkste functies van het spel.
 

DeletedUser883

Guest
Wanneer begint het eindspel eigenlijk? Straks is er al een grote stam compleet de baas, zonder enige concurrentie en dan begint het pas? Dan heeft het geen nut meer.. ik dacht dan het eindspel de laatste stap moest zijn in de stammenoorlogen...
 

DeletedUser888

Guest
Wanneer begint het eindspel eigenlijk? Straks is er al een grote stam compleet de baas, zonder enige concurrentie en dan begint het pas? Dan heeft het geen nut meer.. ik dacht dan het eindspel de laatste stap moest zijn in de stammenoorlogen...
Nou, echt eindspel is er niet. Volgens mij is er een voorwaarde van 80% totale dorpen behorende tot een stam. Die stam heeft dan de wereld gewonnen. Het forten spel is ook niet het einde van de wereld en dus ook geen eindspel.
 

DeletedUser615

Guest
Nou, echt eindspel is er niet. Volgens mij is er een voorwaarde van 80% totale dorpen behorende tot een stam. Die stam heeft dan de wereld gewonnen. Het forten spel is ook niet het einde van de wereld en dus ook geen eindspel.
Dat is een tijdelijke voorwaarde. Normaal gezien komt er een eindspel - waar forten bijhoren en dergelijke. Maar daar wachten we nu ondertussen al 2 jaar op. Dus wanneer dat gaat komen, is het waarschijnlijk 2020.
 
Bovenaan