Politiek Café

DeletedUser662

Guest
Top want je stam kan wel meer personen gebruiken zo. Schijnbaar kunnen je vriendjes het niet zo goed handelen en beginnen ze maar met bedreigingen richting real life. Mocht je er iets van merken ook dat ticket komt van mij. Ik houd liever rl buiten tw namelijk :)
 

DeletedUser874

Guest
Top want je stam kan wel meer personen gebruiken zo. Schijnbaar kunnen je vriendjes het niet zo goed handelen en beginnen ze maar met bedreigingen richting real life. Mocht je er iets van merken ook dat ticket komt van mij. Ik houd liever rl buiten tw namelijk :)
Dat is grappig, al je acties zeggen het tegenovergestelde.
 

DeletedUser516

Guest
Nee hoor, maar we houden ons liever in-game bezig :) Was een leuke actie trouwens, die massa aanvallen op robbieke en perhey. Wel niet zo een groot succes. 8 dorpen (4 elks) zijn ze kwijt. Na 4k aanvallen waarvan 400-500 echte clears had ik toch meer verwacht.

ps: verschuif deze discussie die hier misschien op volgt naar het politiek cafe of iets dergelijks. Daar dient dit topic niet voor.

discussie ging toch door in verkeerde topic ;)
dus ff deze hier gequote ......


@Celphix : kloppie heeft 10 miljoen oda erbij in 2 dagen ? vind ik zelf niet verkeerd ;) dat betekent veel verliezen ;) ook blod-hunter heeft bijna 10 miljoen oda ... is dus van 2 spelers 20 miljoen oda bijna .... dat we nu niet veel dorpen hebben komt door de massa deff die erheen is gegaan , een dorp stacken is niet het moeilijkste , wat oldambt vorige week vrijdag deed , constant dodgen van aanvallen vind ik getuigen van spel inzicht aangezien hij zaterdag meer aanvallen over zich heen kreeg en zondag ook en dus de troepen nodig had , helaas 1 dorp verloren op maandag en gisteren was hij er niet veel dus helaas nog 2 dorpen verloren , maar toch , daar vielen ook veel dode clears aan jullie kant en is hij ook aangevallen door 4 a 5 spelers , dus ja en er is een berg minder ODA verdient door die spelers als door kloppie en blodhunter

daar tegenover staat dat jij goed gedeffed hebt op robbie , daar zal ik zeker niks over zeggen want ook dat verdient een vernoeming , als je iets goed doet
 

DeletedUser615

Guest
discussie ging toch door in verkeerde topic ;)
dus ff deze hier gequote ......


@Celphix : kloppie heeft 10 miljoen oda erbij in 2 dagen ? vind ik zelf niet verkeerd ;) dat betekent veel verliezen ;) ook blod-hunter heeft bijna 10 miljoen oda ... is dus van 2 spelers 20 miljoen oda bijna .... dat we nu niet veel dorpen hebben komt door de massa deff die erheen is gegaan , een dorp stacken is niet het moeilijkste , wat oldambt vorige week vrijdag deed , constant dodgen van aanvallen vind ik getuigen van spel inzicht aangezien hij zaterdag meer aanvallen over zich heen kreeg en zondag ook en dus de troepen nodig had , helaas 1 dorp verloren op maandag en gisteren was hij er niet veel dus helaas nog 2 dorpen verloren , maar toch , daar vielen ook veel dode clears aan jullie kant en is hij ook aangevallen door 4 a 5 spelers , dus ja en er is een berg minder ODA verdient door die spelers als door kloppie en blodhunter

daar tegenover staat dat jij goed gedeffed hebt op robbie , daar zal ik zeker niks over zeggen want ook dat verdient een vernoeming , als je iets goed doet

Ik denk dat dag 1 bij robbieke en perhey het zwaarste waren. De teller stond bij robbieke op 2k+. Ik had graag hier en daar wat meer gedodged maar het probleem is dan weer dat os die van 40u en meer komt niet altijd even snel te vervangen is. En ik moet toegeven als je wordt aangevallen in 6 provincies tegelijk is het soms moeilijk bij te houden waar wat gebeurd. Zeker omdat ik het account (nog) niet kende :p Complimenten van mij om eigenlijk zo goed als alles te laten samenkomen. Het enige handige aan dat aanvallen van zover komen is dat het zeer gemakkelijk is om treintjes te spotten (dat balkje in het overzicht doet echt wonderen).

Dat aantal ODA dat ze hebben verdiend is inderdaad leuk. Blod heeft op 1 dag er 6m bijgekregen, altijd mooi om dat te zien.

Nog een tip aan Kloppie: kijk eens naar de tekst op mijn afbeelding in mijn signature. Nee, het was leuk geprobeerd om 4u 's nachts te edelen (bij perhey) :p Spijtig genoeg ben ik een nachtmens en kan het wel eens laat worden, al was hij er voordat ik was komen piepen toch 2 dorpen te nemen.
 

DeletedUser1059

Guest
Celphix, laat maar zitten om het uit te leggen, je kan net zo goed tegen een beton muur spreken, want als je alle intellect bijeen schraapt in KB krijg je nog niet genoeg hersencellen bijeen voor een kanarie met een gedrags probleem :p:p
Vraag Dago maar met z n uitlatingen.......heeft weer een Ban denk ik :D
Beetje jammer ,vooral omdat ze zo hoog van de toren blazen :)
 

DeletedUser615

Guest
Celphix, laat maar zitten om het uit te leggen, je kan net zo goed tegen een beton muur spreken, want als je alle intellect bijeen schraapt in KB krijg je nog niet genoeg hersencellen bijeen voor een kanarie met een gedrags probleem :p:p
Vraag Dago maar met z n uitlatingen.......heeft weer een Ban denk ik :D
Beetje jammer ,vooral omdat ze zo hoog van de toren blazen :)

Bwa, R3PO, dit is niet echt uitleggen. Dit is eindelijk eens praten over gebeurtenissen en niet wat inhoudsloos gezwam van massastam.

En Dago is een apart verhaal. Ik denk dat niemand (beide partijen) daarvan gediend is :)
 

DeletedUser615

Guest
Onze idioot is Dagothe, de idioot van IMA is overduidelijk R3po. :rolleyes:

R3PO is inderdaad onze idioot. Alleja, iemand moest de post van Eddy overnemen hé ;) Wij houden wel allemaal van onze idioot. Zonder hem zou de wereld er helemaal anders uitzien, en dat zou spijtig zijn!
 

DeletedUser516

Guest
R3PO is inderdaad onze idioot. Alleja, iemand moest de post van Eddy overnemen hé ;) Wij houden wel allemaal van onze idioot. Zonder hem zou de wereld er helemaal anders uitzien, en dat zou spijtig zijn!

weet niet of het spijtig zou zijn , bij KB. hadden we het graag anders gezien ;) ... zonder hem tja denk ik dat we allebei leukere wereld hadden dan dat hij veroorzaakt heeft maar goed , als jullie als loopse teven achter hem aanlopen daar kan hij idd niks aan doen ;)
 

DeletedUser615

Guest
weet niet of het spijtig zou zijn , bij KB. hadden we het graag anders gezien ;) ... zonder hem tja denk ik dat we allebei leukere wereld hadden dan dat hij veroorzaakt heeft maar goed , als jullie als loopse teven achter hem aanlopen daar kan hij idd niks aan doen ;)
Dat is dan je eigen visie. En als je denkt dat wij achter hem aanhollen, moet je dat vooral blijven geloven :p Bij IMA zijn er geen dictators, wij zijn een ronde tafel.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn die ongeneutraliseerde dames toch juist achter KB aan gaan lopen?
 

DeletedUser874

Guest
Ach er waren genoeg problemen tussen KB en IMA, maar ik denk dat er heel wat meer bereikt had kunnen worden als r3po er niet bij betrokken had geweest ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het nog steeds gezellig hoor ;) je hebt mij nog niets negatiefs horen zeggen wat niet waar is, dat het voor jullie even een bittere pil is kan ik me wel voorstellen. Maar je bent altijd welkom hoor, als we weer een skillpunt omhoog gaan ;)
 

DeletedUser1059

Guest
R3po, voor als je een gezellige sfeer wilt vernachelen :rolleyes:
tnxie :D
Ik stalk geen Lady's zo als Dago, maar heb jouw vaseline vingertjes uit IMA gekregen met de overige Leiding en mooi compliment dat je mij zo hoog aanslaat :p
Die sfeer waar jij het over hebt ,was wat KB gedacht had om te kunnen uitvoeren, maar ging dat ff anders he,Cyphertje
Moet je hier nu zo gaan huilen ?
och arme Zadkiel :p
 

DeletedUser1059

Guest
Moeten Mods altijd zo n grote introductie hebben in hun naschrift, of is dat alleen ego ?
 

DeletedUser874

Guest
Triple post, wat een feest. Misschien de forumregels maar eens nalezen?
 
Bovenaan