Politiek Café

DeletedUser

Guest
Ik herinner me nog al te goed een aantal mooie werelden op TW1 (bijvoorbeeld wereld 20), waar het AF nog erg belangrijk was. Psychologische oorlogsvoering en een hoger niveau van stampolitiek was een normale gang van zaken in de TW-wereld. Helaas is dit in de loop van TW telkens minder geworden, en is het AF meer verworden tot een verzameling spelletjes en favorieten lijstjes (of niet-favorieten).

Ik hoop dat dit topic weer de aanzet kan geven tot ouderwetse TW politiek, fanatieke propaganda, taaltekstuele oorlogen waarin de kracht van een stam is af te meten.
Elkaar met scherpe woorden (binnen de grenzen van het toelaatbare natuurlijk en zonder grof taalgebruik) bestrijden, en de oorlogsvoering via dit AF opvoeren zoals het vanouds was.
 

DeletedUser516

Guest
nou ik hoop het ook dan , dat er idd wat meer leven in die fora mogen komen , want als ik de vorige werelden zie was dit niet echt van hoog niveau :D
 

DeletedUser598

Guest
Is volgens mij nog iets te vroeg in het spel, maar dit topic was ook altijd één van mijn favorieten.
 

DeletedUser516

Guest
de miljoen verslagen tegenstanders zijn iedergeval alweer bereikt door de stam Dom(inance) kan niet elke stam nu al zeggen geloof dat we aardig wat wegclearen zo ;)


225abdc862.jpg
 

DeletedUser

Guest
En om de politieke spanning maar weer even verder op te voeren, nog geen twee dagen later de volgende stam-award voor DOM(inance):

b2fbd04f187ef8fa6431b91a25d509dc.jpg


En met politiek kan je niet vroeg genoeg zijn. Politieke dominantie is een goed begin.
 

DeletedUser

Guest
Moneyconnect;n12959 zei:
Ik herinner me nog al te goed een aantal mooie werelden op TW1 (bijvoorbeeld wereld 20), waar het AF nog erg belangrijk was. Psychologische oorlogsvoering en een hoger niveau van stampolitiek was een normale gang van zaken in de TW-wereld. Helaas is dit in de loop van TW telkens minder geworden, en is het AF meer verworden tot een verzameling spelletjes en favorieten lijstjes (of niet-favorieten).

Ik hoop dat dit topic weer de aanzet kan geven tot ouderwetse TW politiek, fanatieke propaganda, taaltekstuele oorlogen waarin de kracht van een stam is af te meten.
Elkaar met scherpe woorden (binnen de grenzen van het toelaatbare natuurlijk en zonder grof taalgebruik) bestrijden, en de oorlogsvoering via dit AF opvoeren zoals het vanouds was.


Wereld 20, met weemoed terugdenkend aan de laatste wereld waarin ik gespeeld heb op TW ;-)
 

DeletedUser

Guest
Tja, geweldige wereld was dat, maar goed, deze wereld in TW2 is ook niet slecht.
Tenminste, als je de stammen elimineert die er een gewoonte van maken om aan de lopende band BB-dorpen te edelen, zoals Horstje en zijn vriendjes in TBO.

Waarschijnlijk zullen ze zich na deze ernstige aantijging wel stil houden, dus ik zeg maar bij voorbaat "Wie zwijgt, stemt toe".

Het wordt tijd dat er eens zware politiek hier wordt gevoerd.
Stammen die het spel niet serieus nemen, zoals TBO, zouden hier eens flink onder de loep moeten worden genomen.
We hebben niet voor niets dit politieke café geopend. Tijd voor psychologische oorlogsvoering.

Wie o wie?
 

DeletedUser516

Guest
we kunnen het ook eens over SI! hebben een kijken wat er daar overgezegd wordt :p want ben wel eens benieuwd hoe er over kronengebruik gedacht wordt nu ;) , want de huidige spelers die in ECV zaten die zo zeurde over het kronengebruik in andere stammen zie ik nu ineens bij stamgenoten zitten die zwaar gebruiken , zouden ze er nu ook tegen zijn of zouden ze ook ineens gebruiken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ben daar wel benieuwd naar. Hoe lang zal het hier stil blijven, of moeten we gaan zingen.......???? :p:p "Het is stil aan de overkant".......
Ik ben er in ieder geval content mee dat ik in deze wereld geen kroon heb gekocht, en dus alles op eigen kracht heb gedaan. Is uiteindelijk veel leuker, en dan leer je pas kwalitatief spelen.

Dus voor al die spelers die een gat in hun portemonnee hebben, en denken het spelletje te winnen door massaal kronen aan te schaffen. Je gaat het afleggen tegen de echte speler die alles op eigen kracht doet.

En laat nu de reacties maar komen........ Misschien even een speler van SI! taggen, want dat kan hier ook op het AF.
 

DeletedUser603

Guest
Celphix;n15585 zei:
Ik vraag mij af hoe de onderlinge verbanden zijn tussen ZON en DOM vermits bepaalde spelers van DOM tegen ZON aanligt. Of is DOM daar totaal niet mee bezig?

Persoonlijk heb ik nog nooit van ZON gehoord *bloos*..
 

DeletedUser615

Guest
Ze liggen noord-oost van jullie. Als je meer zuidelijk/centrum ligt dan is er idd kans dat je er nog niet van hebt gehoord :p
 

DeletedUser516

Guest
geloof niet dat dat interessanter is dan SI! ? de nummer 1 en nummer 2 van de wereld zijn toch altijd een conflict :D zou ook grappig zijn als die ineens gaan samenwerken krijg je wel een hele sterke macht :p
 

DeletedUser516

Guest
ja vind het TW 2 forum toch iets minder actief dan het tw 1 forum maar ja komt nog wel ;)
 

DeletedUser50

Guest
bingokiller;n15704 zei:
ja vind het TW 2 forum toch iets minder actief dan het tw 1 forum maar ja komt nog wel ;)

Je kunt altijd je vijanden uitnodigen om hier eens een kijkje te nemen :)
 

DeletedUser516

Guest
Grey Worm;n15760 zei:
Je kunt altijd je vijanden uitnodigen om hier eens een kijkje te nemen :)

ja ik heb ze al zoveel uitgedaagd en diegene die reageerde hebben we al weggespeeld bijna ;) ..... hmmmmm mischien ligt daar het probleem
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat we Horstje kunnen uitlokken tot een mooie reactie in deze druk bezochte kroeg......
Ooit de kronenverslindende nummer 1 van deze wereld, en nu smeekbedes sturend voor genade........ , met als gevolg een stukje mooie psychologische oorlogsvoering. Iets wat we in de tijden van TW1 ook veel via het AF deden.

Maar het lijkt erop dat de huidige generatie nieuwe TW spelers dat spelletje van psychologische oorlogsvoering nog niet helemaal begrijpt, en het AF niet eens weet te vinden.

Moneyconnect heeft geschreven: Lees mee en lach hardop:

Horstje heeft geschreven:

Beste,

Zou je 2 dagen even niet willen aanvallen. Dan kan ik een ander dorp gaan overnemen in het noord-oosten bij mijn stam. En kan ik daar verder gaan.

Moneyconnect heeft geschreven:

Ik ben klaar, en heb mijn doel bereikt, en je dus uit mijn provincie verjaagd. Waarom geef je het niet gewoon op, je spelstijl wordt hier niet gewaardeerd, je stam is ten dode opgeschreven, en jij (jullie) ook.

Horstje heeft geschreven:

Beste,

Ik ga opnieuw beginnen bij mijn stamgenoten. Ik ga het nu anders oppakken

Moneyconnect heeft geschreven:

Ik hoor toch hele andere berichten.....
Ook binnen je stam ben je veel krediet verloren.

Wellicht is het beter je stam te verlossen van jouw leiderschap, die duidelijk nergens toe heeft geleid.

Zoals ik al zei, mijn doel is bereikt, maar het doel van onze stam nog niet, en dat is dat je volledig van de kaart verdwijnt. Dus als je het niet erg vind, gaan we nog even door.

En toen bleef het stil......, maar hoorden we via andere kanalen dat Horstje zijn leiderschap heeft opgegeven. Blijkbaar heb ik veel macht, voelt wel goed. Dus besloot ik hem nog maar even een bemoediging te sturen:

Moneyconnect heeft geschreven:

Ik hoor net dat je mijn advies om je leiderschap op te geven hebt opgevolgd. Dan heb je toch nog een verstandige keuze in deze wereld genomen.

Nu nog even de volgende stap zetten, en dat is deze wereld verlaten. En natuurlijk zijn we graag bereid je daarbij te helpen....., en je daarin met raad, maar vooral daad bij te staan.....
 

DeletedUser661

Guest
Sjonge wat een lol heb je he ? En jij durft zo'n avatar hier te tonen op het forum ?
 
Bovenaan