Politiek Café

DeletedUser874

Guest
Je bedoeld dat ik me gewoon aan de regels houd? ;) Hoe kan je in godsnaam regels in je voordeel gebruiken lol.
 

DeletedUser1072

Guest
R3PO denkt alles te kunnen, dat weet je toch ;) Het is dat hij zelf geen mod is... anders zou hij zichzelf nog als god gaan zien ook.
 

DeletedUser874

Guest
Dat is maar goed ook, dan zouden we echt een probleem hebben.
 

DeletedUser1059

Guest
Met hem als god? Tja, dan is de wereld verdoemd.
Je kwaakt leuk, maar we hebben best wel wat medelijden hoor.......als je een zinnige opmerking maakt, lijsten we die in en hangen we boven ons bed ......D0tje :p
 

DeletedUser1072

Guest
Whaha, ik zou me bijna vereerd voelen dat je mijn quotes boven je bed wil hebben! :D Maar toch maar niet. Dotje kwaakt niet btw, Dotje is een konijn, geen eend! :p
En medelijden heb ik helemaal niet nodig hoor :) Het gaat prima met me. Maar toch dankjewel voor je bezorgdheid! :) Ik zou me - als ik jou was - eerder zorgen maken over mezelf, aangezien je het blijkbaar verschrikkelijk vindt als er een opmerking zonder inhoud geplaatst wordt! Daar kan ik je wel mee helpen hoor, u roept maar :D
 

DeletedUser1059

Guest
Whaha, ik zou me bijna vereerd voelen dat je mijn quotes boven je bed wil hebben! :D Maar toch maar niet. Dotje kwaakt niet btw, Dotje is een konijn, geen eend! :p
En medelijden heb ik helemaal niet nodig hoor :) Het gaat prima met me. Maar toch dankjewel voor je bezorgdheid! :) Ik zou me - als ik jou was - eerder zorgen maken over mezelf, aangezien je het blijkbaar verschrikkelijk vindt als er een opmerking zonder inhoud geplaatst wordt! Daar kan ik je wel mee helpen hoor, u roept maar :D
Wat ik dus al aangaf, je kunt alleen opmerkingen plaatsen zonder inhoud, fijn dat je dat ff bevestigd :D
 

DeletedUser1072

Guest
Wat ik dus al aangaf, je kunt alleen opmerkingen plaatsen zonder inhoud, fijn dat je dat ff bevestigd :D
Dat wil ik best voor je bevestigen hoor :p Heb ík geen moeite mee... Jij hebt geloof ik iets meer moeite met accepteren dat je niets zinnigs te melden hebt dan reageren op mijn "inhoudloze" reacties :p
 

DeletedUser615

Guest
Je bedoeld dat ik me gewoon aan de regels houd? ;) Hoe kan je in godsnaam regels in je voordeel gebruiken lol.
De 3 tot 5 pagina's (don't quote me on this, didn't count) offtopic berichten in de thread "TOP/FLOP stammen" zeggen me dat dit een vrij hypocriete uitspraak is.
Daarbij de king van de tripleposts zit in je eigen stam ;)
 

DeletedUser874

Guest
Ik vind het toch aardig on topic. Ik vind IMA flop en ik behandel dan individuele spelers om mijn punt uiteen te zetten :)
 

DeletedUser1059

Guest
Wij vonden nu juist KB flop en je bent de enige die waarde aan jou mening hecht :p
 

DeletedUser1072

Guest
Wij vonden nu juist KB flop en je bent de enige die waarde aan jou mening hecht :p
Magertjes hoor :p Je bedoelt dat jouw stamleden wel waarde hechten aan jouw gezwets? :p Ze blijven anders vrij stil als het jou betreft..... ;)
 

DeletedUser516

Guest
De 3 tot 5 pagina's (don't quote me on this, didn't count) offtopic berichten in de thread "TOP/FLOP stammen" zeggen me dat dit een vrij hypocriete uitspraak is.
Daarbij de king van de tripleposts zit in je eigen stam ;)

JAAA BEN IK !!! :D :D haha
 

DeletedUser516

Guest
zekers zekers , heb het eens zitten lezen en vond alleen celphix zijn post leuk haha :p
 
Bovenaan