Overwinningspunten

DeletedUser1935

Guest
Dat het haalbaar is zal best, echter je moet kijken wat de kwaliteit/uitdaging van deze wereld momenteel nog is --> 0!.
De wereld is al voor 80%+ in handen van 1 stam, dit zal echt niet veranderen. Dus de toegevoegde waarde dat deze wereld nog open blijft tot de 1200 of 1500 vp`s zijn behaald slaat helemaal nergens op =).

Dat hele systeem moet op de schop t.o.v. aantal leden <--> VP`s benodigd.

Oprotten met die overwinningspunten
 

DeletedUser

Guest
Is mooi gebaar verminderen van vp maar in mijn ogen nog te veel.
Wereld is klaar. En ik ben er zeker klaar, barbaren overnemen voor toch maar aan voldoende vp te komen doe ik niet aan mee.
Blijft die wereld maar open. :cool:
 

DeletedUser1935

Guest
Is mooi gebaar verminderen van vp maar in mijn ogen nog te veel.
Wereld is klaar. En ik ben er zeker klaar, barbaren overnemen voor toch maar aan voldoende vp te komen doe ik niet aan mee.
Blijft die wereld maar open. :cool:

THATS THE SPIRIT!!!
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Kleine update: de krijgers hebben wat extra leden gerekruteerd. Zitten nu op 92,6% van de dorpen maar nog steeds niet op 1200 VP. Nog 117 te gaan. Gelukkig hoeven we er maar 1200 anders was deze wereld volgend jaar nog niet gesloten.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ja nee, als je dat niet wilt, dan moet je op een wereld zonder overwinningspunten spelen :p De leukste is wereld 29 btw ;)
Zolang op OP-werelden gewoon mensen starten.. Geeft ook geen goed signaal.
 
Laatst bewerkt:

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ja nee, als je dat niet wilt, dan moet je op een wereld zonder overwinningspunten spelen :p De leukste is wereld 29 btw ;)
Zolang op OP-werelden gewoon mensen starten.. Geeft ook geen goed signaal.
Van de laatste 5 werelden zijn er 4 met VP, dus we hebben vrij weinig keus:(
 

DeletedUser1935

Guest
Ja nee, als je dat niet wilt, dan moet je op een wereld zonder overwinningspunten spelen :p De leukste is wereld 29 btw ;)
Zolang op OP-werelden gewoon mensen starten.. Geeft ook geen goed signaal.

Het spelersaantal per wereld is 1/4de van oudere werelden , als het niet nog minder is , is dat geen signaal genoeg?
Waarom niet stoppen met VP werelden te openen en luisteren naar de community
Als ik op een wereld start dan stop ik niet tot die gedaan is

en start het liefste op dag 1 van een nieuwe wereld
als we 1x in een lange tijd een wereld met overheersing krijgen en ik ben dan op een andere wereld bezig
tja jammer dan

als INNO alleen maar werelden met overheersing opent is er geen probleem
 
Bovenaan