Overwinningspunten

DeletedUser1935

Guest
Ik kom de discussie niet zoeken, ik benoemde alleen het feit dat je 4 dagen en niet ruim een week later bent gestart. Jij hebt uitgelegd hoe dat zat. Dus daarmee klaar. Alleen jij begint gelijk te roepen dat ik de stoere man uithang. Dat slaat helemaal nergens op. Maar ga lekker door met iedereen tegen je in het harnas jagen.

Dat blijft discussie zoeken op het forum , terwijl je geen deel was van de conversatie , als je niet wilt discussieren , dan reageer ook gewoon niet op mensen schat , you'll burn your own ass!
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Als het benoemen van een feit gelijk discussie zoeken is dan heb ik dat gedaan, prima. Jij je zin. Nu blij?
 

DeletedUser1544

Guest
haha :) weet je wat leuk zou zijn als iedereen nu eens op 1 wereld kruipt en daar ook blijft met zijn allen haha kunnen we rustig alles uitvechten , dan kunnen we ten minsten 1 wereld leuk maken dan overal een beetje ...
Dit is het meest zinnige wat ik hier heb gelezen.
 

DeletedUser1544

Guest
Allee nu , je had samen met Mela Liched en Legendhero naar mijn provincie moeten verplaatsen , mss had jij wel een verschil kunnen maken ;)
Wel proficiat met deze wereld , ik liep ruim een week achter en ineens werden er stamleden inactief , jammer maar helaas , shit happens.
En we weten allemaal dat er wel weer een wereld komt en dat mensen zoals jij en ik het niet kunnen laten om te beginnen
Waarschijnlijk ik wel nog eens ga starten. Maar zoals eerder in pm gezegd start ik zeker voor het einde van de zomer geen nieuwe wereld.En een beetje lief zijn tegen men maatjes he :p
 

DeletedUser1935

Guest
Waarschijnlijk ik wel nog eens ga starten. Maar zoals eerder in pm gezegd start ik zeker voor het einde van de zomer geen nieuwe wereld.En een beetje lief zijn tegen men maatjes he :p

Bwa , heb niks tegen niemand , ze komen mij zoeken
Met jou nooit problemen gehad ofzo ook niet in chats , mss de hormonen ;)
En wel , we zullen wel zien wanneer je nog eens start , hopelijk tot een volgende wereld
 

DeletedUser1966

Guest
Maareh, anders gaan jullie even tempo maken met het krijgen van die punten want het duurt vrij lang. De wereld mag wel een keer stoppen nu.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Dat moment dat een stam bijna 83% van de dorpen (van de top 10) heeft maar nog 1043 vp punten moet halen:(
Gotta love vp:hart
 

DeletedUser1935

Guest
Nee dat kan niet, je moet straks lekker bb dorpjes edelen want dat is nuttig!
True tis belachelijk om eerlijk te zijn
Maar jullie hebben heel wat provincies waar mogelijkheden zijn
W27 daarentegen gaat veel en veel langer duren ;)
ook al staat er 1 stam bovenaan (de stam waar ik eerst zat)
The war is still not over
dus denk dat je nog van geluk kan spreken dat je het lekker op je gemakje kan doen :p

kan de wereld echt niet eerder gesloten worden bij 500 punten ofzo.

Als je als volledige stam beslist gewoon niet naar 1500 te gaan dan moeten ze wel , ze kunnen niet een wereld met 90% overheersing gewoon laten lopen IMO
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Tis zo saai lijkt of half Krijgers al op andere werelden focust
Ik vind de 1.5k OP gewoon bullshit , je moet al bijna een massastam zijn om dat efficient te doen anders duurt het VEEEEEEEELS te lang
Jup helemaal mee eens, weinig mensen nog echt actief op deze wereld maar toch moeten er nog 1000 VP gehaald worden. Kan er echt geen uitzondering gemaakt worden? We hebben 87,3% van de dorpen in handen. Gaan jullie ons het echt aan doen om nog 1000 VP bij erbij te halen? Please mods verlaag het aantal:rolleyes:
 

DeletedUser897

Guest
Dit is een erg duffe bedoeling geworden idd, zou fijn zijn als de wereld nu gewoon dicht kan.
Fun fact: er zijn ongeveer 88 provincies op w26 nu. 1500 vp / 88 provs = 17 man. Volgens mij zijn er geen 17 actieve spelers meer om dit uberhaupt te gaan halen :p (erg ruwe berekening, I know I know, maar het punt is vast duidelijk).
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Dit is een erg duffe bedoeling geworden idd, zou fijn zijn als de wereld nu gewoon dicht kan.
Fun fact: er zijn ongeveer 88 provincies op w26 nu. 1500 vp / 88 provs = 17 man. Volgens mij zijn er geen 17 actieve spelers meer om dit uberhaupt te gaan halen :p (erg ruwe berekening, I know I know, maar het punt is vast duidelijk).
Dat zou beteken dat deze wereld nooit dicht kan:eek:
 
Bovenaan