Overwinningspunten

DeletedUser1935

Guest
Die wereld staat tussen mijn lijst nog altijd , sluit dat ding toch eens ik heb 47 dorpen die ook nog naar krijgers gaan als zij wel voor de VP willen gaan , maar om eerlijk te zijn kan hier een statement gemaakt worden , gewoon geen VP pakken , dat moet toch ook een boodschap zijn naar Inno om toch eens na te denken over wat VP inhoud en waarom het bullshit is
 

DeletedUser1966

Guest
Dit is de reden waarom wij als LDM gestopt zijn. Als er nou eens een einde aan zou komen oké, maar dit gaat echt wel te ver. Geef de krijgers de overwinning, dan kan de rest zeggen dat ze het einde hebben gehaald en klaar. Het is voor niemand leuk om maaaaaanden door te soppen en geen einde in zicht te zien. Het verpest het spelletje zowel voor de winnende als de verliezende partij.
 

DeletedUser1935

Guest
Dit is de reden waarom wij als LDM gestopt zijn. Als er nou eens een einde aan zou komen oké, maar dit gaat echt wel te ver. Geef de krijgers de overwinning, dan kan de rest zeggen dat ze het einde hebben gehaald en klaar. Het is voor niemand leuk om maaaaaanden door te soppen en geen einde in zicht te zien. Het verpest het spelletje zowel voor de winnende als de verliezende partij.

Jij geeft ook 550k ODA weg voor maar 4 clears , LDM ging het sowieso niet overleven
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Dit is de reden waarom wij als LDM gestopt zijn. Als er nou eens een einde aan zou komen oké, maar dit gaat echt wel te ver. Geef de krijgers de overwinning, dan kan de rest zeggen dat ze het einde hebben gehaald en klaar. Het is voor niemand leuk om maaaaaanden door te soppen en geen einde in zicht te zien. Het verpest het spelletje zowel voor de winnende als de verliezende partij.
Dit is dus het hele punt, dus @Dutch Pirate al een update?;)
 

DeletedUser1517

Guest
Leuker dan dit wordt het niet!! Woooohoo, spannnneeeenndd :eek:
 

DeletedUser1935

Guest
Sorry hoor, maar ook dit is nog belachelijk veel :confused:
Als jullie de halve wereld blijven inviten op W27 elke keer als jullie aangevallen worden ja dan kom je daar gemakkelijk lol
alleen best stoppen met constant mensen internen , anders ga je niet met veel over blijven en gaat 1200 zelfs onmogelijk worden
maar ben vrij zeker als je de overheersing hebt dat er wel iets aan gedaan word , dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken voorlopig Pheno
 

DeletedUser1647

Guest
Als jullie de halve wereld blijven inviten op W27 elke keer als jullie aangevallen worden ja dan kom je daar gemakkelijk lol
alleen best stoppen met constant mensen internen , anders ga je niet met veel over blijven en gaat 1200 zelfs onmogelijk worden
maar ben vrij zeker als je de overheersing hebt dat er wel iets aan gedaan word , dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken voorlopig Pheno
verkeerde topic hiervoor dit hoort thuis bij wereld 27 niet bij wereld 26
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het is zo dat 1.200 al een behoorlijk aantal minder punten is dan 1.500. Uit het verleden en uit statistieken is gebleken dat 1.500 haalbaar moet zijn op deze wereld.
 

DeletedUser280

Guest
Het is zo dat 1.200 al een behoorlijk aantal minder punten is dan 1.500. Uit het verleden en uit statistieken is gebleken dat 1.500 haalbaar moet zijn op deze wereld.
Dat het haalbaar is zal best, echter je moet kijken wat de kwaliteit/uitdaging van deze wereld momenteel nog is --> 0!.
De wereld is al voor 80%+ in handen van 1 stam, dit zal echt niet veranderen. Dus de toegevoegde waarde dat deze wereld nog open blijft tot de 1200 of 1500 vp`s zijn behaald slaat helemaal nergens op =).

Dat hele systeem moet op de schop t.o.v. aantal leden <--> VP`s benodigd.
 
Bovenaan