Overwinningspunten

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Voorlopig staat dit op 1.500 overwinningspunten. Yburg werkt overigens met het aloude 80%-verhaal ipv overwinningpsunten.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Niet te vroeg juichen Sir Jokke;)
Maar inderdaad straks lekker dorpjes ruilen. We hoeven met 30 leden maar 50 overwinningspunten de man dus iedereen moet in bijna elke prov een dorpje hebben.
 

DeletedUser1544

Guest
Boeiend is het wel allemaal niet. Deze wereld afwerken dus en dan maar eens in tw pensioen gaan.
 

DeletedUser1935

Guest
W27 heb ik toch al aan men neus laten voorbij gaan :)
Allee nu , je had samen met Mela Liched en Legendhero naar mijn provincie moeten verplaatsen , mss had jij wel een verschil kunnen maken ;)
Wel proficiat met deze wereld , ik liep ruim een week achter en ineens werden er stamleden inactief , jammer maar helaas , shit happens.
En we weten allemaal dat er wel weer een wereld komt en dat mensen zoals jij en ik het niet kunnen laten om te beginnen
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Allee nu , je had samen met Mela Liched en Legendhero naar mijn provincie moeten verplaatsen , mss had jij wel een verschil kunnen maken ;)
Wel proficiat met deze wereld , ik liep ruim een week achter en ineens werden er stamleden inactief , jammer maar helaas , shit happens.
En we weten allemaal dat er wel weer een wereld komt en dat mensen zoals jij en ik het niet kunnen laten om te beginnen
Mijn week duurt nog altijd 7 dagen, die van jou maar 3? Ruim een week achterlopen terwijl je 4 dagen later start...
 

DeletedUser1935

Guest
Mijn week duurt nog altijd 7 dagen, die van jou maar 3? Ruim een week achterlopen terwijl je 4 dagen later start...
dus jij zegt dat ik zeg dat een week 3 dagen heeft terwijl ik 4 dagen later begonnen ben en ik zeg dat ik een week later begonnen ben.
Tel nog een beetje op op deze manier en je komt aan je 7 dagen.
Was mijn eerste wereld terug hier , had net de overwinning op Travian binnengesleept.
Eerste paar dagen was ik niet zeker van hoe of wat er ging gebeuren met de Stam die we daar hadden. Of we gingen herstarten of niet.
Nu op W27 ben ik wel dag 1 begonnen , wat nu als je daar even de stoere man komt uithangen?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik hang niet de stoere man uit. Ik vraag me alleen af hoe jouw weken gaan. Je zegt dat je ruim een week later bent begonnen, ruim zie ik dan als meer dan 1 week. Maar je bent 4 dagen later gestart dus er klopt iets niet in je verhaal...
 

DeletedUser1935

Guest
Ik hang niet de stoere man uit. Ik vraag me alleen af hoe jouw weken gaan. Je zegt dat je ruim een week later bent begonnen, ruim zie ik dan als meer dan 1 week. Maar je bent 4 dagen later gestart dus er klopt iets niet in je verhaal...
Ok , ik zal mezelf herhalen
Ik wist nog niet of ik op TW2 ging verder gaan of opnieuw ging starten op Travian , dus heb een paar dagen gemist.
Als je verder wilt discussieren , w27 , stuur maar een pm
ow en start ZW dan kom je bij mij in de buurt ;)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Nee dank je, ik heb al gehoord en nu zelf gemerkt dat jij overal je mening over moet geven en niks los kan laten. Dus als ik je een pm stuur dan moet ik in-game dat gezeur van je ook nog aanhoren. Daar pas ik voor.
 

DeletedUser1935

Guest
Nee dank je, ik heb al gehoord en nu zelf gemerkt dat jij overal je mening over moet geven en niks los kan laten. Dus als ik je een pm stuur dan moet ik in-game dat gezeur van je ook nog aanhoren. Daar pas ik voor.

Jij komt de discussie zoeken , niet ik ;)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik kom de discussie niet zoeken, ik benoemde alleen het feit dat je 4 dagen en niet ruim een week later bent gestart. Jij hebt uitgelegd hoe dat zat. Dus daarmee klaar. Alleen jij begint gelijk te roepen dat ik de stoere man uithang. Dat slaat helemaal nergens op. Maar ga lekker door met iedereen tegen je in het harnas jagen.
 
Bovenaan