Moddergooien

DeletedUser1850

Guest
@Dutch Pirate daarom dat ik en DS niet verder elkaar afblaffen op het forum, maar dit spelgebasseerd gaan doen via gevechtjes en veroveringen op een wereld dat eventueel in november uitkomt

@seayeon het zal de wereld zijn die uitkomt in de periode november-december. weet niet of er in november een wereld komt. tot dan
 

..m.

Actief Lid
zou wel grappig zijn als iedereen zich hier voorbereid om "het grote gevecht" met elkaar aan te gaan, en dan als plot twist de russen die wereld weer meespelen :p
 

DeletedUser1715

Guest
ik dacht dat er door @Dutch Pirate gezegd was dat we op topic moest blijven en volgens mij gaat het weer het diepe in met die 3 A4tjes die ik langs zie komen
 

DeletedUser1715

Guest
van mij part mag je nog rustig door slapen, de rest van de TW2 spelers slapen toch niet en vallen aan in NB dus maakt niet heel veel uit of je slaapt ja of nee
 

DeletedUser2233

Guest
@Dutch Pirate daarom dat ik en DS niet verder elkaar afblaffen op het forum, maar dit spelgebasseerd gaan doen via gevechtjes en veroveringen op een wereld dat eventueel in november uitkomt

@seayeon het zal de wereld zijn die uitkomt in de periode november-december. weet niet of er in november een wereld komt. tot dan

heeee, hier moet ik bij zijn.

wie taggt swootcandy om het aftemaken.. lets gooo :p
 

DeletedUser1701

Guest
Toch even waard om deze terug te openen!
OBI heeft gezien dat ze niet kunnen winnen aan hun fronten tegen MOA al hebben ze 33% meer dorpen in totaal.
Geniale oplossing van OBI: We edelen gewoon alle bbdorpen, zo blijven ze toch nog op plaats 1!
 

seayeon

Bekend Lid
@wiebe king

Laat Green Ants maar komen , heb hun al vaker uitgedaagd , net als de hongaren
Mss dat het jou wel lukt om ze op nog is een wereld te lokken
Maar ik denk dat ze hun 1ste en laatste wereld win willen koesteren

Anders worden ze 1 win 1 loss
 
Bovenaan