Moddergooien

seayeon

Bekend Lid
Wanneer je commentaar geeft op anderen maar je @ de admins voor een dubbelpost die er geen is.
@Gungnir heb je geen andere beschuldigingen of grote dingen meer te zeggen?

Ga je nu overal gewoon op reageren dat ik zeik?
@Natte prei stop is met de natnek uithangen

Jij likt echt elke pik , op het forum , als ze maar iets over mij te zeggen hebben , je zou beter is voor 1x het spel spelen , ipv de retard uit te hangen
Allee ik kan het al raden , dit is weer te grof taalgebruik

Tribalhugs.nl is real
 
Laatst bewerkt:

seayeon

Bekend Lid
@Natte prei , ik heb geen controle over wiens ballen jij likt hoor ;)
Ik hoop dat ik je in November in Gugnir zen stam zie , al zal je niet veel toevoeging zijn
Het enige waar je goed in bent is het klein kind uithangen
 

seayeon

Bekend Lid
@Natte prei , zoek is op wat een psychopaat is , dan ben je geïnformeerd volgende keer als je het woord gaat gebruiken
Want zelfs uit de situatie waarin ik inderdaad mensen bedreigt hebben kan je al afleiden dat ik geen psychopaat ben ;)
Maar soit , nog iets?
 

..m.

Actief Lid
kan dit niet bij taverne? dan word dat gesloten en kan men nog wel modder blijven gooien ;)
 

seayeon

Bekend Lid
@Natte prei mmmmm , jij vind dat accurate dan? Een psychopaat heeft geen/weinig emoties , aangezien ik mensen bedreigd heb omdat ze shit talken over men overleden moeder , lijkt me dat dus minder accurate dan jij zelf denkt

Maar veel succes verder , als ik daardoor al een psychopaat ben , dan moet je is zien wat er gebeurt als iemand het in men gezicht durft zeggen
But aint gonna happen , jij net als anderen zijn alleen maar tough boy op het internet
Ook ik ben al vaker bedreigd in dit spelletje , heb men adress al vaker gepost , aaaaand aint nobody showing up

Enough said
Veel succes verder , hoop dat je een spel vind waar je wel competent genoeg in bent om ook te spelen ipv alleen op het forum de onozelaar uit te hangen
 

DeletedUser1850

Guest
@Natte prei mmmmm , jij vind dat accurate dan? Een psychopaat heeft geen/weinig emoties , aangezien ik mensen bedreigd heb omdat ze shit talken over men overleden moeder , lijkt me dat dus minder accurate dan jij zelf denkt

Maar veel succes verder , als ik daardoor al een psychopaat ben , dan moet je is zien wat er gebeurt als iemand het in men gezicht durft zeggen
But aint gonna happen , jij net als anderen zijn alleen maar tough boy op het internet
Ook ik ben al vaker bedreigd in dit spelletje , heb men adress al vaker gepost , aaaaand aint nobody showing up

Enough said
Veel succes verder , hoop dat je een spel vind waar je wel competent genoeg in bent om ook te spelen ipv alleen op het forum de onozelaar uit te hangen
Je adres sturen omdat je ons uitdaagt om te boxen in realiteit of?
 
Bovenaan