Moddergooien

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir
Dat boxevent was een legit idee , waar ik al mee zat voor ik je nog maar kende gast

Mijn adress heb ik doorgestuurd naar bepaalde mensen die mij eerst afdreigden
Heb je geen dubbelposts te reporten?
 

..m.

Actief Lid
tip van de dag: als iedereen die je tegenkomt een spookrijder is ben je misschien zelf de spookrijder.


dit is niet naar 1 speler specifiek bedoeld maar meer in het algemeen(meerdere komen er denk ik voor in aanmerking) dus als u zich aangesproken voelt zegt dat genoeg, mocht u zich er niet door aangesproken voelen is het alsnog een nuttige tip om te onthouden als u een reis naar Engeland in de planning heeft staan ;)
 

seayeon

Bekend Lid
@wiebe king ik ben graag de spookrijder
Ik zwem liever tegen de stroom in
Ik ben liever degene die de andere uitkijkt dan een kuddedier

If you want to be succesfull , you need to start with being different than the rest.
Dus laat mij maar spookrijden

Weet dat het niet specifiek naar mij is , maar het spreekt me wel aan
Het zijn de spookrijders in de wereld die het meeste bereiken
 

..m.

Actief Lid
@wiebe king ik ben graag de spookrijder
Ik zwem liever tegen de stroom in
Ik ben liever degene die de andere uitkijkt dan een kuddedier

If you want to be succesfull , you need to start with being different than the rest.
Dus laat mij maar spookrijden

Weet dat het niet specifiek naar mij is , maar het spreekt me wel aan
Het zijn de spookrijders in de wereld die het meeste bereiken


zoals ik al aangaf is het algemeen bedoeld (voor meerdere van toepassing denk ik) en niet specifiek naar jou of een andere speler.


ohja een spookrijder is ook vaak degen die een gevaar voor zichzelf en vooral ook andere is, dus vind je je eigen echt een spookrijder? :/
 

seayeon

Bekend Lid
Ik denk dat je je de figuurlijke betekenis die je bedoelde en de letterlijke betekenis wat door elkaar haalt
Of ik zit ernaast dat kan ook
Dacht namelijk dat je bedoelde tegendraads
 

DeletedUser2152

Guest
tip van de dag: als iedereen die je tegenkomt een spookrijder is ben je misschien zelf de spookrijder.


dit is niet naar 1 speler specifiek bedoeld maar meer in het algemeen(meerdere komen er denk ik voor in aanmerking) dus als u zich aangesproken voelt zegt dat genoeg, mocht u zich er niet door aangesproken voelen is het alsnog een nuttige tip om te onthouden als u een reis naar Engeland in de planning heeft staan ;)
Waarom zoek je me? Ik ken je niet eens. Pas op je tellen...
 

seayeon

Bekend Lid
Ook zeg ik zelf toch ook dat ik weet dat het niet op mij bedoeld is
Maar dacht dat je bedoelde iemand die tegen de normale gang van zaken ingaat
en niet hetzelfde doet als elke normale persoon well , thats me
Heb ooit geprobeerd normaal te wezen
Vond het na een half uurtje al weer rete saai
 

..m.

Actief Lid
Wat is dit weer een lekker onzinnige discussie. Ik kom hier voor modder. Niet voor filosofische teksten over wanneer je je normaal gedraagt of niet. Beetje actie svp daar kom ik (en anderen met mij) voor.

nou oke dan, bij deze.

die Droeftoeter is echt een droeftoeter joh, alleen die naam al..
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Echt jongens, why. Ik wil gewoon geen discussie meer zien waarbij we elkaar afzeiken.
Ik verwijder elke post hierna die me niet zint, dan weet je het alvast.
 

..m.

Actief Lid
//ten eerste, goed om te zien dat de mods het bagger en modder van elkaar proberen te scheiden, dat was wel nodig helaas.//


om maar gelijk terug te gaan on topic, sinds wanneer word G.G een keer niet geleid door floess en wanheda? en zijn er serieus andere spelers die graag onder de "prestigieuze" naam G.G spelen? -_-
 

Natte prei

Casual Lid
Misschien moeten we een fundraiser starten: "make tw great again"

Tja alles rond dit bericht is verwijderd, dus deze post mist context
 
Laatst bewerkt:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
heel veel van deze posts kunnen echt gewoon in een mooie privé chat met elkaar; ik moedig dat vooral aan.

/ja dp is chagrijnig :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
@my beautiful post :'( rest in peace.



bier is een goede remedie,veel bier werkt nog beter :)

Wijn!

En sorry, maar er een deel inlaten en deel uithalen werd ook lastig. Dus het is even met de Franse slag.

En probeer allemaal even iets meer richting het algemene - bredere- context te trekken ipv zaken van andere werelden en 1 op 1 ruzietjes hier uit te vechten.
 
Bovenaan