Moddergooien

DeletedUser2233

Guest
de hele wereld worden bbdorpen ge-edelt en omhoog gekroont

ga zo door toppers
 

seayeon

Bekend Lid
@knuppel :eek:
En het is niet Peeters?

BB-dorpen buitmeesteren vind ik moet kunnen toch , overal gewoon geld tegenaan gooien , dan ben je de beste speler xd
Dont worry @knuppel , tegen het einde , als je goed genoeg speelt , en volhoud , geven die kroners het altijd makkelijk op

He @Peeters
 

shazs

Nieuwerd
haha nee

@seayeon vooral de stam vvv heeft daar een handje van, en onze leden proberen te vragen of ze over willen stappen.. maarja maakt niet uit.. geef ht 2 maandjes en dan zien we wel hoe ver we allemaal staan

SS. anders ook.

2 maandjes? Ik denk dat het na de zomervakantie al zo goed als over is.
 

seayeon

Bekend Lid
@Skanderbeg , er zijn verschillende situaties
Als iemand zoals ik het deed op W42 in de rim bb-edelt zal je er wss ook net als toen , geen speler over horen kraaien
Ik lag wel helemaal afgezonderd van de stam met enkel rood om me heen

Bij een late start is het niet meer als logisch dat je eerst een paar bb edelt , aangezien het de slimste aanpak is
Aangezien je ook nog is aan de rim van de map ligt heeft het minder effect op de farm van kernspelers

Maar vooral het early game bb-edelen is gewoon zielig

@badcorps ik denk niet dat @pierlalaa zijn stam zal verlaten , doet hij zelden :)
Mss nog is als sparta terug komt @pierlalaa? xd

maar de man heeft nooit tijd genoeg om op zijn eigen gewenste niveau te spelen
Wel een van de betere spelers die nog in de TW community rondloopt

Daarom

Topper : @pierlalaa , altijd toch :)
 

DeletedUser878

Guest
@Skanderbeg , er zijn verschillende situaties
Als iemand zoals ik het deed op W42 in de rim bb-edelt zal je er wss ook net als toen , geen speler over horen kraaien
Ik lag wel helemaal afgezonderd van de stam met enkel rood om me heen

Bij een late start is het niet meer als logisch dat je eerst een paar bb edelt , aangezien het de slimste aanpak is
Aangezien je ook nog is aan de rim van de map ligt heeft het minder effect op de farm van kernspelers

Maar vooral het early game bb-edelen is gewoon zielig

@badcorps ik denk niet dat @pierlalaa zijn stam zal verlaten , doet hij zelden :)
Mss nog is als sparta terug komt @pierlalaa? xd

maar de man heeft nooit tijd genoeg om op zijn eigen gewenste niveau te spelen
Wel een van de betere spelers die nog in de TW community rondloopt

Daarom

Topper : @pierlalaa , altijd toch :)
Dit is geen modder gooien hé, moddergooi topic, dan smijt je modder :mad:
 

DeletedUser2152

Guest
Ik doe dat ook wel vaak. Eerst een BB-dorp edelen in het het begin. Dus wat dat betreft klopt het wel dat het voor loosers is. (bijdewee, dit is wel moddergoien toch?Al is het naar mezelf!)
 

seayeon

Bekend Lid
@-Luca- ik wacht altijd tot ze modder naar mij gooien
En als ik dan teruggooi ben ik de dramaqueen , dat is hoe het altijd gegaan is
AND I FRICKING LOVE IT! de hypocriete instelling van sommige is zalig
Maar over het algemeen ga ik niet snel achter iemand aan , tenzij je swoot heet en al meer stammen gebackstabbed hebt als dat je een wereld mee gefinished hebt (Ow wacht dat heeft hij alleen in zijn eigen stam voor elkaar gekregen) voor zover ik weet heeft hij elke stam die ik weet waar hij in gezeten heeft gebackstabbed

En deze keer heeft hij ook gewoon weer zen maatje Danger gebackstabbed
Dus , als hij weer is undercover speelt

Flopper : Swootcandy aka Lieveheersbeeste aka Faalhaas van het decenium
 

seayeon

Bekend Lid
@Warrior of odin -__-
Lees het bericht is tegoei waarop je gereageerd hebt
Dan weet je het zelf mss ook
Maar jij ziet ofc alleen wat je wilt zien
Seayeon is de bad guy want ik probeer over hem te liegen en nobody cares
Alleen je bgtjes , en naieve mensen als @Peeters die met 1 kant van het verhaal content zijn

Ga nog wat single line berichten knippen uit gesprekken van uren , je bent heel credible boy
Zoals ik al zei , get over yourself

Mss moet je nkleen nog meer zwart maken bij wolf of bij anderen mutual friends van mij en nkleen
Want nu zit je niet alleen mij zwart te maken , maar zit je nkleen zen naam ook te schaden , zonder enige reden
 
Bovenaan