Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser599

Guest
bingokiller;n13835 zei:
ik heb ook niet veel hoor ;) maar er zijn er die er een sport van maken :p
Tjah, inkomsten doet natuurlijk groei verhogen :) daarom is het niet echt slecht om er een sport van te maken :D (binnen je eigen interesse/mogelijkheden voor het spel dan toch)
 

DeletedUser476

Guest
Ik heb vandaag de 1 mill ook bereikt ^^ alleen jammer dat ik deze dagen wat minder actief ben, waardoor het niet snel zal stijgen.
 

DeletedUser31

Guest
Haha inderdaad Bingo! ;) Hoe staat het ermee? Ook al opgeslokt door GAS op wereld 1 ? :)
 

DeletedUser516

Guest
h3Rvvin;n13899 zei:
Haha inderdaad Bingo! ;) Hoe staat het ermee? Ook al opgeslokt door GAS op wereld 1 ? :)

had mijn dorpen weggegeven aan GAS , was eerste wereld van TW 1 en doel was om 100k puntjes te halen en dat was gelukt ... dus ben ik gestopt en heb ik tegen twee gasten van GAS gezegd dat ik gestopt was en dat ze me konden edelen , maar dat ik de dorpen niet leeg deed zetten want anders is het net of je je dorpen weggeeft haha was denk ik voor GAS wel strategisch goede dorpen want ik had op 3 of 4 dorpen na een hele provincie in handen dus als zo iemand zegt je mag de dorpen hebben zullen ze geen nee zeggen :p :p
 

DeletedUser31

Guest
Haha okee :) Mooi om je doelstelling bereikt te hebben! ;)

We dwalen wat af van het topic :p Laten we het weer over het farmen hebben :)
 

DeletedUser603

Guest
Easy hoeveel mil heb je inmiddels al wel niet gefarmt?
 

DeletedUser615

Guest
Bijna op 3 mil nu. Mijn doel is nu 1 mil per 4 dagen te halen ^^
 

DeletedUser

Guest
Hier is de stand 16,5 miljoen...

bingokiller : Farmen is een met je boerengereedschap het veld in gaan, en je in het zweet werken, en de oogst voor donker binnenhalen ...... :p:p:p:p
 

DeletedUser516

Guest
Moneyconnect;n15480 zei:
Hier is de stand 16,5 miljoen...

bingokiller : Farmen is een met je boerengereedschap het veld in gaan, en je in het zweet werken, en de oogst voor donker binnenhalen ...... :p:p:p:p

ooooh dus die gasten uit de boerderij of zo dan ?
 

DeletedUser

Guest
bingokiller;n15494 zei:
ooooh dus die gasten uit de boerderij of zo dan ?

Bij mij mogen ze in het lekkende varkenshok slapen. Arbeiders moeten wel hun plek kennen.....
 
Bovenaan