Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser

Guest
maakt het zoveel uit wie begon met spikes ? zoveel mensen kennen dit en heel wat stammen zullen het hier of daar wel al hebben gedaan , en ter correctie Er waren al spikes van een andere stam(de meeste gingen er gewoon vanuit dat dit uit jullie kamp was). voor dat wij dit deden.
 

DeletedUser476

Guest
Klopt, wij waren nog niet begonnen met spikes toen we er al van beschuldigd werden :p ondertussen is er al een beetje een spike-oorlogje aan de gang, wel grappig om te zien. Overigens hebben wij volgens mij ook maar 1 kroner hoor ;) in ieder geval zover ik weet.
 

DeletedUser

Guest
Maakt ons verder ook niet zoveel uit 0ne23, maar wat ons wel uitmaakt is het feit dat wij worden beschuldigd er mee te zijn gestart;)
Als zij het nu verder laten rusten hoor je mij ook niet meer erover;)
 

DeletedUser

Guest
ripjack;n10940 zei:
Klopt, wij waren nog niet begonnen met spikes toen we er al van beschuldigd werden :p ondertussen is er al een beetje een spike-oorlogje aan de gang, wel grappig om te zien. Overigens hebben wij volgens mij ook maar 1 kroner hoor ;) in ieder geval zover ik weet.

Dacht eerder aan 2
 

DeletedUser

Guest
Volgens de spion in jullie stam zijn jullie mee begonnen ripjack want je heb zelf toe geven dat jij eerste was maar maak niet uit goed voor OD
 

DeletedUser

Guest
Nog iets volgens mij staat ook regel dat bouwers van Innogames helemaal niet mee mogen doen want jullie kunnen zo wie zo alles zien dus dat zie ik als misbruik maken
want op TW was toen verboden
 

DeletedUser476

Guest
killerbee, ik kan je vertellen dat ik het in de ochtend gezegd heb, ik zei toen dat ik het 's avonds zou gaan doen. Dat heb ik toen niet gedaan omdat ik langer online kon zijn dan ik dacht, gisteravond heb ik pas voor het eerst daadwerkelijk een spike geplaatst. Het was wel mooi om meteen ff te kijken of we een spion in de stam hadden, want daar gingen we al een beetje vanuit.
 

DeletedUser

Guest
killerbee111;n10949 zei:
Nog iets volgens mij staat ook regel dat bouwers van Innogames helemaal niet mee mogen doen want jullie kunnen zo wie zo alles zien dus dat zie ik als misbruik maken
want op TW was toen verboden

Ten eerste zijn ze geen devs, maar moderators. Ze werken extern. En ten tweede is er helemaal geen regel voor.
 

DeletedUser405

Guest
killerbee111;n10949 zei:
Nog iets volgens mij staat ook regel dat bouwers van Innogames helemaal niet mee mogen doen want jullie kunnen zo wie zo alles zien dus dat zie ik als misbruik maken
want op TW was toen verboden

Nee hoor maak je daar mee geen zorgen om, ik kan net zo veel zien als elke andere speler kan.

Overigens snap ik de discussie over het spiken niet zo, is gewoon een toegestane tactiek wat hier en daar wel handig kan zijn.
 

DeletedUser

Guest
Bliksem;n10955 zei:
Nee hoor maak je daar mee geen zorgen om, ik kan net zo veel zien als elke andere speler kan.

Overigens snap ik de discussie over het spiken niet zo, is gewoon een toegestane tactiek wat hier en daar wel handig kan zijn.


Ach het is gewoon een stomme discussie. Niets mee aan de hand. We vinden het flauw van elkaar, dat is het probleem
 

DeletedUser

Guest
Maakt niet uit wat ze zijn. Ze werken voor het spel. Dus dan mag je niet spelen op de wereld waar jij ook een moderator bent. Dit is standaard bij elke game die ik heb gespeeld (Travian/Grepolis/Soldier front) en nog vele anderen.
Voorbeeld: Handelen met voorkennis op de beurzen is ook verboden en ethisch onverantwoord. Moderators kunnen dit ook, en als ze het niet zelf kunnen dan hebben ze de connecties wel om het voor elkaar te krijgen(desnoods onder de tafel door).
De wereld(en) waarop jij je functie uitvoert is de wereld(en) waar jij NIET mag spelen. Dit is ethisch onverantwoord. Simpeler kunnen we het niet maken, WEL makkelijker!

Grtz,

Engraved|Werner

P.s. Uitzonderingen zijn games waar men geen voordeel kan behalen door een bepaalde functie te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Engraved;n10957 zei:
Maakt niet uit wat ze zijn. Ze werken voor het spel. Dus dan mag je niet spelen op de wereld waar jij ook een moderator bent. Dit is standaard bij elke game die ik heb gespeeld (Travian/Grepolis/Soldier front) en nog vele anderen. De wereld(en) waarop jij je functie uitvoert is de wereld(en) waar jij NIET mag spelen. Dit is ethisch onverantwoord. Simpeler kunnen we het niet maken, WEL makkelijker!

Grtz,

Engraved|Werner

P.s. Uitzonderingen zijn games waar men geen voordeel kan behalen door een bepaalde functie te hebben.

Dat is dikke poep. Ze zjn geen administrators. Ze modereren het spel. Ze letten op groffe taal en zitten bij support. Is er een regel? Laat maar zien als die er is.
 

DeletedUser476

Guest
Bliksem, het is een beetje moddergooien, zoals je wel vaker ziet :p er bestaan wat spanningen tussen ECV en PRO.
 

DeletedUser

Guest
ripjack;n10959 zei:
Bliksem, het is een beetje moddergooien, zoals je wel vaker ziet :p er bestaan wat spanningen tussen ECV en PRO.

Inderdaad. En er is overigens geen regel voor moderatoren. Heb net de spelregels gecheckt.
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n10958 zei:
Dat is dikke poep. Ze zjn geen administrators. Ze modereren het spel. Ze letten op groffe taal en zitten bij support. Is er een regel? Laat maar zien als die er is.

Moderators zien net zoveel (op sommige privégegevens na). Deze regel kan ik niet laten zien, want die krijgen moderators en admins normaal gesproken toegestuurd naar hun huis. Daarin staan alle regels en die moeten zij ook uit het hoofd leren (niet dat dat altijd gebeurd). Dit weet ik omdat mijn zus ook jarenlang moderator is geweest bij een game en ikzelf ken meerdere moderators en game-admins van het spel Travian. Ik weet dat deze regel bestaat. Ik heb alleen niet zelf zo'n boekje waarin het staat. Als TW2 niet hiermee werkt, dan word het tijd want spelen met extra kennis (bovenop wat normale spelers kunnen weten) is niet verantwoord. Hoe je het wend of keert.
@ripjack jij denkt dat dit moddergooien is? Dit van de mod heeft niks te maken met jullie (zo belangrijk zijn jullie niet).

Met vriendelijke groeten,

Engraved|Werner
 

DeletedUser

Guest
Regels zijn regels en ik vindt gewoon raar dat op andere spelen van Innogames verboden wordt omdat te doen
 

DeletedUser

Guest
Engraved;n10963 zei:
Moderators zien net zoveel (op sommige privégegevens na). Deze regel kan ik niet laten zien, want die krijgen moderators en admins normaal gesproken toegestuurd naar hun huis. Daarin staan alle regels en die moeten zij ook uit het hoofd leren (niet dat dat altijd gebeurd). Dit weet ik omdat mijn zus ook jarenlang moderator is geweest bij een game en ikzelf ken meerdere moderators en game-admins van het spel Travian. Ik weet dat deze regel bestaat. Ik heb alleen niet zelf zo'n boekje waarin het staat. Als TW2 niet hiermee werkt, dan word het tijd want spelen met extra kennis (bovenop wat normale spelers kunnen weten) is niet verantwoord. Hoe je het wend of keert.
@ripjack jij denkt dat dit moddergooien is? Dit van de mod heeft niks te maken met jullie (zo belangrijk zijn jullie niet).

Met vriendelijke groeten,

Engraved|Werner

Ach wauw. Die zou dan ook online moeten staan. Stel je niet aan. Stop dan met dit spel als je het niet eens bent met de regels. Ze hebben geen privileges. Dat jullie totaal onbelangrijk zijn weten we, maar laat ons met rust als jullie toch bezig zijn val dan de moderatoren aan.
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n10965 zei:
Ach wauw. Die zou dan ook online moeten staan. Stel je niet aan. Stop dan met dit spel als je het niet eens bent met de regels. Ze hebben geen privileges. Dat jullie totaal onbelangrijk zijn weten we, maar laat ons met rust als jullie toch bezig zijn val dan de moderatoren aan.


Geen interesse in, wel interesse in een fair play.
 

DeletedUser476

Guest
engraved, ik had het over de spike-discussie ;)

king-ceetje, hou je een klein beetje in ;) de mods verdedigen zichzelf ook wel als het nodig is. Ik snap Engraved zijn punt wel, maar ik denk inderdaad dat de functies niet echt voor aanvullende info zorgen, echter weet ik dit niet precies natuurlijk.
 
Bovenaan