Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser

Guest
ripjack;n10968 zei:
engraved, ik had het over de spike-discussie ;)

king-ceetje, hou je een klein beetje in ;) de mods verdedigen zichzelf ook wel als het nodig is. Ik snap Engraved zijn punt wel, maar ik denk inderdaad dat de functies niet echt voor aanvullende info zorgen, echter weet ik dit niet precies natuurlijk.

Ok goed. Ik houd nu wel op naar hem te luisteren iedere keer. Hij weet niet waar hij het over heeft.
 

DeletedUser488

Guest
dus. 100k zijn de eerste mensen al gepasseerd.
ps. waarom zo boos naar de 'kroners'? zij (wij) zijn de gene die zorgen dat de servers draaiende kunnen blijven.
pps. ik heb spikes geplaatst ja. maar pas nadat ik 2 maal toe in hetzelfde dorp op een spike van ECV ben gelopen van ruim 300 speer bij elkaar. (en die speer ook heb geruimd)
ppps. hoe diep kon je ook al weer gaan met p's zetten voor de s?
pppps. laten we de discussies verder ingame voortzetten. of een nieuw toppic aanmaken als je bijvoorbeeld vind dat mods niet mogen spelen.

off topic: wat hebben een boel van jullie saaie profiel plaatjes.
ontopic: 110k ook al voorbij trouwens
 

DeletedUser

Guest
Noleya;n10986 zei:
Houden jullie het wel on-topic? Bedankt! ;)

Vanaf nu doen we dat weer.

On-topic: heb nog maar zo'n 6000 gefarmed. Kan niet veel farmen in mijn buurt te veel andere spelers, de echte core is nog leger.
 

DeletedUser476

Guest
54k maar, veel lege farms, wat spikes en ook nog soms niet online zijn helpt niet echt :p
 

DeletedUser

Guest
Veel lege farms. Maar ik ga nu verder weg farmen. Heb eigenlijk nog maar 5386 gefarmed.
 

DeletedUser126

Guest
Engraved;n10963 zei:
Moderators zien net zoveel (op sommige privégegevens na). Deze regel kan ik niet laten zien, want die krijgen moderators en admins normaal gesproken toegestuurd naar hun huis. Daarin staan alle regels en die moeten zij ook uit het hoofd leren (niet dat dat altijd gebeurd). Dit weet ik omdat mijn zus ook jarenlang moderator is geweest bij een game en ikzelf ken meerdere moderators en game-admins van het spel Travian. Ik weet dat deze regel bestaat. Ik heb alleen niet zelf zo'n boekje waarin het staat. Als TW2 niet hiermee werkt, dan word het tijd want spelen met extra kennis (bovenop wat normale spelers kunnen weten) is niet verantwoord. Hoe je het wend of keert.
@ripjack jij denkt dat dit moddergooien is? Dit van de mod heeft niks te maken met jullie (zo belangrijk zijn jullie niet).

Met vriendelijke groeten,

Engraved|Werner
Hoewel ik akkoord ga met hetgeen wat Tymessen hierboven stelt (on topic blijven), wil ik toch graag even mezelf en andere moderators verdedigen. Om te beginnen is dit een bèta versie van het spel, waardoor wij bijna verplicht zijn om zelf mee te testen. Hoe kunnen wij jullie belangen behartigen wanneer we er zelf niks van kennen? Overigens is er niks van waar dat wij een of ander boekje met spelregels naar huis gestuurd krijgen, die we dan daarenboven nog eens zouden van buiten moeten leren? Ik denk dat je lijkt te vergeten dat wij vrijwilligers zijn. Wij kennen de spel- en forumregels gewoonweg goed, omwille van het feit dat we ze constant moeten toepassen op overtreders. Maar geloof niet dat we deze van buiten kennen, wij moeten onszelf ook dubbelchecken. Verder staat het inderdaad nergens zwart op wit dat het verboden is voor ons om te spelen op de wereld waarop we modereren. Echter heb je wel gegronde reden om te denken dat wij voordeel zouden hebben. Ik kan je echter zeggen dat dit niet het geval is. Wij zien evenveel als jullie. Overigens zou het echt het spel verzieken, moesten wij dat wel kunnen. Zo zouden we onszelf even 30.000 kronen kunnen geven? Ik denk het niet. Ik kan dat evenwel niet bewijzen, daarom moet je me dan ook op mijn woord geloven. Wat echter wel klopt is dat wij zowel het forum als de support onderhouden, maar ik denk dat je zelf ook wel beseft dat dat ons geen echt relevant of speciale informatie zou verschaffen. Zo staat het forum vrijwel los van de spelwereld, behalve dat ze over dezelfde wereld handelen. Maar wat maakt het uit voor de speler in-game als ik hem hier zou berispen? Niks, nada, rien. Betreffende de support lijkt het me ook duidelijk dat een vraag als "Waarom kan ik geen gebouwen afbreken?" of een vraag als "Hoe zit het met de functie van de adelsplanner? Is die er al?" ons geen extra informatie of voordelen geeft. Het bannen en berispen van spelers wordt voornamelijk door de community manager gedaan, die betaald wordt om neutraal te zijn in zulke situaties. Wanneer InnoGames te weten zou komen dat hij niet onpartijdig is, zal hij dan ook snel zijn functie verliezen, denk ik. Zodoende hoop ik je genoeg geïnformeerd te hebben en de discussie hiermee dan ook af te ronden. Ik wens hier geen respons op. Wanneer dit toch gebeurt, zal ik het topic sluiten en een nieuw topic oprichten over het desbetreffende onderwerp ("hoeveel grondstoffen heb je al gefarmd?").

Om verder te gaan, ik zit ondertussen al op 49k gefarmd. :)
 

DeletedUser

Guest
Dagje later begonnen, maar zitten onderhand op de 96k, uurtje voor de 100k :)
 

DeletedUser

Guest
Donderdag rond een uur of 12 gestart en zit inmiddels op 100K
 

DeletedUser

Guest
Xenzor;n11086 zei:
netjes hoor tijgertje! is dat met of zonder kronen?

Met, welliswaar niet veel, maar heb er wel een aantal gebruikt ja. Maakt het toch even wat makkelijker zo in het begin, zeker met de lange rekruteer tijden van de kazerne.
 
Bovenaan