Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser

Guest
Een wereldforum zonder hoeveel heb je al gefarmd, is toch ook geen wereldforum :eek:
Zelf heb ik nog niet heel actief kunnen farmen en zit ik ondertussen op ruim 2K.
 

DeletedUser488

Guest
Deze ochtend lag het voor mij rond de 30k, exacte en recente aantallen noem ik alleen in de chat van mijn stam ivm redenen ^^
 

DeletedUser496

Guest
tymessen;n10724 zei:
Deze ochtend lag het voor mij rond de 30k, exacte en recente aantallen noem ik alleen in de chat van mijn stam ivm redenen ^^


Ivm met overmatig kronenverbruik? Tja het is maar waar je, je plezier aan beleefd ;)
 

DeletedUser488

Guest
Yero FosGate;n10730 zei:
Ivm met overmatig kronenverbruik? Tja het is maar waar je, je plezier aan beleefd ;)

ach gelukkig kan de server op die manier wel open blijven dankzij mij en ITizEasy ;)
 

DeletedUser340

Guest
en alle andere ECV leden... ik zit overigens op 35k+ nu
 

DeletedUser327

Guest
Heb ongeveer hetzelfde.

En wie legt hier spikes neer? :mad:
 

DeletedUser476

Guest
Ik denk dat je daarvoor naar ECV moet kijken ;) dat is bij ons in ieder geval de enige logische kandidaat.
 

DeletedUser516

Guest
ja idd , ik wil ook wel bij ECV ... volgens mij zit daar een rijke rus aan het bewind!!! ...... een geld schieter die de barbaren dorpjes boost en veel leden die in 8 uur tijd zo veel gegroeid zijn dat het op gaat vallen heh haha :p
 

DeletedUser496

Guest
ripjack;n10798 zei:
Ik denk dat je daarvoor naar ECV moet kijken ;) dat is bij ons in ieder geval de enige logische kandidaat.


Dat zouden we nooit doen :rolleyes:
Trouwens ikzelf sta in de top 40 zonder ook maar één kroon uit te hebben gegeven. Ben benieuwd hoeveel er boven mij staan die dat ook niet doen.
 

DeletedUser340

Guest
ik sta op plek 19 zonder kronen, alleen wel met overmatig veel uren op de computer. denk dat er een hoop spelers wel kronen gebruiken ja
 

DeletedUser516

Guest
mag je hier wel als wereld moderator meespelen op dezelfde wereld ? op TW 1 mocht dat toch niet ?
 

DeletedUser496

Guest
ItizEasy is de eerste volgens mij die de 100.000 grondstoffengrens voorbij is met farmen. Mooi begin aldaar :)
 

DeletedUser

Guest
ripjack;n10798 zei:
Ik denk dat je daarvoor naar ECV moet kijken ;) dat is bij ons in ieder geval de enige logische kandidaat.
Jij moet je mond leren houden, want jullie begonnen met die spikes. Wie de bal kaatst moet hem dan terugverwachten;)

En wij hebben amper kroners, ikzelf ook niet (mijn punten getuigen ervan)

30k+ overigens gefarmd
 

DeletedUser

Guest
Engraved;n10924 zei:
Jij moet je mond leren houden, want jullie begonnen met die spikes. Wie de bal kaatst moet hem dan terugverwachten;)

En wij hebben amper kroners, ikzelf ook niet (mijn punten getuigen ervan)

30k+ overigens gefarmd

Wij begonnen niet met spikes dat waren jullie, dus shut up. Snap je dat?
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n10925 zei:
Wij begonnen niet met spikes dat waren jullie, dus shut up. Snap je dat?


Waarom stonden onze eerste spikes dan pas nadat wij al op een spike waren doodgelopen? Opzich vinden we het verder niet zo erg, beetje OD is ook wel mooi:)
 

DeletedUser

Guest
Engraved;n10929 zei:
Waarom stonden onze eerste spikes dan pas nadat wij al op een spike waren doodgelopen? Opzich vinden we het verder niet zo erg, beetje OD is ook wel mooi:)

Misschien van een andere?
 
Bovenaan