Feedback Gwendoline event

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
@Kr33log Als er binnekort ook nog een christmas gwendoline komt weet ik oprecht niet waar jullie mee bezig zijn

Dit soort keuzes komen niet vanuit het NL team, ook wij zijn hier gewoon flink op tegen en proberen tegen te houden wat we kunnen. Helaas wordt dat hogerop anders bekeken.
 

Demolition Team

Casual Lid
Ik vermoed dat we aan het verschuiven zijn naar een wekelijkse Gwendoline. Deze Gwendoline geeft dan 'normale' items. De Evenement Gwen (eens in de 2-3 weken) zal dan 20% bonussen en 25-50% eenhedenpakketten aanbieden :) Je merkt dat Inno een beetje aan het spelen is met de frequentie van Gwen en het aanbieden van sterke items vroeg in de wereld. Ze kijken naar de impact hiervan op het aankoopgedrag van de klanten. En zo te zien, geeft het een positief effect op de winst ;) We gaan Gwen steeds vaker zien, ook al zou je denken dat dit niet mogelijk is.
 

sniped

Casual Lid
Ik vermoed dat we aan het verschuiven zijn naar een wekelijkse Gwendoline. Deze Gwendoline geeft dan 'normale' items. De Evenement Gwen (eens in de 2-3 weken) zal dan 20% bonussen en 25-50% eenhedenpakketten aanbieden :) Je merkt dat Inno een beetje aan het spelen is met de frequentie van Gwen en het aanbieden van sterke items vroeg in de wereld. Ze kijken naar de impact hiervan op het aankoopgedrag van de klanten. En zo te zien, geeft het een positief effect op de winst ;) We gaan Gwen steeds vaker zien, ook al zou je denken dat dit niet mogelijk is.
Misschien eens experimenteren met twee gwennies tegelijkertijd?
 
Tis gewoon wereld verneukend. Kijk naar de laatste wereld. TAW schiet 5x het rad rond en edelen alleen maar BB dorpen voor de community wedstrijd. Geen skill voor nodig puur en alleen geld. Gewoon diep triest
 

Lyca

Casual Lid
Maak je geen zorgen, skill in overvloed aan deze kant van de wereld ook hoor. :p Het was gewoon net iets te verleidelijk en net iets te veel geluk gehad.
Wat betreft Gwen waren wij er net zo hard tegen als jullie. Vonden het ook veels te vroeg na de vorige gwen (waar we niks gekocht hebben btw) en veel te lang (8dagen???). Het klinkt wrs hypocriet aangezien onze stam wrs het meeste geschoten heeft op dit rad tot hiertoe maar het zij zo. Ik meen het oprecht dat we als stam allemaal deze gwen ook liever niet hadden gezien. We hadden onze redenen om te kronen en verder ga ik er ook niet op ingaan. We zijn nog steeds van plan het kronen zoveel mogelijk te beperken op w63, zoals ik je in dm's ookal heb laten weten probeer ik persoonlijk ook de impact te beperken.
 

Demolition Team

Casual Lid
"Excuus heren, ik had persoonlijke redenen om te kronen!!!" Het is geen geoorloofde afwezigheid Lyca ;) Als je wilt kronen dan mag dat, maar de gebruikte hoeveelheid zegt meestal al een hoop over de speler zelf :)
 

Lyca

Casual Lid
"Excuus heren, ik had persoonlijke redenen om te kronen!!!" Het is geen geoorloofde afwezigheid Lyca ;) Als je wilt kronen dan mag dat, maar de gebruikte hoeveelheid zegt meestal al een hoop over de speler zelf :)
Snap ik wel hoor. Don't judge a book by it's cover. Kan gerust perfect zonder spelen met gelijkaardig resultaat, zal dat een van de volgende werelden wel eens bewijzen onder deze nickname ook, als het geklaag tegen mij wat mindert toch, anders ben ik terug weg naar int of verander ik van nickname. :p

De hoeveelheid gwen is inderdaad weer eens enorm buitensporig te noemen, zal de feedback erover uiteraard weer laten doorgeven.
Ya 12/31 dagen is nu wel iets te veel van het goeie :D
Edit: Sorry voor de dubbelpost, te laat gezien op de smartphone :(
 
Wtf weer 10 dagen Gwendoline..!! Hoe verzin je het man. Dit gaat weer een paar werelden gewoon compleet verpesten. Ik kijk al uit naar W63 of die verder verpest wordt of dat het binnen proporties blijft. (Ik ga af van de vorige Gwendolyn). Maar voornamelijk W64 zal echt gewoon verpest kunnen worden indien daar zware kroners spelen. Hoe kan je dit zo laten doorgaan vraag ik mij..

geef de feedback maar weer door want meer kunnen jullie helaas ook niet betekenen…
 

Lyca

Casual Lid
Wtf weer 10 dagen Gwendoline..!! Hoe verzin je het man. Dit gaat weer een paar werelden gewoon compleet verpesten. Ik kijk al uit naar W63 of die verder verpest wordt of dat het binnen proporties blijft. (Ik ga af van de vorige Gwendolyn). Maar voornamelijk W64 zal echt gewoon verpest kunnen worden indien daar zware kroners spelen. Hoe kan je dit zo laten doorgaan vraag ik mij..

geef de feedback maar weer door want meer kunnen jullie helaas ook niet betekenen…
Ik heb men woord gehouden en sinds vorige post geen kroon meer uitgegeven op 63 maak je geen zorgen. Ik vermoed dat 64 hier het grootste slachtoffer zal zijn inderdaad. Ik doe bewust niet mee op 64 alleszins.

Puntje feedback: 10 dagen Gwen is nu toch wel heel lang, zelfs een week voelt vaak al lang aan. Zeker als het zo last minute aangekondigd wordt kan ik wel begrijpen dat het er voor F2P spelers nogal uitziet als een doomscenario. Dat op een grote server als DE of EN een 10 dagen Gwen gebruikt wordt kan ik ergens nog begrijpen (hoewel ik het nog steeds aan de hoge kant vind). Maar op NL is een 10 dagen Gwen wel een zeer sterk P2W element aan het worden. Ik heb er zelf geen idee of voorstel voor om het verschil tussen F2P & P2P beperkt te houden zonder in Inno's portemonnee te snijden maar het moet toch echt anders kunnen dan hoe het nu loopt, niet?
 
Laatst bewerkt:

Lyca

Casual Lid
Was toch maar weer een last minute aankondiging ook deze keer he ;p Zou fijner zijn moest je het een paar dagen van tevoren laten weten. En ook weer zeer vroege Gwen op wereld 65. Bestaat net 7 dagen. :/ Zoiets vind ik jammer om te zien eigenlijk.

edit: Credit where credit is due, ik zie dat een van de mods net even het rad heeft aangepast. Nieuwe rad heeft veel minder impact, goed werk. ;) <3
 
Bovenaan