Feedback Gwendoline event

DeletedUser2107

Guest
Waar ik voorheen het gevoel had dat Gwendoline een (redelijk) speciaal event was een paar keer per jaar is het de laatste maanden bijna permanent aanwezig. Ik snap dat Gwen met corona niet veel te doen heeft maar ze mag best een hobby zoeken..
 

DeletedUser1942

Guest
Zal is kijken of ik ergens nog een oude sok heb met inhoud :D
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp al jullie feedback, en weet dat ik soms met spijt in het hart een event moet aankondigen. Helaas zijn dit zaken waar ik jammer genoeg niet in kan beslissen en worden deze vanuit InnoGames volledig opgesteld en gemaakt.

Weet echter dat ik wel keer op keer blijf aanhalen en doorgeven hoe jullie tegenover Gwendline staan.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
En heeft het al een keer iets opgeleverd? Volgens mij vrij weinig. Ja we krijgen nu munten per dorp in plaats van een vast aantal. Want dat maakt het minder overpowered natuurlijk. Oh nee dat zorgde er alleen maar voor dat de munten ook nog effect hadden op werelden die al wat langer op waren.

Dus zolang er volop wielen blijven komen, en zolang het spel daardoor te veel p2w blijft gaan wij lekker door met zeuren. En kan jij dus ook doorgaan met zeuren bij Inno :p
 

danger008

Bekend Lid
Ik begrijp al jullie feedback, en weet dat ik soms met spijt in het hart een event moet aankondigen. Helaas zijn dit zaken waar ik jammer genoeg niet in kan beslissen en worden deze vanuit InnoGames volledig opgesteld en gemaakt.

Weet echter dat ik wel keer op keer blijf aanhalen en doorgeven hoe jullie tegenover Gwendline staan.
Ondertussen weten we dat je er niks kan aan doen hoor kr33log je moet je niet verontschuldigen toch niet naar mij toe
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het heeft al een paar keer uitgepakt moet ik eerlijk toegeven. Maar soms zijn wij NL ook een testwereld waardoor we nieuwe dingen moeten testen. Dit kan soms resulteren in een extra rad dan andere markets niet hebben.
 

DeletedUser1388

Guest
Kan jij aan inno doorgeven dat in mei iedereen vakantiegeld krijgt dus dat je dan beter niet de meest waardeloze gwennie van het jaar kan doen? Dat scheelt weer een keer testen. ¯\_(ツ)_/¯
 

DeletedUser343

Guest
Heeeeuy! daar gaan we weer :) Godverdomme seg... wat een shit
 

..m.

Actief Lid
inno heeft geld nodig om alle bugs op te lossen.

dus daarom krijgen we om de week maar een gwennie :)

how to decrease your playerbase in a few simpel steps..
 

DeletedUser2214

Guest
Ik vind het het wiel wel grappig. Die prijzen zijn ook weer niet super.

Bv een rijkelijke oogst kost 400 kronen ofzo . Een "die hard" kroner koopt dat toch wel, met of zonder wiel. Nu kan een niet kroner ook een paar leuke items bezitten die vrij duur zijn.

Geen gebouwen meer kronen zou bv meer helpen om meer balans te krijgen tussen wel/geen kronen in de race naar de eerste AH.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Don't shoot the messenger please :( Ik begrijp jullie frustraties, geloof mij! Ik hoop dat jullie mij ook geloven als ik echt minder Gwennie's probeer...
 
Bovenaan