Feedback Gwendoline event

DeletedUser678

Guest
Weer gwendo :mad:, ik wil terug de goede oude tijd van Alnwick/Eremitage waar het ging om skills ( even niet kijkend naar scripts) en niet zo sterk om geld zoals nu.
 

DeletedUser2152

Guest
Weer gwendo :mad:, ik wil terug de goede oude tijd van Alnwick/Eremitage waar het ging om skills ( even niet kijkend naar scripts) en niet zo sterk om geld zoals nu.
Wat voor scripts? Ik heb helaas nooit de beschikking gehad over scripts. Ik zou er graag 1 gehad willen hebben die automatisch farmt.
 

DeletedUser678

Guest
Ik denk dat mensen veel kronen zouden overhebben voor zo´n script.

Ze zijn niet toegelaten om goede redenen ;) Maar naja als je je gs wil boosten zijn er boosters voor, maar wat zou een server zonder kronen, zonder gwendo toch heerlijk zijn.
 

DeletedUser2152

Guest
Ze zijn niet toegelaten om goede redenen ;) Maar naja als je je gs wil boosten zijn er boosters voor, maar wat zou een server zonder kronen, zonder gwendo toch heerlijk zijn.
Tsja er zijn betere redenen voor om ze wel toe te laten.
 

DeletedUser678

Guest
Tsja er zijn betere redenen voor om ze wel toe te laten.

Nou nee want ze kunnen het spel zo goed als automatiseren, perfect timen etc. En dan is het geen spel meer. Is zoals aimbotten in een shooter.
Spijtig genoeg is Gwendoline het equivalent van een unfair advantage maar ziet inno het amper, of enkel in de portefeuille spijtig genoeg
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Aangezien gwennie toch blijft en de edels en munten op het rad jammer genoeg ook. Daar zie ik ondanks ons geklaag geen verandering in komen.

Is het dan misschien geen idee om de edels van het rad alleen in dorpen waar al adelshoeve staat neer te kunnen zetten. Op deze manier kan de invloed op een nieuwe wereld klein beetje beperkt worden. Want dan moet je alsnog eerst een adelshoeve bij elkaar farmen. Ook kan er dan niet iemand op 35 minuten edelafstand even snel een edel neerzetten. Dus maakt het voor de verdediger ook wat makkelijker en eerlijker.

Maar beter zou zijn als ze de edels en munten er helemaal af gaan natuurlijk:p
 

DeletedUser2152

Guest
Nou nee want ze kunnen het spel zo goed als automatiseren, perfect timen etc. En dan is het geen spel meer. Is zoals aimbotten in een shooter.
Spijtig genoeg is Gwendoline het equivalent van een unfair advantage maar ziet inno het amper, of enkel in de portefeuille spijtig genoeg
Ja je hebt gelijk. Dan zou het een strategisch spel worden. Dat kan niet de bedoeling zijn. Denkwerk is uit den boze. het gaat nu juist om domweg veel klikken en geld uitgeven :(.
 

DeletedUser2152

Guest
Aangezien gwennie toch blijft en de edels en munten op het rad jammer genoeg ook. Daar zie ik ondanks ons geklaag geen verandering in komen.

Is het dan misschien geen idee om de edels van het rad alleen in dorpen waar al adelshoeve staat neer te kunnen zetten. Op deze manier kan de invloed op een nieuwe wereld klein beetje beperkt worden. Want dan moet je alsnog eerst een adelshoeve bij elkaar farmen. Ook kan er dan niet iemand op 35 minuten edelafstand even snel een edel neerzetten. Dus maakt het voor de verdediger ook wat makkelijker en eerlijker.

Maar beter zou zijn als ze de edels en munten er helemaal af gaan natuurlijk:p
Of gooi het helemaal om. dat je edels gewoon mag verplaatsen :) wordt het spel een stuk sneller van. hahaha. Uh...dan ben ik wel sneller door, maar goed. Lijk me wel grappig. Zien wat er dan gebeurd. Daar hadden ze toch die Betaserver voor? om dingen uit te proberen en wat de uitwerking daarvan is?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Joepie weer gwennie...
En daarmee weer een mogelijkheid om munten te kopen. Ben ik blij om want stel je voor dat iemand die het spel daadwerkelijk speelt zoals bedoeld te ver uit loopt.
 

DeletedUser1567

Guest
Alweer een Gwendoline event mety edels in een jonge wereld. Voor mij over en uit: ik speel niet meer.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik kan al jullie frustraties begrijpen. Ik ben het er ook niet altijd mee akkoord, maar jammer genoeg komt dit vanuit InnoGames zelf. Jullie moeten weten dat ik zoveel mogelijk Gwendolines probeer tegen te houden.

Weet echter dat ik de hoop niet opgeef en hierover telkens feedback naar InnoGames stuur.
 

DeletedUser1388

Guest
1582879517057.png Lijkt er toch op dat jij ook bij/voor InnoGames werkt, misschien eens stoppen met je verstoppen achter de naam en beginnen met de community te managen (dat staat er namelijk ook).
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Vetel dan eens wat je wilt dat ik ga doen? :rolleyes:
Het wilt niet zeggen omdat ik VOOR innoGames werkt, ook alles zomaar zelf kan en mag beslissen. Ook ik, moet zoals bij elk ander professioneel bedrijf, mij aan bepaalde regels houden.
 

DeletedUser1562

Guest
Man, dan zit je dagen te plannen, moeite te doen om strategisch bepaalde doelwitten aan te vallen en treintjes te slopen. Kan er weer iemand een hoop munten/edels kopen en is het weer om zeep.
 

DeletedUser974

Guest
We hopen dat jullie allemaal zullen genieten van Gwendolines spel en horen graag jullie feedback hierover.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Veeg me op!
 
Bovenaan