Feedback Gwendoline event

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png

Gwendolines spel kom terug!
Welkom Tribal Warriors en boogschutters!

Gwendoline is terug en heeft een nieuwe uitdaging voor jullie! De komende 8 dagen kun jij je boogschutterstalent laten zien en mooie prijzen verzamelen.

Van 20 juni tot en met 27 juni2019 kun je laten dat je een goed gevoel voor richting hebt en zul je rijkelijk beloond worden door Gwendoline. Alles wat je moet doen is je pijl en boog oppakken en de door jou begeerde prijs schieten.

In deze editie vind je boosters, officieren, eenheden en misschien wel edels. Denk eraan dat je na het activeren van een edel op enig moment ook de munten nog moet slaan en uiteraard dat je ook voldoende vrije plaatsen hebt om de eenheden te plaatsen, dit geldt ook voor andere eenheden anders raak je ze kwijt!

We hebben ook het item in dit spel van Gwendoline, namelijk "munten per dorp". Hierbij kun je een bepaald aantal munten winnen afhankelijk van het aantal dorpen dat je hebt. Bijvoorbeeld: als je de '2x munten dorp' krijgt en je beschikt over 15 dorpen, dan win je dus 30 munten. Echter, als je besluit om het item te bewaren tot wanneer je 20 dorpen hebt, dan krijg je vanuit dit item dus 40 munten!

De kans om de roos te raken is 2x kleiner dan de andere vakken.

normal.png


Hoe neem je deel aan dit evenement?

Elke dag krijg je een nieuw rad met prijzen waarop je 1 keer gratis mag schieten! Het wiel zal zich elke dag vernieuwen wanneer de tijd in de linker onder hoek op 0 komt te staan. Tot dan kan je met je pijlen schieten op het wiel en prijzen winnen.

Wanneer je geschoten hebt op een prijs zal die prijs grijs worden en zal de prijs naar je inventaris gaan. Wanneer je die prijs hebt verzameld kan je die prijs niet meer krijgen diezelfde dag, tenzij je besluit het wiel opnieuw te vullen.

Maar dat is niet alles! Elke dag als je het evenement bezoekt zal je 1 gratis schot krijgen dat in je inventaris komt te zitten!

Hoeveel kost elk schot?

Elke dag zul je een gratis schot krijgen. Het eerste betaalde schot kost 30 kronen en elk volgend schot kost 30 kronen meer dan de vorige.

En hoeveel kost elke keer bijvullen?

Op elk gegeven moment kun het wiel bijvullen om eerder gewonnen prijzen opnieuw te kunnen schieten. De eerste keer bijvullen kost 40 kronen en elke volgende keer kost het dubbele van de vorige keer.

Weet ook dat het vernieuwen van het wiel je geen nieuwe gratis pijlen geeft.

Wat moet ik onthouden?

Alle gratis schoten die je wint in dit event en de schoten die je verkrijgt met de dagelijkse loginbonus zullen verdwijnen na dit evenement. Alle andere verkregen items zullen veilig in je inventaris blijven.


We hopen dat jullie allemaal zullen genieten van Gwendolines spel en horen graag jullie feedback erover.

Jullie Tribal Wars 2 team.

Footer.png
 

DeletedUser1892

Guest
Als Innogames nou eens met officiële TW2 tools/maps komt, vergroten ze hun playerbase gemakkelijk en houd je de harde kern vast. Met dit soort schandalige praktijken harken ze de laatste centjes binnen, terwijl ze het spel volledig verwaarlozen. Maar ach, ieder zo zijn prioriteiten :)
 

Peeters

Ervaren Lid
We hopen dat jullie allemaal zullen genieten van Gwendolines spel en horen graag jullie feedback erover.

Jullie Tribal Wars 2 team


ggggrrrrrr :mad:
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Denk dat het als community manager nog vervelender is om dit bericht steeds te moeten posten, wetende dat het in je community niet populair is maar je van hogerop moet, dan dat het vervelend voor ons is dat we op de werelden met gwennie opgescheept zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de negativiteit niet zo.. gratis items lekker boeiend wat de tekst zegt. Of heb ik iets gemist?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Je hebt gemist dat de items op het wiel veel te overpowered zijn. Ja je krijgt ook iets gratis (directe ruil ofzo met mijn geluk). Maar zo gauw je kronen eraan besteed dan krijg je edels en munten. Waar een ander dagen zit te farmen om aan zn munten en edels te komen is het voor een ander €20 en klaar. Vervolgens plopt hij de edels in het dorpje naast jou (want ja ze hoeven niet in een dorp gezet te worden waar een ah is, kan in elk random dorp) en 35 minuten later ben je je dorp kwijt omdat er een trein stond. Zelfs als de wereld net begonnen is en er nog bijna geen ah's zijn gebouwd dan komen ze met edels en munten aanzetten. Om gelijk de hele start van de wereld te beïnvloeden.

Maar in de laatste update zeiden ze dat het mogelijk was om verschillende items per wereld op het rad te zetten. Dus we zullen zien of er dan nu wat verbetering in komt.
 

DeletedUser

Guest
Maar in de laatste update zeiden ze dat het mogelijk was om verschillende items per wereld op het rad te zetten. Dus we zullen zien of er dan nu wat verbetering in komt.

Hm ja dat zou wat zijn ja. Iig bedankt voor je uitleg was dat stukje vergeten idd.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp dat hier steed negativiteit op komt, en begrijp mij niet verkeerd. Ik begrijp jullie zorgen, frustraties en voor andere de vreugde (voor zij die Gwendoline graag zien komen)

Echter is dit iets waar ik mij zoveel mogelijk probeer tegen te verzetten, dit om zo min mogelijk Gwendoline te krijgen en dus ook te moeten aankondigen. Ook al lijkt dat voor velen van niet... Net zoals de aankondiging..., dit is jammer genoeg een tekst die ik van hogerop moet volgen. Ik kan dus niet zo maar wat neer typen, en ik kies er dus ook niet voor om telkens hetzelfde te moeten plaatsen. Ik vind het dan zelf ook zeer persoonlijk jammer dat ik gezien wordt als slechte community manager ;-)

Ik kan jammer genoeg nu al vertellen dat dit wiel op elke wereld hetzelfde is. Dit omwille van het feit dat het wiel al gecreeerd was voor de update er was. Hierdoor was er dus niet de mogelijkheid om dit nog te veranderen. Maar weet, dat ik mijn best doe om Gwendoline zo min mogelijk te moeten aankondigen. Als ik haar dan toch moet aankondigen er alles aan zal doen om te vermijden dat ze de laatste wereld verpest door haar prijzen.
 
Laatst bewerkt:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik krijg meldingen dat de android-app crasht bij het openen van Gwendoline. Hebben meer mensen hier last van? Ik probeer te achterhalen of dit op alle androidversies etc. voorkomt.
 

DeletedUser2113

Guest
Ik krijg meldingen dat de android-app crasht bij het openen van Gwendoline. Hebben meer mensen hier last van? Ik probeer te achterhalen of dit op alle androidversies etc. voorkomt.
Mijn app crasht inderdaad bij het openen van gwendoline.
Ik heb recent mijn Android geüpdate (versie 9 volgend mij)
 

DeletedUser2052

Guest
En Gwen blijft raar hoor
Speel via pc en Gwen geeft wintertijd aan in het zomer wiel
Bingo of heeft dit nu ook nog uitleg nodig :D

En verder vind ik Gwen een lomp iets wat zomaar overal word toegepast
Wil je in een strategiespel in houding blijven behoor je zoiets daar ook op aan te passen
Kronen of niet zo is er geen verhouding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
laatste dag en rekening is weer leeg. wanneer is de volgende kan ik weer sparen :p
 

DeletedUser2052

Guest
En nu ff klagen dat die bug in tijd weer niet geheel doorwerkt
Want krijg je nu niet om 24:00 een nieuwe pijl, wiel loopt nog 20 min
Maar ik krijg geen nieuwe pijl :(
Wat nu als ik mijn spaarrekening erop gooi en rad ga schieten en rad vernieuwen enz
Zegt inno dan van joh pech gehad ? :p (het was al voorbij)
Misschien iemand die het nu ff wil uitproberen of dat nog werkt dan, al is het enkel om inno eens goed op de vingers te tikken
 

DeletedUser

Guest
De Gwendoline mag wel eerder aangegeven worden dan, 5 uur ter voren. o_O
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Onze excuses voor de late aankondiging. Wegens omstandigheden was ik er nog niet eerder aan toegekomen.
 
Bovenaan