Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser1212

Guest
Ik zeg nergens dat je wint, omdat ik stop of dat leden uit SAS stoppen.

Ja en dat is mijn standpunt nog steeds. Ik heb verloren, mooi man. Komt alleen totaal niet door EOW of ADF of welke stam dan ook. Dus ja, je kan dan ook niet echt eer opstrijken voor iets waar jij niet aan mee hebt gewerkt he :).

Het is en blijft een spelletje. Ik heb het in RL de laatste tijd druk en dan is 203 dorpen onderhouden niet echt iets waar je dan zin en tijd voor hebt.

Haha natuurlijk ga je grijs, dan kan niemand jouw ODA meer zien! Had ik ook gedaan met zo'n ODA..
 

DeletedUser1128

Guest
Wat is er ineens gebeurd op deze wereld. Ik log net in voor de lol om ff de map te bekijken en ik zie dat heel veel grote spelers er niet meer zijn...
 

DeletedUser974

Guest
Wat is er ineens gebeurd op deze wereld. Ik log net in voor de lol om ff de map te bekijken en ik zie dat heel veel grote spelers er niet meer zijn...

Wij hebben besloten dat wij liever in barbaren veranderen dan zombies worden die rond de wereld zwerven " Internss... Interns...."
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben besloten dat wij liever in barbaren veranderen dan zombies worden die rond de wereld zwerven " Internss... Interns...."
Leuk, dat massaal grijs gaan,
Heb ik ook ooit is gedaan, maar dat was een statement naar de mods.(lang verhaal)

Dat vele internen, doe je zelf, men had ook kunnen zeggen, fak de coops, de actieven spelen door,

Die ballen had helaas niemand

Conclusie Coop is a bitch!!
 

DeletedUser

Guest
Haha natuurlijk ga je grijs, dan kan niemand jouw ODA meer zien! Had ik ook gedaan met zo'n ODA..
Mijn ODA was laag, maar vlak voordat ik stopte kreeg ik nog 2 mil erbij. Dat zou jij dan wel weer gemist hebben.
Leuk gevecht tegen davidvile van ADF ;).

En daarnaast boeide mij de hele ODA shit mij niet. Ik was op W5 een verdedigende speler met ongeveer 80% def dorpen. Ik ondersteunde alle stamgenoten indien zij om def vroegen en dat waren er niet veel.
 

DeletedUser

Guest
Wordt het nu niet eens tijd, voor het eindspel,

Ik bedoel met koningen enzo,

Dat zou het eventueel nog wel weer leuker kunnen maken??
 

DeletedUser1212

Guest
Helemaal mee eens, maar ja, InnoGames be InnoGames.. Duurt nog wel even ben ik bang :(
 

DeletedUser1356

Guest
Ez0 Kill ook al weg. Naja, saboteurs zijn we liever kwijt dan rijk nietwaar?
 

DeletedUser1369

Guest
FFDP is de saboteur die er nog zit .. maar ook niet lang meer :D
 

DeletedUser1135

Guest
Archyy heeft geschreven:

Dag RoF,

Nu Elite of the West een grootmacht is met zeer veel dreiging.

Is het tijd om in het oosten ook actie te ondernemen.

Vandaar dat ADF ( de laatst overgebleven top stam naast EoW ) besloten heeft dat het tijd is om actie te ondernemen tegen EoW. In de vorm van een nieuwe stam Elite of the East. We hebben de stam FA overgenomen met alle upgrades en werken aan ledenaantal. Zodat iedereen die door wil er in kan komen.

Tot die tijd zijn FA/ADF bondgenoten met elke andere stam op rood (inclusief RoF).

Iedereen van jullie is vrij te kiezen wat jullie willen doen, maar jullie liggen in de weg tussen twee stammen en worden ingesloten door de oorlog. Waarbij over jullie heen gelopen gaat worden.

Iedereen die van jullie actief is (ben te lui om statistieken te bekijken) is welkom om naar ADF te komen en te vechten tegen EoW en als de tijd rijp is om naar EoE te gaan (huidige FA).

Wat jullie keuze ook is, ik zal deze respecteren!

Mvg Dylan, aka Archyy



Hoe diep kan je zinken.
 

DeletedUser1356

Guest
Archyy heeft geschreven:
Vandaar dat ADF ( de laatst overgebleven top stam naast EoW ) besloten heeft dat het tijd is om actie te ondernemen tegen EoW. In de vorm van een nieuwe stam Elite of the East. We hebben de stam FA overgenomen met alle upgrades en werken aan ledenaantal. Zodat iedereen die door wil er in kan komen.

Hoe zit het met Copyright??
 
Bovenaan