Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser

Guest
Als ik de statistieken bekijk, dan pakt EoW ook EoE dorpen en dorpen van spelers die niet bij EoW/EoE zit (geen idee of ze gestopt zijn).
Kijk ik bij EoE, zie ik vooral interns en barbaren die worden geedeld. Af en toe een dorp van een speler die niet in EoE/EoW zit.
 

DeletedUser1135

Guest
Ik moet het Taglet wel nageven, ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel tijd in het spel kan steken. Daar is tie in ieder geval koning in.
 

DeletedUser1266

Guest
Ik wil best met je delen hoe ik dat kan doen. Stuur gerust een ingame pm naar me ;) Misschien dat jij er ook profijt van kan hebben.
 

DeletedUser888

Guest
En mensen, hoe lukt het hier?
Nog leuke verhalen te melden?
 

DeletedUser1266

Guest
Zoals je kan lezen niet. De wereld is wachtend tot die sluit. En er zijn te veel inactieven.
 

DeletedUser1135

Guest
Wereld is gestopt met actief zijn toen ComeAtMeBrah, Sniped, Wolfie en vele andere hun account hebben verwijderd.
 

DeletedUser1266

Guest
Ja dat kun je wel zeggen. Af en toe denk ik er wel is aan om een nieuwe stam op te richten samen met een paar goede spelers. Puur om de wereld nog een beetje te fucken. Maar je zit helaas met die skills...
 

DeletedUser921

Guest
Zoals je kan lezen niet. De wereld is wachtend tot die sluit. En er zijn te veel inactieven.

Ik zou er ook geen moeite mee hebben als de wereld sluit. Als er (meerdere) EoE leden op grijs gaan dan lukt het eerder.
 
Bovenaan