Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser6

Guest
Het is een drukke avond, maar er is altijd ruimte voor één meer!

Voor de algemene wereldchat kun je hier terecht!
 

DeletedUser863

Guest
Gaaf, ben net 5 dagen geleden begonnen op wereld D. Maar zou leuk zijn niet helemaal in de rim te zitten.
 

DeletedUser

Guest
Echt tof dat er een nieuwe wereld open gaat, kom net van de Engelse server af en gelijk een wereld start meemaken. Goed bezig innogames!
 

DeletedUser865

Guest
Ik durf te wedden dat iedereen in het begin kronen koopt. Ik speel altijd zonder, behalve als er echt iets speciaal is haha... Ik hoop dat we het allemaal goed gaan kunnen vinden op wereld E... Zie jullie op dinsdag! om 12 uur gok ik :p
 

DeletedUser602

Guest
Ik durf te wedden dat iedereen in het begin kronen koopt. Ik speel altijd zonder, behalve als er echt iets speciaal is haha... Ik hoop dat we het allemaal goed gaan kunnen vinden op wereld E... Zie jullie op dinsdag! om 12 uur gok ik :p
Ik hoop juist dat het niet goed met elkaar gaan vinden. Heb zo ontzettend zin in een goede pot oorlog, dat is er maar veel te weinig :D

C.rushing time <3
Rustig aan hea cowboy, anders gaan mensen weer denken dat je alleen maar kronen koopt :oops:
 

DeletedUser865

Guest
Ik hoop juist dat het niet goed met elkaar gaan vinden. Heb zo ontzettend zin in een goede pot oorlog, dat is er maar veel te weinig :D


Rustig aan hea cowboy, anders gaan mensen weer denken dat je alleen maar kronen koopt :oops:

Hahahaha :'D ik weet niet hoor maar ik heb nog nooit een wereld gehad waar ik niet ruzie heb gehad... Op Castel Del Monte met D-A en toen was je opeens 300k punten kwijt. Maarja ik kan niks beginnen tegen 7m. Ik hoop gewoon op een beetje actieve leden inplaats van al die lege dorpen. Die zou de eigenlijk gewoon moeten veranderen in een BB-dorp.
 

DeletedUser

Guest
Oohh op wereld 5 maar is lekker onder een nieuwe naam gaan spelen :)
 

DeletedUser863

Guest
Heb het idee dat jullie elkaar al best wel vaak zijn tegen gekomen :D
 

DeletedUser602

Guest
Dan zul je een nieuw account, met een nieuw emailadres moeten aanmaken.

Oohh op wereld 5 maar is lekker onder een nieuwe naam gaan spelen :)
Vroeg of laat zul je jezelf wel kenbaar maken, op een één of andere manier :D

Klinkt goed, lekker Nederlands.
Haha, stel je voor dat je zoiets in het Engels als stamnaam zou pakken. Krijg je straks nog iets achterlijks als Crownless, of Crownless Kings ofzo.
Dat gaat dus je nieuwe stam worden ipv TAX? :p

Heb het idee dat jullie elkaar al best wel vaak zijn tegen gekomen :D
Valt mee, ken er maar 3 van andere werelden (W4 voor mij dan). Voor de rest vind ik het altijd leuke om met nieuwe mensen te babbelen en ze een beetje te plagen @led zeppelin
 

DeletedUser865

Guest
Klinkt goed, lekker Nederlands.

Haha, stel je voor dat je zoiets in het Engels als stamnaam zou pakken. Krijg je straks nog iets achterlijks als Crownless, of Crownless Kings ofzo.

Hahaha xD, ik vind grim reapers een leukere naam... Klinkt wat gevaarlijker. Zoek alleen nog een vice-President. Nieuwe wereld nieuwe kansen.
 

DeletedUser

Guest
Dan zul je een nieuw account, met een nieuw emailadres moeten aanmaken.


Vroeg of laat zul je jezelf wel kenbaar maken, op een één of andere manier :D


Dat gaat dus je nieuwe stam worden ipv TAX? :p


Valt mee, ken er maar 3 van andere werelden (W4 voor mij dan). Voor de rest vind ik het altijd leuke om met nieuwe mensen te babbelen en ze een beetje te plagen @led zeppelin

Op NL4 ben ik toch ook niet lid van GAS ?
 
Bovenaan