Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser1210

Guest
Niet als zijn stam bijna volledig inactief is of gedragen wordt door coöps.. Geen plezierige spelsituatie dan.
 

DeletedUser1368

Guest
Nee dat is niet ideaal. Hoop dat er niet meer stoppen en we resterende tijd nog leuke gevechten krijgen.
 

DeletedUser1362

Guest
Frm inactief? Dan wil ik wel eens weten met wie ik dan eigenlijk dagelijks contact heb..
Ik vind dit nog steeds raar... Net zoals sommige andere zaken in de wereld. Red Hell en Jah worden terug actief. Toevallig?
 

DeletedUser974

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb inderdaad mijn account laten deleten, hetzelde is zo voor Kahlan Amnell.
Samen goed voor 700+ 9k dorpen.

Nou vragen jullie je vast af waarom dat gedaan is:
Zover ik de situatie kon inschatten waren er nog 4 fronten op W5;
ADF, EOW,F-A en FRM.

FRM was vrijwel geheel inactief, ikzelf speelde al maanden niet actief en behield toch mijn nummer 1 positie, ik had er geen vijanden, sommige zouden zeggen dat F-A een vijand kon zien, echter de accounts werden beheerd door iemand die ik niet als vijand reken.
Desondanks zie ik F-A toch ook geen lang leven meer hebben op w5 (door niet nader te noemen redenen).

Dit is ook de reden dat ik niet mijn troepen op iemand heb gedumpt, ik kon gewoon niet iemand verzinnen die ik dat zou willen aandoen en dat is denk ik ook waarom w5 voor mij een beetje saai was :)

Dat resteert 2 fronten, EOW en ADF, die moeten om het spannend te maken zsm clashen, en dat kan niet zolang ik ertussen lig. Ook de reden dat ik ervoor heb gekozen om barbaren te worden ipv mijn dorpen over te geven aan mijn stam, dan was die barriere er namelijk nog steeds.

Groet,
-Sniped
 

DeletedUser1210

Guest
Kunnen gewone spelers ook aanvragen om barbaar te worden eigenlijk?
 

DeletedUser

Guest
Frm inactief? Dan wil ik wel eens weten met wie ik dan eigenlijk dagelijks contact heb..
Ik vind dit nog steeds raar... Net zoals sommige andere zaken in de wereld. Red Hell en Jah worden terug actief. Toevallig?
Mogen wij niet actief worden dan :)
 

DeletedUser1356

Guest
Heel erg jammer dat opeens iedereen wilt stoppen op deze wereld.
Maar zal ik even iets leuks vertellen? Wij, EoW, voelen er maar weinig voor om deze wereld op deze manier te verlaten. Wij hopen op een leuke strijd en mooie gevechten.
Ik heb deze stam opgericht met één doel: wereldoverheersing. Ondanks al die negatieve berichten op het forum over EoW, is EoW de enige stabiele stam waar niet één persoon(na 20+ reacties) aangegeven om op het voorstel van ADF en F-A/SAS in te gaan.
F-A is altijd onze grote vijand geweest. Dat zij hun zooitje niet bij elkaar hebben kunnen houden is niet ons probleem. Je kan zeggen: EoW heeft geluk gehad. Maar dat is het niet denk ik zo. Wij hebben altijd al een redelijk hechte groep en goede samenwerking gehad. EoW heeft haar mindere tijden en haar betere tijden. Ook als verraders viermaal(!) de stam verlieten, bleef iedereen hard door knokken tot het eind. Jammer voor de spelers die het eind niet mee gaan maken, maar wij gaa het eind wel meemaken, dat beloof ik jullie. Met of zonder leuke strijd.

Mvg
White
 

DeletedUser

Guest
Oh wow. F-A is verleden tijd. De meesten stappen over naar ADF, haha. Kansloos :').
 

DeletedUser888

Guest
upload_2016-4-11_23-5-8.png
Een wereld met dit is niet echt bespeelbaar lijkt me. Maar verder een accurate kaart met gestopte mensen. Denk dat je hier wel een reden in ziet om die stam te maken @001.whitepro
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt, ook ik word barbaar. Meerdere grote spelers uit F-A en SAS zullen volgen.
 

DeletedUser1356

Guest
Hahaha, geweldig joh. De meest arrogante stam van W5 die dacht alles te kunnen, stapt uit de wereld om haar hachje en eer nog even te redden. Ik denk dat er 1 speler zou zijn geweest die het lang vol zou houden en dat is Brah. Verder bestond F-A uit de steeds groter wordende groep noobs afkomstig uit DUL (en zeer weinigen uit SAS die gingen saboteren, noem geen namen kuch) zoals Gardenio. Toch erg jammer. Ik ben van mening dat F-A deze wereld zeker had kunnen winnen. Maarja, kiezen voor een slimme keuze of je eigen ego te strelen. F-A wist het tweede antwoord altijd wel te vinden.

Wel heb ik respect voor de harde kern van F-A die zo lekker bezig was. Ik denk dat ze het zeker lastig gaan maken op die wereld voor andere spelers :) Wel hopen dat ze nu wel bereid zijn om een BG te nemen met stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
@001.whitepro denk je eraan dat Gardenio een speler uit DUL was. SAS heeft zich ooit éénmaal vergrepen aan sabotages en daarna nooit weer ;).

Ik wens jou in elk geval veel succes met het 'winnen' van deze wereld. Nu kun je oorlogje voeren tegen ADF, die nu de laatste spelers van F-A en SAS proberen binnen te hengelen.
 
Bovenaan