Zoekresultaten

  1. ..m.

    nieuwe verkenners

    Ik heb een idee voor een nieuwe functie voor de verkenners. Het idee? Als je een verkenner mee stuurt zie je ten alle tijden het volle rapportje van je gevecht. Dus ook als je doodloopt. Reden van het idee? Na mijn mening is de huidige verkenner disproportioneel sterk. In de tijden dat een...
  2. ..m.

    huiskamer

    naja omdat het er nog steeds niet is.. dan doe ik het maar
  3. ..m.

    Toppers en Floppers

    Aangezien @Mille69 hier speelt is deze topic wel nodig.
  4. ..m.

    Bodega

    Inplaats van een taverne maar is een bodega voor degen die meer van een wijntje houden ;)
  5. ..m.

    De algemene Knuffeltopic <3

    Hallo lieve mede "tribal war(rior)s" Bij deze het algemene knuffeltopic! Het doel van dit topic is simpel, hier kan iedereen lekker met elkaar discuseren en "ruziën" omdat de 1 van stam wisselde of omdat iemand je dorpje afpakte ofzo.. Hopelijk kunnen we die nutteloze discussies een beetje in...
  6. ..m.

    nieuwe verdienmodel voor tw2

    ik heb een nieuwe verdienmodel ontdekt wat kan resulteren in een hogere inkomst voor innogames en een betere en leukere spel voor alle spelers. ik wil namelijk het pay2win model vervangen voor.. skins, dansjes en een battlepas. dit klinkt misschien raar en dom, maar kijkt maar is naar spellen...
  7. ..m.

    Gwendoline's wiel suggestie

    ik merk dat er steeds vaker een gwendoline's wiel event komt, en die lijn wil ik doorzetten. hierbij het idee om gwendiline's wiel permanente in het spel te houden. omdat gwendoline's wiel er dan toch elke dag is wil ik de inlogbonus vervangen voor een dagelijkse gratis shot. ook wil ik de...
  8. ..m.

    Top-/Floess spelers/stammen

    meld hier wie jij de absolute Top of Floess speler/stam vind.
  9. ..m.

    Taverne

    Wel allemaal anderhalve meter afstand houden hé ;)
  10. ..m.

    Modder gooien

    hier kunt u uw modder deponeren voor deze wereld.
Bovenaan