nieuwe verdienmodel voor tw2

DeletedUser1910

Guest
ik heb een nieuwe verdienmodel ontdekt wat kan resulteren in een hogere inkomst voor innogames en een betere en leukere spel voor alle spelers.

ik wil namelijk het pay2win model vervangen voor.. skins, dansjes en een battlepas.
dit klinkt misschien raar en dom, maar kijkt maar is naar spellen als fortnite, die harken miljarden binnen met het verkopen van skins, dansjes en battlepas.

hoe gaan we dit in tribalwars toepassen? hier enkele suggesties:
* troepen icoontjes veranderen. door te betalen kan je je speervechter bijvoorbeeld vervangen voor een hellebaardier of een piekenier of een hopliet of een triarii (en ga zo maar door) hierdoor veranderd de icoon en de naam van je speervechter maar blijven de stats gelijk
* architectuur veranderen, zo kan je je standaard middeleeuwse westerse kasteel veranderen in bijvoorbeeld een romeinse fort, een ''fantasy'' kasteel of speciaal voor de G.G. ers onder ons, een barbarenkamp.
* dansjes, dit is een beetje ver gezocht.. maar je ziet al poppetjes bewegen in je dorp, wat als je ze allemaal leuke dansjes kan laten doen? misschien ook met een speciale sound effect erbij.
* battlepas: zie het als een ''premium account'' je betaalt een paar euro per maand en je krijgt maandelijks enkele van de eerder genoemde items.

sommigen van jullie zullen een beetje sceptisch zijn wanneer ze dit lezen, maar kijk maar is hoeveel fortnite op deze manier heeft verdiend al, dat zijn bedragen waar innogames alleen nog van kan dromen.

ik heb de belangrijkste stukjes voor innogames en de mods dik gedrukt en onderstreept. ik hoop snel antwoord te krijgen van de mods of liever nog, vanuit innogames zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2214

Guest
Of wapens:

Een kata die het hoofd van de paladijn terug schiet na een geslaagde aanval of def actie.

Daar zou ik best wel een paar kronen voor over hebben
 

DeletedUser2152

Guest
Ik ga nog steeds voor ministers. Bijvoorbeeld een minister die autiomatisch farmt. Jij stelt in welk dorp je wilt farmen en met hoeveel en de minister stuurt het antal troepn wat jij hebt ingesteld automatisch opnieuw naar hetzelfde dorp. Hier heb ik wel wat voor over elke maan.
 

Droeftoeter

Casual Lid
Ik ga nog steeds voor ministers. Bijvoorbeeld een minister die autiomatisch farmt. Jij stelt in welk dorp je wilt farmen en met hoeveel en de minister stuurt het antal troepn wat jij hebt ingesteld automatisch opnieuw naar hetzelfde dorp. Hier heb ik wel wat voor over elke maan.
En betaal je dan bij volle maan of bij nieuwe maan?

Maar met zo'n idee maak je het nog meer p2w. Betalen voor automatisch farmen.
 
Bovenaan