Gwendoline's wiel suggestie

DeletedUser1910

Guest
ik merk dat er steeds vaker een gwendoline's wiel event komt, en die lijn wil ik doorzetten. hierbij het idee om gwendiline's wiel permanente in het spel te houden.

omdat gwendoline's wiel er dan toch elke dag is wil ik de inlogbonus vervangen voor een dagelijkse gratis shot. ook wil ik de items van gwendoline's wiel aanpassen, elke dag edels en munten kunnen winnen is ook weer zo overpowered.. ik stel voor het wiel als volgt in te delen: 8x een grondstoffen pakket van 500 gs van elke recource en 1x (de bullseye) een grondstoffen pakket van 2000 gs van elke recource.

ik denk dat we op deze manier het spel weer wat leuker kunnen maken en hoop dat dit idee word doorgegeven aan innogames (en dat ze er ook wat mee gaan doen)
 

DeletedUser1910

Guest
beter spel = meer spelers
meer spelers = meer spelers die kronen kopen
meer spelers die kronen kopen = meer winst voor innogames

meer winst voor innogames = meer geld om het spel beter te maken
meer geld om het spel beter te maken = een beter spel = meer speler = ect ect ect
 

Seriph

Nieuwerd
Het rad brengt weinig goeds met zich mee, simpelweg p2w is nooit goed voor een game.

Als het rad nu alleen nog maar GS geeft is het na enkele weken nutteloos op elke wereld, en zodra je het balanceerd met goede loot is het weer te sterk en verslaat het game mechanics.

Ik heb een goede oplossing, haal het rad van Kecholine weg en dan is iedereen blij =)
 

Droeftoeter

Casual Lid
beter spel = meer spelers
meer spelers = meer spelers die kronen kopen
meer spelers die kronen kopen = meer winst voor innogames

meer winst voor innogames = meer geld om het spel beter te maken
meer geld om het spel beter te maken = een beter spel = meer speler = ect ect ect

Wat is dit voor gek gedachtengoed. Dit moet maar rap verwijderd worden door 1 van de mods. Straks krijgen meer mensen van die gekke ideeën. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Stel je voor dat mensen verbeteringen aandragen waardoor Inno moet werken om die verbeteringen door te voeren. Niks doen en cashen is toch veel beter.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp je idee, maar helaas gaat dit te veel werk zijn om dagelijks een wiel te organiseren.
Hierdoor zullen we, desondanks je creatieve idee. Dit niet doorsturen naar InnoGames. Een andere reden is ook dat InnoGames aan het bekijken is hoe ze de login bonus kunnen aanpassen en verbeteren.
 

DeletedUser1910

Guest
zo te zien is gwendoline's wiel er al vrijwel elke dag:p altijd fijn als er wat met je suggestie word gedaan. worden de items nog wel aangepast zodat het wat minder overpowered word @Kr33log?
 

DeletedUser1972

Guest
ik heb wel een goed idee voor de omzet 100 edels in de bullseye!
 

seayeon

Bekend Lid
Wanneer je bericht verwijderd word , omdat je de waarheid spreekt
Sad , Kr33 en inno kunnen heel slecht tegen kritiek zo te zien
 

DeletedUser1910

Guest
dames (en heren?) dit is een serieuze suggestie topic en geen moddergooitopic.
 

seayeon

Bekend Lid
Het is geen moddergooitopic

Of het een serieuze suggestie is vraag ik me ook af

Hebben we nog niet geleerd dat inno zo weinig mogelijk veranderingen wil doorvoeren , want alles kost te veel tijd en word niet doorgestuurd he @Kr33log
En als je er dan wat van zegt , dan word je bericht verwijderd , toch?

Zal je deze ook weer verwijderen who knows
Misbruik je macht maar , als je niet tegen kritiek kan
 

DeletedUser1910

Guest
zo te zien is gwendoline's wiel er al vrijwel elke dag:p altijd fijn als er wat met je suggestie word gedaan. worden de items nog wel aangepast zodat het wat minder overpowered word @Kr33log?

Ik zie weer leven van @Kr33log, word het laatste gedeelde van mijn suggestie ook nog overgenomen? (negeer het modder wat hier is gedumpt..)
 
Bovenaan