Top-/Floess spelers/stammen

DeletedUser2214

Guest
Er zou een topic "top stam aanvragen" moeten komen. Onze stam krijgt hilarische verzoeken haha
 

DeletedUser1715

Guest
bedoel je niet dorpen edelen van 300 punten in een andere provincie
 

DeletedUser1883

Guest
Flop: Droptoffee, ipv indringers met dorpjes van nog geen 300p zonder geloof over te nemen, verkiest hij om een dorpje van 250p te nemen. Als hij hierover aangesproken wordt, verlaat hij de stam en schenkt zen dorpen aan de vijand.
 

DeletedUser2033

Guest
Jij mag niet praten, als je even wordt aangepakt naai je gelijk een speler die je helpt in de rug
 

seayeon

Bekend Lid
flop/floess stam RGK , reden is al geweten door iedereen gok ik
@badcorps en @Hermanski niet zo hypocriet doen , ben benieuwd hoe lang het duurt voor jullie je ook in RGK bevinden ;)
Dit is wel echt het lachertje van de laatste jaren

Heb al vaker massastammen gezien van +-40 man zoals GreenGang en XXX maar een stam met ledenlimiet 65 , dat is toch voor het eerst in jaren

Ow en nog hebben ze geen enkele dag de buitmeester van de dag gepakt

Effe een ander ondewerp
Tussen de vijanden moet ik toch effe iemand als topper aanduiden

Top : Chickenfugger

All jokes asside , de enige vandaag die iets mooi heeft opgezet vandaag samen met @DragonPatat
De rest van de massa was een complete fail helaas
 

seayeon

Bekend Lid
@Kr33log Dit was geen dubbelpost , de posts waren ongerelateerd van elkaar en er zat 5 dagen tussen
Als ik deze clown (@Gungnir) report spam krijgt hij dan ook allerlei waarschuwingen?
Het was geen dubbelpost , dus de aanpassing en de waarschuwing die ik ervoor heb gekregen zijn imo onterecht
 

DeletedUser1850

Guest
het probleem ben jij eigenlijk, maar je ziet het zelf niet in.
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir Ik ben het probleem dat jij een niet dubbel post report als dubbel post?
Waarom denken alleen jij en de rest van de losers die ze ingame gereten kregen daar dan alleen zo over?
Zelfs dat niet , zelfs bij de vijand en in NAMELESS jou stam , zijn er meer mensen die loyaal naar mij zijn dan dat er loyaal naar jou zijn
Dat is wel het grappige van het verhaal dude
 

DeletedUser1850

Guest
wat begin jij zelfs over loyaal zijn haha xd

als ik in een stam zit mag iedereen er bij, als ik toevallig als leider in een stam wordt aangewezen ben ik een leider, als er spelers niet mee akkoord gaan mogen ze mij dat zeggen en treed ik af als leider en speel ik gewoon als mede speler.

ik ben niet zo'n type als jou dat volgers wilt en erop kickt.. ooh kijk die en die is loyaal aan mij, zooo kinderachtig man..
 
Bovenaan