TOP/FLOP Spelers

DeletedUser

Guest
Uit het feit dat niemand anders het zegt kunnen we al opmaken dat het ware propaganda en dus flauwekul is ;)
 

DeletedUser1426

Guest
dat is nou weer jammer...
btw, lees net dat koffie me wel goed vond:D <3
Maarja je hebt wel gelijkt, ben pure propaganda aan het verspreiden :p
 

DeletedUser1059

Guest
TOP: Blöd-Hunter, al tijden de beste speler op W3.. Is eigenlijk nooit echt verandert en nooit twijfel over..
Flop: R3PO II, is met zijn ODA een grap dat hij in de top 10 staat ;)
Mijn ODA is hoger dan Plof, dan moet je je eigen speler( s) ook ff ( proberen ) in de picture te houden :D
 

DeletedUser1426

Guest
Mijn ODA is hoger dan Plof, dan moet je je eigen speler( s) ook ff ( proberen ) in de picture te houden :D
Ja klopt, wel 200k meer.. Ik geef ook niet aan dat ik daar over te spreken ben.. Wel ben jij een echte "show off", en ja dan vind ik je een echte FLOP speler ;)..
 

DeletedUser867

Guest
Ja klopt, wel 200k meer.. Ik geef ook niet aan dat ik daar over te spreken ben.. Wel ben jij een echte "show off", en ja dan vind ik je een echte FLOP speler ;)..

ik verwijs je naar wat ik gezegt heb over je bij top/flop stammen ;)
 

DeletedUser1426

Guest
Ik verwijs jou ook door naar top/flop stammen voor een reactie ;):rolleyes:
 

DeletedUser1426

Guest
Hoef het niet te weten,
maar wel wijs lopen doen op het forum en dan een persoonlijk excuus te maken. Voor ons moet je dan begrijpen dat we je zien als een flop speler... Kijkend naar de cijfers, en niet naar het persoonlijke leven, gaat me niks aan..
Gelukkig ben je terug, hoop dat dat betekent dat alles goed is gekomen!
 

DeletedUser867

Guest
Hoef het niet te weten,
maar wel wijs lopen doen op het forum en dan een persoonlijk excuus te maken. Voor ons moet je dan begrijpen dat we je zien als een flop speler... Kijkend naar de cijfers, en niet naar het persoonlijke leven, gaat me niks aan..
Gelukkig ben je terug, hoop dat dat betekent dat alles goed is gekomen!

met mezelf wel maar blijkbaar met KB niet
 

DeletedUser

Guest
Clarys je kan beter niks meer zeggen, man, man, man. Ik volg dit hele verhaal niet maar jij zou het woord flop niet in je mond mogen nemen. 2 miljoen punten met een ODA van 5 miljoen. Ga knikkeren of puzzelen of zo.
 

DeletedUser

Guest
zo zijn er wel meer in dat IMA zag ik in de stats :p vooral diegene die hier op AF grote mond hebben , hebben ingame blijkbaar nog weinig laten zien
 

DeletedUser662

Guest
Wij van wc eend vinden...
Een badeend en wat bloed vinden een stervende stam ineens geweldig.
Als dat jullie mening is moet ik je wel zeggen dat je in ieder geval loyaal bent geworden. Iets wat je vroeger niet bepaald was wel A ? ;)
 

DeletedUser

Guest
@Baron Samedi, zoals gezegd elders op het forum zegt ODA niet altijd of je wel of niet kunt aanvallen. Juist een laag ODA kan wijzen op niet zomaar al je troepen op een bodemloze put gooien en ze alleen nuttig te gebruiken. Ik kan het weten, zoek mijn ODA en mijn puntenaantal/dorpenaantal maar op. je mag me best uitlachen hoor, geen probleem. Ik lach toch wel terug, met 750 dorpen ;)
 

DeletedUser867

Guest
Clarys je kan beter niks meer zeggen, man, man, man. Ik volg dit hele verhaal niet maar jij zou het woord flop niet in je mond mogen nemen. 2 miljoen punten met een ODA van 5 miljoen. Ga knikkeren of puzzelen of zo.

En jij speelt niet eens hier ;)
BTW als je een half jaar niet speelt 2.4mil had en bij terugkomst nog maar 600000puntjes dan haal je wat in door af te lossen.
Verwacht dan ook niet dat de off direct de hoogte in gaat he.
BTW ik lig naar die jongentjes van A. en snoep nog hun dorpen af tis niet dat ik angstig ben.
 
Bovenaan