Top/Flop Stammen

DeletedUser1428

Guest
Maar zoals ik al zei, Erebus is een ander verhaal. Hebben jullie snel gedaan. Maar de reden is net even wat anders dan hier steeds wordt geopperd. Wel zo netjes om dat te vermelden omdat er dan iemand verkeerd wordt afgeschildert hier.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
True, en de melding over het overlijden kwam op de dag dat we 40-50k wegge-edeld hadden aan punten. Wil het desnoods wel weer opzoeken in die stamchat, staan wel meer leuke dingen in, mijn favoriete quote blijft toch wel die van thugger "ze is een sletje, en je weet wat ik als dekhengst daarme doe" (hiermee doelend op mij omdat ze dachten dat ik vrouwelijk was). overigens Kyra heeft vooral info gegeven over gele bolletjes, onder andere over thugger. Heb voor haar als tip voortaan bij een stamaanvraag niet meteen je info te geven :). Ze zit nu bij TES, een mengeling van interners en BB edelaars eigelijk het nieuwe zuidelijke DKS dus :p
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Overigens wil ik wel even benoemd hebben dat ik erebus zijn privesituatie enorm betreur, en er het volste begrip voor heb. Familie zal altijd boven TW gaan wat dat betreft.
 

DeletedUser1428

Guest
Klopt en daarvoor was hij inactief. Vanwege die situatie. Hij kwam online gaf het door en gaf aan dat de coop het even moest regelen. Bijzonder jammer want de speler erebus had het jullie niet zo makkelijk gemaakt.
Vervolgens was Ed de Bever ineens foetsie. Die werd aangevallen maakte een berekeningsfout waardoo hij een aantal troepen verloor en gooide meteen de handdoek in de ring. Vrij spel voor ff om vanuit het noorden aan te vallen. Dorpen voor het oprapen... Dat was mede voor mij de reden om te bedanken en verder gaan bij TF na een uitnodiging.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Weet niet of hij een een vroege vogel/nachter was dus dat betwijfel ik, en zou ook een lange discussie opleveren wat dat betreft. Ed bever had vooral off dorpen, en amper def is wat ik uit doorgestuurde berichten opmaakte wat hem dus vrij snel de kop gekost heeft. maar die hele situatie heb ik niet volledig meegekregen. Je zal ook wel een hoop uitspraken over mij hebben meegekregen in die stamchat daar? voelde me haast vereerd wat ik daar soms las haha. :oops::p
 

DeletedUser1428

Guest
Eigenlijk nooit iets over je gehoord:$ Was of voor of na mijn tijd:p Denk zelf erna. Heb misschien 1,5 maand in Dks gezeten nadat TG daarbij kwam.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ah, TG kwam er 1-2 maand nadat wij de nap verbraken bij geloof ik. Toen was ik een tijdje dagelijkse kost haha. Ach de laatste provincies worden nu overgenomen door ons wat dat betreft. Paar zoeken hun heil in TES, maar dat is alleen maar uitstel van executie. Ze ondertussen rustig op rood gezet hehe.

En over dat actieve leden overnemen, we hebben Rotte clowns, Endless-infinity, Vergetend, Stinkmuis de grote, en Duratio inderdaad tot ons genomen omdat we toch een paar interns hadden waar we van af wouden, en die vooral de actieven waren. werk nu ook leuk met hun samen om het overige deel via een andere manier te laten joinen haha.
 

DeletedUser1428

Guest
Ja dat hadden we al gezien toen. Stinkmuis, rotte en Duratio waren prettig om mee samen te werken, endless staat me zo niks van bij. Net zoals een hoop andere van DKS.
Hadden toen een prima kern alleen die was veel te klein om de stam tot een hoger level te brengen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Toen rotte eenmaal over kwam was de rest vrij snel om, zal het moraal bij de leiding ook niet heel goed hebben gedaan. Kort daarna hoorde je thugger amper nog. Laatste dat ik van hem vernam via de stamchat is dat "hij zich niet zonder strijd over zou geven" ondertussen staat ie wel op geel en kunnen we op elk dorp ons gang gaan... DKS was een stam met problemen, en de leiding inadequaat om die op te lossen.. :p
 

DeletedUser1428

Guest
Het begon denk ik al wel toen Burnshark en ik de zwakke plekken aanwezen en daarom over stapte naar T'F. Werd ons (begrijpelijk) niet in dank afgenomen. Toen zat Rotte nog als adviseur bij DKS. Ze waren ze aan het verbeteren maar naar onze mening niet snel genoeg. Hadden ze dat eerder gedaan hadden ze een hoop kunnen voorkomen (waaronder als plan dus om coop aan leiding te geven). De handelingssnelheid was te laag. Stam was meer voor gezelligheid, niet om de top te bestormen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ben toevallig via het forum in contact genomen met rotte, Hij had toen ook nog een enquete opgesteld over wat beter kon in de stam . Wat voor antwoorden je daaruit te zien kreeg is toch best wel dramatisch. Dan is het ook nog dat hij (tot dusverre nog steeds niet) uit zowel de raad als stamchat gekikt is. (geld overigens voor alle overgestapte leden).. Zo kregen we dus ook een beetje een beeld wie in de nacht alles in de gaten hield daar, en wie zich afgemeld hadden. Toen kwam tussendoor ook nog king sven die lid wou worden, geez die jongen had een attitude. Kon het niet echt handelen dat we hem weigerden i guess? :p
 

DeletedUser1428

Guest
Nee zoals ik al zei, was best een prima gezellige stam (wat belangrijk is het is immers een spel). Maar de leiding was niet klaar voor het leiden van een topstam.
Wat betreft is het jammer dat TG overstapte. Ligging was toen gewoon klote tov FF en T'F en in het zuid oosten DMR en zuiden DKS. Die gewoon een veel grotere groep spelers hadden. Veel spelers die al vroeg stopte. Enige voordeel wat TG had was geen bondgenoten in het begin. Dus we konden alle kanten op:p

Achja, van het een kwam het ander en nu zit ik in een topstammetje en is de rest verleden tijd.
 

DeletedUser

Guest
DKS was totaal in midden gesplitst, en daardoor eigenlijk gedoemd om te mislukken gezien beide kanten ook nog eens door 2 grote stammen gesandwiched werden...
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Nahja, precies tussen ons cluster in, moet je denken aan sven mathijs etc. Heb er waarschijnlijk geen kaart meer van liggen, maar dat deel was een cluster binnen ons cluster, daarom hebben wij toen ook de nap gecanceld. Ook omdat thugger etc verder die kant op wouden trekken, en dat beviel ons niet helemaal.
 

DeletedUser1428

Guest
Ahw:( Ze konden dus geen kant op... Das wel sneu. Durfde jullie wel tegen een veel kleinere stam?
 
Bovenaan