Info Wereldkaart Eremitage

DeletedUser

Guest
Vluchten of stoppen zit een heel verschil tussen. Ik ben naar barbaar gegaan, omdat ik niet meer de tijd had om 203 dorpen te beheren. Ik heb aangegeven dat ik geinternd wou worden, maar toen opeens meerdere grote spelers naar barbaar gingen zag ik geen andere optie dan dat ook te doen.

Maar goed, jij hebt al sinds dag één de pestpleurishekel aan mij, dus jij zal hier ook wel wederom (zoals met alles dat ik doe) een andere mening op na laten.
 

DeletedUser1212

Guest
Nee dat heb je mis, ik heb geen hekel aan je, absoluut niet, vind alleen je speelstijl wat minder, maar dat wist je al. Ik vind jou als persoon een leuke gast, begrijp me niet verkeerd, want ik ken je beter dan alleen via dit forum :D
 

DeletedUser

Guest
Nee dat heb je mis, ik heb geen hekel aan je, absoluut niet, vind alleen je speelstijl wat minder, maar dat wist je al. Ik vind jou als persoon een leuke gast, begrijp me niet verkeerd, want ik ken je beter dan alleen via dit forum :D
Ja, daar heb je al vanaf het begin kritiek op :p.
Dan wordt het toch eens tijd dat je mij zegt wie je dan bent ;).
 

DeletedUser1095

Guest
Komt er dan eindelijk een conclusie en duidelijkheid wie Neslev is?
 

DeletedUser

Guest
best wel lullig,

ik zou goddamme geen oog meer dicht doen, en maar afvragen wie het nu dan is.

Best triest. Het is een spel. Het erge is ook nog dat het gaat om een in-game naam van een persoon. Als je daardoor geen oog meer dicht doet, zal je vaak te weinig slaap hebben.
 

DeletedUser

Guest
Best triest. Het is een spel. Het erge is ook nog dat het gaat om een in-game naam van een persoon. Als je daardoor geen oog meer dicht doet, zal je vaak te weinig slaap hebben.
zuurpruim,
bij wijs van spreke natuurlijk, lees eerst de hele converstatie voordat je loze kreten gaat plaatsen.

over triest gesproken..... om 1 uur snachts, een dood forum afstruinen, om maar ergens nog een reactie achter te laten, in de hoop dat er nog iemand tegen je gaat praten.

weltrusten aresje, ik ga naar bed.
 

DeletedUser

Guest
zuurpruim,
bij wijs van spreke natuurlijk, lees eerst de hele converstatie voordat je loze kreten gaat plaatsen.

over triest gesproken..... om 1 uur snachts, een dood forum afstruinen, om maar ergens nog een reactie achter te laten, in de hoop dat er nog iemand tegen je gaat praten.

weltrusten aresje, ik ga naar bed.

Noem je jezelf nou triest? Je struint zelf toch ook het forum af? Het niveau daalt na 12 uur merk ik al.
 

DeletedUser

Guest
Op W5 kan je niemand meer een volwaardig lid noemen als ik zie hoe snel mensen stoppen.
 

DeletedUser1055

Guest
De mensen die er zitten zijn wel degelijk leden. De mensen die stoppen inderdaad niet meer.
kleine 200 actief ongeveer, Hoeveel dorpjes bevatte juval ookweer?

GOD?
 

DeletedUser

Guest
Leden en volwaardige leden is iets heel anders. Een wereld waar enkel BB dorpen zijn, is geen normale wereld dus ben je ook geen volwaardig lid meer. Dat is natuurlijk mijn mening.

Juval heeft over de 1000 leden. Helaas niet allemaal actief. Het is een kleine wereld. Des te sneller heeft GOD hem overgenomen, toch? :p
 

DeletedUser

Guest
best wel lullig,

ik zou goddamme geen oog meer dicht doen, en maar afvragen wie het nu dan is.
Ach, als deze persoon zich wil verschuilen achter een ingame naampje moet deze persoon dat zelf weten. Hij vindt mijn speelstijl misschien noob, raar en niet zijn smaak. Dit is iets wat ik dan weer noob, raar en niet mijn smaak vind ;).
Maar goed smaken verschillen. De een heeft wel de ballen om altijd zijn ingame naampje te gebruiken, de ander heeft deze ballen niet.
 

DeletedUser1356

Guest
Als EOW nu eindelijk eens ballen toont maken ze grote sprongen naar bijvoorbeeld mijn dorpen. Betekent wel dat ze zullen moeten vechten... EOW kan qua ligging zonder twijfel het meeste profiteren van de nieuwe BB's van de stoppende spelers.
Daar zijn we al een tijdje mee bezig ;)
 

DeletedUser1356

Guest
Mijn 'onderdanen' die nog over zijn, zijn: WoehaWazza, TheMenace, the snakedoctor en Mountain Lord in SAS. En in F-A zitten nog FJSP, Ez0 Kill, Rema92, aap101, ditiseentest, joojojoo, tripaul2 en King Piet..

Ik weet dat er 5 sowieso stoppen, 3 twijfelen of ze nog doorgaan. Blijven er nog 4 'onderdanen' over. En ik denk niet dat 4 spelers een vuist kunnen maken tegen EOW en/of ADF.

Daarnaast hebben ADF en EOW de afspraak met elkaar dat zij elkaar pas aan gaan vallen als F-A/SAS is uitgeroeid, dus ja.
Neejoh, ADF=F-A(maar dan wat meer noobs ;))
Dus ADF/F-A is vijand.
 
Bovenaan