Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser1356

Guest
Nee, de natte droom van @001.whitepro. Kan die deze wereld winnen.
Je weet heel goed dat deze wereld voor jullie al verloren was. Kom nu dus niet met je grote praatjes dat wij de wereld hebben gewonnen omdat jullie massaal stoppen. Dat is het verhaal namelijk niet. Het verhaal is dat de leider van SAS de BG met EoW heeft laten verbreken en zo met F-A ten onder is gegaan. Je zei: als we deze wereld verliezen dan is dat maar zo. Dat was ons laatste gezellige gesprek weet je nog? Mag je 3x keer raden wie er heeft verloren?
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg nergens dat je wint, omdat ik stop of dat leden uit SAS stoppen.

Ja en dat is mijn standpunt nog steeds. Ik heb verloren, mooi man. Komt alleen totaal niet door EOW of ADF of welke stam dan ook. Dus ja, je kan dan ook niet echt eer opstrijken voor iets waar jij niet aan mee hebt gewerkt he :).

Het is en blijft een spelletje. Ik heb het in RL de laatste tijd druk en dan is 203 dorpen onderhouden niet echt iets waar je dan zin en tijd voor hebt.
 

DeletedUser1356

Guest
@001.whitepro denk je eraan dat Gardenio een speler uit DUL was. SAS heeft zich ooit éénmaal vergrepen aan sabotages en daarna nooit weer ;).

Ik wens jou in elk geval veel succes met het 'winnen' van deze wereld. Nu kun je oorlogje voeren tegen ADF, die nu de laatste spelers van F-A en SAS proberen binnen te hengelen.
Klopt, ik denk dat we dat ook wel goed xuidelijk hebben gemaakt aan zijn MB. WoehWazza was overigens wel een eerlijke vent die het tenminste met clears proberde. Als SAS meer van dat soort spelers gehad had, zou het naar mijn mening een geweldige stam zijn geweest :)
 

DeletedUser

Guest
Gardenio was geen moraalbreker van een SAS speler. DUL was de moraalbrekerstam van F-A.

SAS had, voor de fusie, alleen maar van dat soort spelers ;).
 

DeletedUser1356

Guest
Uiteindelijk gaat het om de stam die het meest hecht is het het het langst volhoudt. In dit opzicht hebben wij het blijkbaar het beste gedaan. Natuurlijk, overal stoppen weliswaar spelers, maar tot mijn verbazing was daar bij EoW weinig van te merken.

In dit stadium van het spel gaat het ook niet zozeer om skills, maar meer om: wie houdt het het langste vol? Wie blijft er zin in hebben en wie niet? Wie heeft het drukker in RL? Spijtig dat RL veel tijd opslurpt. Ik ken dat gevoel heel goed. Maar zo gaat het spel nou eenmaal. :)
 

DeletedUser1356

Guest
Gardenio was geen moraalbreker van een SAS speler. DUL was de moraalbrekerstam van F-A.

SAS had, voor de fusie, alleen maar van dat soort spelers ;).
Ik doelde op die FDS ofzo, MB van Ez0. Vind het triest als je de regels probeert te omzeilen door je MB te laten saboteren. Dat is wel heel erg laag, dat mag je ook wel eerlijk toegeven hoor :)
Maarja, wil ik ook best geloven hoor. Dat was ook wel de voornaamste reden dat wij een BG met SAS wilden ^^
 

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk gaat het om de stam die het meest hecht is het het het langst volhoudt. In dit opzicht hebben wij het blijkbaar het beste gedaan. Natuurlijk, overal stoppen weliswaar spelers, maar tot mijn verbazing was daar bij EoW weinig van te merken.

In dit stadium van het spel gaat het ook niet zozeer om skills, maar meer om: wie houdt het het langste vol? Wie blijft er zin in hebben en wie niet? Wie heeft het drukker in RL? Spijtig dat RL veel tijd opslurpt. Ik ken dat gevoel heel goed. Maar zo gaat het spel nou eenmaal. :)

Klopt. SAS was heel hecht. Tot er te veel spelers stopten en we op zoek moesten naar een fusiepartner. Toen, als gehele stam, voor gekozen om te kiezen voor F-A. Jullie hadden ook altijd 30-40 leden, dan vallen 5 spelers niet zo op. Wij hadden er 20 en zijn 5 spelers al gelijk een groot gemis.

Klopt. Tijd had ik niet meer. Kon het wel vol houden, als ik de tijd zou hebben gehad. Nu maar focussen op Juval. Nieuwe wereld, nieuwe kansen.

Ik doelde op die FDS ofzo, MB van Ez0. Vind het triest als je de regels probeert te omzeilen door je MB te laten saboteren. Dat is wel heel erg laag, dat mag je ook wel eerlijk toegeven hoor :)
Maarja, wil ik ook best geloven hoor. Dat was ook wel de voornaamste reden dat wij een BG met SAS wilden ^^

FDS heb ik persoonlijk nooit wat van mee gekregen en dat is inderdaad een manier van spelen waar ik niet zou achter staan. Heb jij inderdaad gelijk in.
Bedankt :). Wij hadden toentertijd jullie moesten benaderen, maar helaas is het anders gelopen.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, ik denk dat we dat ook wel goed xuidelijk hebben gemaakt aan zijn MB. WoehWazza was overigens wel een eerlijke vent die het tenminste met clears proberde. Als SAS meer van dat soort spelers gehad had, zou het naar mijn mening een geweldige stam zijn geweest :)
Heel eow heeft nog nooit een gevecht aangedurfd en daarom mijn besluit om het tot bbd's te laten komen zodat jij en die massa flop zich thuisvoelen
 

DeletedUser1356

Guest
Heel eow heeft nog nooit een gevecht aangedurfd en daarom mijn besluit om het tot bbd's te laten komen zodat jij en die massa flop zich thuisvoelen
Haha, we hebben Bloody mooi met een Mssa aanval weggewerkt. Viel het je niet op dat telkens als spelers onder vuur lagen van ons plotseling stoptrn? Denk aan Peugot en Bloody.
Jullie hebben het nooit tot een echt gevecht laten uitkomen. Telkens kwamen er weer smoesjes dat spelers inactief geraakten en blabla. Jullie hebben het gewoon nooit tot een echt gevecht laten komen. Als je dat namelijk erg graag had gewild, had je jezelf niet tot bbd omgetoverd. Helaas zal de wereld het zonder de machtige Jah moeten doen :(
Maar ik las dat jij Sniped heel erg mocht en dat hij jou kwam vergezellen op W10 ;)
 

DeletedUser888

Guest
Ik kan zeggen dat als stam ik eow helemaal niks vond, natuurlijk zaten er wat leuke spelers tussen. @Red Attack en @Yiru bijvoorbeeld.
De reden dat ik gekozen heb de stekker eruit te steken was niet zoals @001.whitepro zo mooi zegt, ik 'bang' was. Maar omdat ik de connectie naar w5 verloren was. De bult interns die steeds groter werd, de bekende gezichten die steeds minder werd. Daardoor ga je tegen de wereld aan kijken waardoor er nog minder zin werd gecreëerd. Uiteindelijk heb ik dus mijn account verwijderd omdat ik er ook niet meer naar wil omkijken.

Ik zal jullie natuurlijk mooi zien op een volgende wereld omdat jullie nog lang niet van mij af zijn :p
 

DeletedUser1356

Guest
Ik kan zeggen dat als stam ik eow helemaal niks vond, natuurlijk zaten er wat leuke spelers tussen. @Red Attack en @Yiru bijvoorbeeld.
De reden dat ik gekozen heb de stekker eruit te steken was niet zoals @001.whitepro zo mooi zegt, ik 'bang' was. Maar omdat ik de connectie naar w5 verloren was. De bult interns die steeds groter werd, de bekende gezichten die steeds minder werd. Daardoor ga je tegen de wereld aan kijken waardoor er nog minder zin werd gecreëerd. Uiteindelijk heb ik dus mijn account verwijderd omdat ik er ook niet meer naar wil omkijken.

Ik zal jullie natuurlijk mooi zien op een volgende wereld omdat jullie nog lang niet van mij af zijn :p
Haha, had het ook niet over jou hoor :)
Ben ik dan geen leuke speler? :(
 

DeletedUser

Guest
Ik kan zeggen dat als stam ik eow helemaal niks vond, natuurlijk zaten er wat leuke spelers tussen. @Red Attack en @Yiru bijvoorbeeld.
De reden dat ik gekozen heb de stekker eruit te steken was niet zoals @001.whitepro zo mooi zegt, ik 'bang' was. Maar omdat ik de connectie naar w5 verloren was. De bult interns die steeds groter werd, de bekende gezichten die steeds minder werd. Daardoor ga je tegen de wereld aan kijken waardoor er nog minder zin werd gecreëerd. Uiteindelijk heb ik dus mijn account verwijderd omdat ik er ook niet meer naar wil omkijken.

Ik zal jullie natuurlijk mooi zien op een volgende wereld omdat jullie nog lang niet van mij af zijn :p

Maar laat ze wel ver weg blijven van w10 anders zijn alle bbd's weer in no-time weg, het enige voordeel zal wel zijn dan dat ze de inactieve zullen opruimen aangezien er 1 is met een statistieken fetish en daar meer tijd in steekt dan hij ooit in een gevecht heeft gedaan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser888

Guest
Haha, had het ook niet over jou hoor :)
Ben ik dan geen leuke speler? :(
Ik kan me in het jaar dat ik op eremitage speel geen enkele pm herinneren dat langer is dan, lid heeft dit gedaan wat niet mag, oke, lid doet het niet langer.
Verder niks persoonlijks, heb je namelijk nooit tegen me gehad of echt mee gepraat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1368

Guest
Jammer dat het zo moet aflopen. Had graag wat leuke gevechten gehad. Helaas me nooit echt kunnen testen tegen de grotere spelers op deze manier.
 
Bovenaan