Discussie De Taverne: Castel del Monte

DeletedUser126

Guest
Bij volgende overtreding volgt een waarschuwing, bingokiller. Ik begrijp heel goed dat dat soms per ongeluk gebeurt en dan voeg ik ze gewoon samen. Maar doe het aub niet met opzet!
 

DeletedUser615

Guest
Duurt niet zo lang precies :p
Ik heb vandaag mijn 4de dorp binnengehaald. Ik heb het een passend naam gegeven, in referentie naar hoe de andere speler er mee om ging: "Salty Tears". Hij had mij een bericht gestuurd, waardig om aan de support te melden :D Al een geluk kan er mee lachen en besef ik dat het waarschijnlijk nog een kind was van wie ik het dorp heb afgepakt ^^
 

DeletedUser516

Guest
Tiberius Claudius Nero;n14978 zei:
Bij volgende overtreding volgt een waarschuwing, bingokiller. Ik begrijp heel goed dat dat soms per ongeluk gebeurt en dan voeg ik ze gewoon samen. Maar doe het aub niet met opzet!

sorry :D ik zal het nooooooooit meer doen :p
 

DeletedUser615

Guest
Ik wordt aangevallen op 2 dorpen, 2 aanvallen elks. Over 27u. Wat daar nu het nut van is, weet ik niet goed maar kom. Ik vraag me af: kan je zoiets beter dodgen of dorpen volstacken met def?
 

DeletedUser599

Guest
waarschijnlijk gewoon fakes dus ik zou er zelfs niet over nadenken en gwn negeren :p
 

DeletedUser50

Guest
Jammer dat je je account wilt verwijderen. Je kunt een supportticket aanmaken met de melding dat je je account wilt verwijderen, daar wordt je dan verder geholpen.
 

DeletedUser

Guest
Grey Worm, bedankt voor je reactie!
Ik heb een supportticket verstuurd.

Dit soort spellen hou ik meestal niet heel lang vol. Dit was ook al eerder het geval met Grepolis. Voor mij te veel serious business (tenminste ,zo lijkt iedereen het te spelen). Dit, gecombineerd met de hoeveelheid tijd die het vreet als je meer hebt dan 1-2 dorpen hebt, maakt dat het voor mij snel een fun killer is.
Wat dat betreft blijf ik lekker bij The West, dat bevalt me al jaren ;)
 

DeletedUser598

Guest
Dat is hier echt een stille wereld. Iedereen aan het zonnebaden?
 
Bovenaan