Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

Natte prei

Casual Lid
Wat voor een bende scheve spelers hebben ze nu aangetrokken naar de NL servers?
Grappig dat ze hard proberen botgebruik te ontkennen terwijl het zo overduidelijk is
 

Natte prei

Casual Lid
Vanwaar zijn dees onnozelaars zelf, ik wist niet dat het toegelaten was om andere talen te spreken op NL servers
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het gaat hier niet alleen om eeen spel wat vcerpest word door die klere botters. Het gaat ook om daadwerkelijk geld van spelers wat nu dus gewoon "afgepakt" word van de eerlijke spelers omdat die geen kans hebben tegen bots

-Offtopic-

CHRUNC! <3

-ontopic-
Veel frustratie, zal zo eens lezen en kijken of er foei’s nodig zijn en wat ik hierop kan zeggen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dat er niets mag gezegd worden over welke speler het gaat is geen probleem, maar jullie mogen volgens GDPR wel zeggen dat er een speler een sanctie gekregen heeft... Volledig toegelaten volgens GDPR.... Nu moet je ook wel eerlijk zijn, ze krijgen "misschien" een ban van 2 dagen, erna komen ze lekker terug en gebruiken ze terug bots of scripts.... ondertussen hebben ze ook de schade al gedaan en kunnen wij zelf niets meer doen, als jullie dit eerlijk vinden.....

Sancties mogen we alleen bespreken met de desbetreffende speler zelf. We mogen dus niet bij de melder een reactie in het ticket plaatsen met "Hey bedankt voor je melding, er is een sanctie getroffen richting de speler op grond van x". Vandaar dat we daar ook altijd een disclaimer over vermelden in ons antwoord. Die lijn wordt gehanteerd bij alle spellen van InnoGames overigens.
 

Mister.Latino

Actief Lid
Sancties mogen we alleen bespreken met de desbetreffende speler zelf. We mogen dus niet bij de melder een reactie in het ticket plaatsen met "Hey bedankt voor je melding, er is een sanctie getroffen richting de speler op grond van x". Vandaar dat we daar ook altijd een disclaimer over vermelden in ons antwoord. Die lijn wordt gehanteerd bij alle spellen van InnoGames overigens.
Snap ik volledig, maar heeft niets met GDPR te maken :)
 

chrunc

Nieuwerd
Heb je je bb dorpjes in de buurt gecheckt?? die punten geven duidelijk aan dat er botters aanwezig zijn. Of ga je mij vertellen dat jullie elkaar 24/7 afwisselen om non stop bb dorpjes te farmen?

Haha hey DP tijdje terug he :D
 
Laatst bewerkt:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Nogmaals een verzoekje om op het dubbelposten te letten, de regel is dat er minimaal 1 andere gebruiker tussen je laatste bericht moet zitten, ook bovenstaande berichten had makkelijk samengevoegd kunnen worden :D
 

Mister.Latino

Actief Lid
Nogmaals een verzoekje om op het dubbelposten te letten, de regel is dat er minimaal 1 andere gebruiker tussen je laatste bericht moet zitten, ook bovenstaande berichten had makkelijk samengevoegd kunnen worden :D
Is in chat ook zo, hij doet dit niet expres, heeft gewoon veel energie :)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Gelieve rekening te houden met de Forumregels, ik citeer:

"Tribals Wars 2 heeft verschillende servers in verschillende talen om alle spelers te vermaken. Let op dat deze server gewijd is aan onze Nederlandse spelers en de communicatie moet dus in het Nederlands zijn."

De Engelse gesprekken dus graag achterwege laten :)
 

chrunc

Nieuwerd
Heb je je bb dorpjes in de buurt gecheckt?? die punten geven duidelijk aan dat er botters aanwezig zijn. Of ga je mij vertellen dat jullie elkaar 24/7 afwisselen om non stop bb dorpjes te farmen?

Haha hey DP tijdje terug he :D
[/QUHey dat is niet waar.
Juist omdat ik gedag zei in een secundaire post kreeg ik een tik op mijn vingers. :D
 

timo.g

Nieuwerd
we zijn blij met de discussie die is geopend over de haarbots, de twee hierboven onze spelers zijn aan het werk .... voordat dit bericht werd geopend, beschuldigden Nederlandse spelers de KOH-stam van meerdere accounts ... nu de daders zijn beschuldigd ... de laarzen...
de laatste is momenteel 5 uitstekend in dezelfde seconde de bot op zijn hoogtepunt ... om te zien wanneer dit management het eindelijk zal controleren ... we hebben het bedrijf geïnformeerd en we hebben een verzoek om controle

bedoel je dat we andere voorbeelden van Koh-slachtoffers hebben, aangezien je de beheerders toestaat iedereen op de server te informeren

met wat je verzendt, pas je niet, dit betekent een actieve speler ... totdat je op ons viel, had je niet eens boerderijen en verdedigingswerken, zodra je de duisteren had gevonden, gooide je het in het huilen. ... we huilen ... met zulke agressie ga je nergens heen
gelukkig is dit geen bot

ja het is kapot


LOOOOOL deze printscreens bewijzen helemaal niets. als het iets bewijst is het dat wij geen Bots gebruiken... je ziet de verschillen in aankomsttijden.... allemachtig wat heeft INNO dit spel naar de klote laten helpen. en maar schuil houden achter de zogenaamde privacywet. je hoeft mij niet te vertellen dat je iemand een permanente ban geeft. GEEF ZE GEWOON EEN PERMANENTE BAN! zodat spelers die de community maken gewoon het spel kunnen spelen zoals het bedoeld is. IK BEN AL GESTOPT>VELEN ZULLEN VOLGEN
 
Bovenaan