Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

timo.g

Nieuwerd
Ja, het is een verregaande maatregel om mensen aan de publieke schandpaal te nagelen, een schande zou je kunnen zeggen. Weet je wat een schande is, bots gebruiken. JA, bots gebruiken en er nog mee wegkomen ook. Aan iedereen die met bots speelt of spelers die in dezelfde stam zitten als mensen die bots gebruiken wil ik zeggen. SCHAAM JE! SCHAAM JE DIEP! Dat je bij een spel, waar het draait om tactiek, inzicht, inzet, timing, en effort al die elementen voor jezelf wil wegnemen is tot daar aan toe. Maar hiermee wordt het hele spel verpest voor iedereen! Ga lekker ergens anders spelen als bovenstaande teveel moeite kost om ZELF te doen.

In de print screens zien jullie aanvallen, door een bot gegenereerd, op 3 verschillende spelers. Na de aanvallen bleken er 4 spelers tegelijkertijd aanvallen te krijgen. Kijk even goed naar de aankomsttijden van alle clears en "edeltreinen". De tijden zijn exact gelijk. Er werden meer dan 20 dorpen aangevallen vanuit verschillende aanvalsdorpen met EXACT dezelfde aankomsttijden. DIT IS ONMOGELIJK ZONDER BOTS. Ik heb Support en Inno de kans gegeven hier naar te kijken en de speler van sancties te voorzien. Na een week geen resultaat. Dus vraag ik iedereen, bepaal voor jezelf wat je hiervan vindt en of dit soort spelers thuis horen in onze community.

Timo.G Out.
 

Bijlagen

  • mpalia bots 2 - polis1996 LR.jpg
    mpalia bots 2 - polis1996 LR.jpg
    137,4 KB · Weergaven: 45
  • mpalia bots 2 - timo.g LR.jpg
    mpalia bots 2 - timo.g LR.jpg
    197,3 KB · Weergaven: 44
  • mpalia bots 2 - G1UPP3 LR.jpg
    mpalia bots 2 - G1UPP3 LR.jpg
    201,2 KB · Weergaven: 41

xXMasterOfWarXx

Actief Lid
hoe spijtig ik het ook vind je hebt helemaal gelijk dit is ook de reden dat ik mijn laatste wereld afmaak en stop met het spel.
Het is hartstikke leuk de community is leuk alleen het moet verpest worden door anderen.
het spel heeft zoveel potentie alleen word er niks meegedaan.

ik kom ook pas weer terug als er of iemand is die dit spel opnieuw wilt uitvinden, of er acties ondernomen worden.
zelf heb ik ook ruim 3 tot 5 duiden euro aan kronen over me werelden aangeschaft als het al niet meer is dan dat.. en wat word er mee gedaan juist....
ik schrijf dit nu uit spelers oogpunt en niet uit forum event moderator. !!!

het events verzinnen is gewoon iets wat ik leuk vind om terug te doen voor de community om wat meer plezier in het spel te geven. !

er zijn al zoveel verzoeken geweest om andere dingen te proberen, verschillende werelden nieuwe speelmodes, een wereld zonder kronen etc om de spelersbasis weer te vergroten op de NL werelden.
NL werelden zijn nou eenmaal anders dan andere als je 1 week internationaal speelt zie je gelijk 4-7 stammen die stam level 40 zijn met 100leden.
daar word je gebombardeerd door katapulten en saboteurs. ik vind persoonlijk dat innogames is moet luisteren naar de community ipv hun zakken te vullen. en niet als er iets verdachts is iemand een 24 uur ban waarschuwing geven wat schiet iemand daar mee op is het overduidelijk dat iemand 3rd party software gebruikt de beuk erin. wees trouw aan de mensen die het spel wel serieus nemen en dan word er ook positief weer over het spel gesproken.

ik heb het beste voor met het spel begrijp me niet verkeerd. maar het is nou eenmaal waar een groot deel van de community tegen aan loopt en iedereen het wel onderling over zit te klagen maar niemand het naar de rest feitelijk op tafel gooit. dus bij deze mijn zegje hoe ik er tegen aan kijk . als speler.
 

timo.g

Nieuwerd
Dank voor je uitgebreide bericht MoW :) Ik zal ook na 15 jaar stoppen met spelen, zoals je zegt gebeurt er al te lang niets met welke voorstellen vanuit de community dan ook.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik zie dat je met veel opgekropte frustraties zitten, wat we ook begrijpen. Zoals we in bijna alle bot meldingen laten weten is dat een onderzoek langer dan enkele uren kan duren, en dat er soms dagen over kunnen inzitten. Dit omdat wij voldoende bewijsmateriaal willen hebben voordat we effectief overgaan tot een sanctie. Een speler levenslang bannen is niet echt een mogelijkheid, doordat er verschillende manieren zijn als speler om terug te komen op het spel.

Echter kan het zijn dat een speler zijn account volledig verbannen word van alle werelden (open en nieuwe werelden).
Een bericht op het forum aanmaken heeft dan ook niet echt een meerwaarde voor het onderzoek. Het enige wat we kunnen verzoeken is om dit soort zaken ten alle tijden blijven melden aan de support via het supportsysteem.

Zo kunnen wij altijd bewijsmateriaal toevoegen aan een eventueel lopend onderzoek.

Om op een deel van MasterOfWar te antwoorden. Ik heb al meermaals gezegd dat ik geen loze beloftes wil maken, of dingen wil aankondigen, zolang er geen zekerheid is. (denk aan forten #WhoopsItWasn'tMe) Jammer genoeg kan en mag ik over bepaalde zaken ook geen informatie geven. Maar wat ik wel kan vertellen is dat er binnenkort wat nieuws op de beta komt ;-) We zullen ook vast hier dan een bericht naar beta verwijzen. Maar er staan effectief mooie veranderingen (vind ik persoonlijk) op de roadmap.
 

timo.g

Nieuwerd
Hi Kreelog, Ik snap je reactie en het klopt dat jullie altijd zeggen dat een onderzoek tijd kost, echter is een week genoeg om in een wereld volledig kapot gespeeld te worden en al je harde werk teniet ziet worden gedaan door (ro)bots....
 

The Defiant

Master Mind 2020
@timo.g hoewel ik het volledig met je eens ben en die aanvallen waarschijnlijk ook door een botter is gedaan (ik judge niet, ga af op het verhaal van Timo).

Wil ik nog wel even zeggen, dat deze aankomst tijden van aanvallen ook door een goede speler gedaan kan worden. Ik heb zelf ook op een avond 10 dorpen aangevallen met dezelfde aankomst tijd of 1 seconde verschil (nee ik ben geen goede speler gelijk xD).
Het zou natuurlijk een ander verhaal zijn als deze aanvallen op hetzelfde moment verstuurd zou zijn of dat hierheen 1 seconde verschild. Dat zou duidelijker bewijs maar is ook moeilijker bewijs.

Just wanted to say it. Ik ben het gewoon met eens hoor daar niet van.
 

Mister.Latino

Actief Lid
En nog steeds wordt hier niets tegen gedaan, DHH raast over iedereen, ze blijven BB dorpen die net overgenomen zijn farmen, tot wel uren na dat die overgenomen is, resultaat 2 dagen BAN.... Die lachen gewoon eens en spelen dan lekker verder vanuit een ander account.... INNO doet hier gewoon weg niets tegen en de spelers die al jaren spelen stoppen ermee.... Als er niets veranderd dan stop ik hier ook mee zoals 5/10 van onze stam.
Of de spelers nu goed zijn of niet, niemand maakt hier een kans....
 

chrunc

Nieuwerd
Dot dus dit gaat alle boeken te buiten. die gasten hebben dagelijks en wekelijks de farm achievments. pakken elk dorpje binnen 0.001 seconden terug snipen 9/10 treintjes die op de zelfde seconden binnenkomen. er komen aanvallen van verschillende spelers op dezelfde seconde binnen. ze vergallen de gehele wereld en er word niks maar dan ook niks aan gedaan.

er is geen lol of eer aan te beleven. spelers die daadwerelijk beter zijn dan hun worden op deze manier geforceerd te stoppen. het ptw elemant in dit spel maakt mij niet uit. Maar doe wat aan de gasten die overduidelijk een bot gebruiken om zowel te farmen als aan te vallen hoe moeilijk kan het zijn zo iemand te betappen? hierboven word harstikke duidelijk bewijs geleverd en er word niks mee gedaan,

Voor nu is het al te laat deze wereld is geheel naar de klote geholpen. ik hoop dat jullie daarmee tevreden zijn er spelen veel actieve langstspelende en betalende spelers op deze wereld die er per direct mee zullen stoppen(met tw2) omdat jullie het lef niet hebben om 3/4 spelers te bannen die overduidelijk vals spelen.

En ik kreeg een perma ban aan mijn broek omdat ik samen met een huisgenoot op dezelfde pc speelde...........

Het gaat hier niet alleen om eeen spel wat vcerpest word door die klere botters. Het gaat ook om daadwerkelijk geld van spelers wat nu dus gewoon "afgepakt" word van de eerlijke spelers omdat die geen kans hebben tegen bots
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ten eerste zou ik je willen verzoeken om je posts voortaan in 1 bericht samen te vatten, gezien de dubbelpost regel die er op het forum is.

Ten tweede, neem van ons maar aan dat als het kon we graag in openbaarheid zouden gaan omtrent welk ticket / onderzoek / speler dan ook, gezien het voor ons een hele lading aan verwijten / gedoe zou voorkomen. Echter zitten wij ook gewoon aan regelgeving vast op dat gebied middels de GDPR, waardoor we nooit inhoudelijk op dit soort zaken kunnen ingaan, hoe vervelend dat voor jullie en ons ook is.
 

pierre69

Nieuwerd
DHH verpest de wereld met hun overduidelijk botgebruik. Ik kreeg 26 uren na het overnemen van een barbarendorp nog steeds nieuwe inkomende farms. Het is ook de moeite niet om dit nog te rapporteren aangezien er toch niets aan gedaan wordt.
 

Mister.Latino

Actief Lid
Ten eerste zou ik je willen verzoeken om je posts voortaan in 1 bericht samen te vatten, gezien de dubbelpost regel die er op het forum is.

Ten tweede, neem van ons maar aan dat als het kon we graag in openbaarheid zouden gaan omtrent welk ticket / onderzoek / speler dan ook, gezien het voor ons een hele lading aan verwijten / gedoe zou voorkomen. Echter zitten wij ook gewoon aan regelgeving vast op dat gebied middels de GDPR, waardoor we nooit inhoudelijk op dit soort zaken kunnen ingaan, hoe vervelend dat voor jullie en ons ook is.
Dat er niets mag gezegd worden over welke speler het gaat is geen probleem, maar jullie mogen volgens GDPR wel zeggen dat er een speler een sanctie gekregen heeft... Volledig toegelaten volgens GDPR.... Nu moet je ook wel eerlijk zijn, ze krijgen "misschien" een ban van 2 dagen, erna komen ze lekker terug en gebruiken ze terug bots of scripts.... ondertussen hebben ze ook de schade al gedaan en kunnen wij zelf niets meer doen, als jullie dit eerlijk vinden.....
 

raMsoukos

Nieuwerd
dus laat me dit duidelijk maken. je verliest en je huilt om bots? zoveel werelden dat ik speelde, zelfs met vijanden die bots gebruikten, ik heb nooit voor hen verloren omdat ze bots of geld gebruikten. als je zo slecht bent (en je bent omdat de foto's die je hebt geüpload niet het gebruik van een bot aangeven), stop dan met het spelen van dit spel in plaats van excuses te gebruiken.

in deze wereld had ik aanvallen van je stam die aangaven dat er een bot was, maar je ziet me niet huilen of rapporteren omdat dat niet helpt.

voordat we bij deze wereld kwamen, speelden we in de turkse server en we verloren omdat de hele server meedeed aan de strijd tegen ons. 600 vs 30 van ons. Ik ging niet naar het forum en huilde niet zoals jij deed omdat we verloren. leer gewoon spelen en stop met huilen.

Ik heb tot nu toe in internationale, Griekse, Duitse, Turkse, Italiaanse en Franse servers gespeeld.

Deze wereld is verreweg de slechtste op vaardigheden gebaseerde wereld die ik ooit heb gezien.

en sorry als sommige zinnen niet kloppen, ik heb google translate gebruikt.
 

julesdepull

Nieuwerd
wij willen gwn een eerlijke fight, als ze niet worden gestraft omdat ze iets doen wat VERBODEN IS dan kan je bots even goed in het spel zetten en legaal maken. wij rapporteren deze spelers puur omdat we een eerlijke fight willen zonder bots. als de makers van het spel zeggen dat het verboden is. dan moeten ze de spelers die de bots gebruiken verbannen worden, het kan niet zijn dat je het hier niet met eens bent.
 

Spittie

Nieuwerd
dus laat me dit duidelijk maken. je verliest en je huilt om bots? zoveel werelden dat ik speelde, zelfs met vijanden die bots gebruikten, ik heb nooit voor hen verloren omdat ze bots of geld gebruikten. als je zo slecht bent (en je bent omdat de foto's die je hebt geüpload niet het gebruik van een bot aangeven), stop dan met het spelen van dit spel in plaats van excuses te gebruiken.

in deze wereld had ik aanvallen van je stam die aangaven dat er een bot was, maar je ziet me niet huilen of rapporteren omdat dat niet helpt.

voordat we bij deze wereld kwamen, speelden we in de turkse server en we verloren omdat de hele server meedeed aan de strijd tegen ons. 600 vs 30 van ons. Ik ging niet naar het forum en huilde niet zoals jij deed omdat we verloren. leer gewoon spelen en stop met huilen.

Ik heb tot nu toe in internationale, Griekse, Duitse, Turkse, Italiaanse en Franse servers gespeeld.

Deze wereld is verreweg de slechtste op vaardigheden gebaseerde wereld die ik ooit heb gezien.

en sorry als sommige zinnen niet kloppen, ik heb google translate gebruikt.
ga nog wat bb's edelen voor geloof "strijderken"
 

RIVER1971

Nieuwerd
Dat er niets mag gezegd worden over welke speler het gaat is geen probleem, maar jullie mogen volgens GDPR wel zeggen dat er een speler een sanctie gekregen heeft... Volledig toegelaten volgens GDPR.... Nu moet je ook wel eerlijk zijn, ze krijgen "misschien" een ban van 2 dagen, erna komen ze lekker terug en gebruiken ze terug bots of scripts.... ondertussen hebben ze ook de schade al gedaan en kunnen wij zelf niets meer doen, als jullie dit eerlijk vinden.....
wij willen gwn een eerlijke fight, als ze niet worden gestraft omdat ze iets doen wat VERBODEN IS dan kan je bots even goed in het spel zetten en legaal maken. wij rapporteren deze spelers puur omdat we een eerlijke fight willen zonder bots. als de makers van het spel zeggen dat het verboden is. dan moeten ze de spelers die de bots gebruiken verbannen worden, het kan niet zijn dat je het hier niet met eens bent.


we zijn blij met de discussie die is geopend over de haarbots, de twee hierboven onze spelers zijn aan het werk .... voordat dit bericht werd geopend, beschuldigden Nederlandse spelers de KOH-stam van meerdere accounts ... nu de daders zijn beschuldigd ... de laarzen...
de laatste is momenteel 5 uitstekend in dezelfde seconde de bot op zijn hoogtepunt ... om te zien wanneer dit management het eindelijk zal controleren ... we hebben het bedrijf geïnformeerd en we hebben een verzoek om controle

bedoel je dat we andere voorbeelden van Koh-slachtoffers hebben, aangezien je de beheerders toestaat iedereen op de server te informeren

met wat je verzendt, pas je niet, dit betekent een actieve speler ... totdat je op ons viel, had je niet eens boerderijen en verdedigingswerken, zodra je de duisteren had gevonden, gooide je het in het huilen. ... we huilen ... met zulke agressie ga je nergens heen
 

Bijlagen

  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    105 KB · Weergaven: 21
  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    180 KB · Weergaven: 21
  • Screenshot_3.png
    Screenshot_3.png
    87 KB · Weergaven: 18
  • Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    167,2 KB · Weergaven: 17
  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    120,1 KB · Weergaven: 15
  • Screenshot_6.png
    Screenshot_6.png
    123,2 KB · Weergaven: 16

RIVER1971

Nieuwerd
met wat je verzendt, pas je niet, dit betekent een actieve speler ... totdat je op ons viel, had je niet eens boerderijen en verdedigingswerken, zodra je de duisteren had gevonden, gooide je het in het huilen. ... we huilen ... met zulke agressie ga je nergens heen

gelukkig is dit geen bot

ja het is kapot
 

Bijlagen

  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    120,1 KB · Weergaven: 22
  • Screenshot_6.png
    Screenshot_6.png
    123,2 KB · Weergaven: 20
  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    120,1 KB · Weergaven: 19
Bovenaan