Voetbal topic

DeletedUser

Guest
Ik zie geen overeenkomst :p

Je bedoeld toch dat spelletje waarbij ze 11 tegen 11 spelen?
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt het over hockey, maar bij voetbal spelen ze ook 11 tegen 11.
 

DeletedUser

Guest
Ow ja, dat ken ik wel.
Daarbij is toch ook die vriendelijke club waar alle teams in de ere-divisie gratis voetballes van krijgen. Ze mogen een keer naar Amsterdam en ze komen zelf ook een keer bij hun stadium langs.
Zo houden ze het wel eerlijk. :p
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk gewoon over voetbal praten hier?
Slechte beginpost tbh :p
Feyenoord is mijn cluppie, maar ook fan van VVV en PEC Zwolle vind ik een erg leuk clubje om naar te kijken :D
Oja, Juventus, beste club ter wereld :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben supporter van Ajax. Verder kijk ik graag naar FC Eindhoven, Atlético Madrid, Real Madrid, Bayern München en Manchester United.
 

DeletedUser94

Guest
Sinds jaar en dag klopt mijn hart voor Beerschot. Jammer genoeg zijn we vorig jaar door fusies en financiële perikelen in Belgische eerste provinciale beland waar er vorig jaar ongeveer 10 000 supporters aanwezig waren toen we de titel haalden. De weg naar eerste klasse is nog lang, maar we komen er wel!

Voor de rest kijk ik wel graag naar Borussia Dortmund, PSG en Manchester City.
 

DeletedUser

Guest
Gewooncorne zal wel teleurgesteld zijn, PSV heeft met 1-0 van Dinamo Moskou verloren. Eens kijken of Feyenoord de voorsprong weet vast te houden tegen Standard: 2-1...
 

DeletedUser131

Guest
Ikzelf ben een Feyenoorder, kom zelf ook uit een dorp net onder Rotterdam. Ik kijk ook graag naar Manchester United, Bayern Munchen en PEC Zwolle.
 

DeletedUser

Guest
Was een leuke wedstrijd!
Juve heeft gewonnen met 3-2 (geloof ik?)
2 penalties, kaartenfestijn, spannende wedstrijd. Het had alles in zich!
Nederland doet het daarentegen minder goed :(
 

DeletedUser

Guest
Allemaal de schuld van Guus Hiddink! Wie is het daarmee eens?
 

DeletedUser

Guest
Ik, vind hem een verschrikkelijk slechte coach, hij doet (en deed) ook altijd zo uit de hoogte. :eek:
 
Bovenaan