Verslagen tegenstanders

DeletedUser602

Guest
2 posts naast elkaar idd. Daar zijn de mods vreselijk irritant strikt op xD
Alleen de tekst "BUMP" staan ze toen als dubbelpost :p

Nu nog de volgende keer de "Direct-link" gebruiken ipv de "Link", dan kun je hem hier direct op het forum posten, ipv dat ik weer een website moet openen ^^
 

DeletedUser816

Guest
jij hebt hem mooi in PM gekregen :p en ah oke dan weet ik dat ook weeral, nu izne dat ik me kan inhouden :p
 

DeletedUser516

Guest
als je iets wilt weten over dubbelposts , stuur je maar een pm , ik kan het je leren hoe je dat moet doen :D
 

DeletedUser602

Guest
Ik denk dat ik een aantal mensen in mijn provincie ga slaan...!
...clear een dorp van 800 punten, zet er 1 speer in als OS, om vervolgens te zien dat iemand 10 minuten voor je farm de volgende dag het dorp leeg haalt OMG
 

DeletedUser397

Guest
Kan iemand mij helpen ? ;)
eens ge een bestandje van de afbeelding op uw PC hebt staan en deze hier op het forum wilt posten, kan dit door naar een image share site te gaan, daar uw bestand uploaden en vervolgens wordt dat omgezet in een website linkje, wat je dan hier kan delen door op de knop tussen smilies en media (video) te kliken. Daar dan dat linkje pasten en op invoegen klikken ;)
 

DeletedUser779

Guest
Ja, dat gedeelte begrijp ik nu ook, maar hoe kan ik vanuit Paint een afbeelding opslaan ? Ik kan alleen het paint bestand opslaan maar daar heb je niets aan.
Bestand --> opslaan als (png / jpg) en die afbeelding moet je op een website uploaden.
 

DeletedUser397

Guest
alternatief, zoals bingo gebruikt, moet ge
t7QZoip.png

maar zie dat het daarna wel beter gelukt is :p
 
Bovenaan