Verslagen tegenstanders

DeletedUser602

Guest
Zoals altijd, in elke wereld op het AF, is het mooi om te pronken met je mooie clears en verdedigings acties.
Mocht je iets leuks in je inbox hebben, zet het dan gewoon hier even neer.

Hoe dit te doen?
Maak een screenshot.
Sla deze op met bijvoorbeeld paint (wel eventjes netjes uitsnijden).
En upload dan je screenshot, dit doe ik normaal m.b.v. http://postimage.org/
Kopieër de 'Direct-Link' en plaats die hier d.m.v. de
Code:
[img]Direct-link[/img]
code.

Tot op heden heeft er nog geen één speler ODD, of deze moet nog geüpdate worden. Happy Hunting!
 

DeletedUser678

Guest
Lijkt erop dat de eerste aanvallen al geweest zijn. Inny van RIP op Kevin-K van UWA.
 

DeletedUser602

Guest
Ik wil rapportjes zien ^^
Ik heb tot nu toe 1 hele kleine speler gecleared, volgende iets grotere is onderweg. Zullen we natuurlijk zien dat iedereen aan de haal gaat met mijn geclearde dorpen :p
 

DeletedUser779

Guest
Ik heb 3 dorpen verkend waar troepen in staan. Wil ik ze clearen zijn ze al leeg...
 

DeletedUser887

Guest
Eerste aanval was een erg kleine:
2de_aanval.png

Tweede was al iets groter:
eerste_aanval.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser678

Guest
hey sander als je geen impressie wil geven van de grootte van je troepen doe dan ook de behaalde buit weg he, op basis van capaciteit valt ook een schatting te maken ;)
 

DeletedUser602

Guest
Nee hoor, dat gaat je nooit lukken, onmogelijk in te schatten ^^
En mijn bevolkingsaantal post ik ook al met enige regelmaat.
En juist de buit is leuk om te zien, weet je tenminste of er nog leuke gekke getallen uit komen rollen.
 

DeletedUser816

Guest
je ziet aan mijn vraag gelijk dat ik een compueternerd bent dus hier komt die, hou jullie vast...

hoe maak je een screenshot? :p
 

DeletedUser

Guest
@aeglyss Sjonge jonge zeg... Rechts boven van je toetsenbord, boven de backspace als het goed is. Er staat: prt sc sysrq
 
Bovenaan