Verslagen tegenstanders

DeletedUser516

Guest
ligt eraan als de betreffende speler geen muur en geen geloof had vallen de kosten mee ;) zo niet zal het kiele kiele geweest zijn wss ;)
 

DeletedUser516

Guest
Is een muur bouwen niet in de queeste opgenomen? :p

ja maar weten we of dit tweede dorp of derde dorp is ;) ... we zien alleen troepen doodgaan ... kan ook zijn dat speler al eens gecleared is , muur weg en dat dit OS is ;) je kan zo weinig halen uit alleen deze troepen ;)
 

DeletedUser940

Guest
ja maar weten we of dit tweede dorp of derde dorp is ;) ... we zien alleen troepen doodgaan ... kan ook zijn dat speler al eens gecleared is , muur weg en dat dit OS is ;) je kan zo weinig halen uit alleen deze troepen ;)

Je hebt zeker een punt wat betreft de informatie die zo'n bericht bevat. ;)
Is het niet aannemelijk dat 10k+ deftroepen in deze vroegte van het spel enkel wordt gebruikt voor het verdedigen van iets dat het waard is? Anders stuur je gewoon gs weg/geef je het uit. (A)
 

DeletedUser516

Guest
Je hebt zeker een punt wat betreft de informatie die zo'n bericht bevat. ;)
Is het niet aannemelijk dat 10k+ deftroepen in deze vroegte van het spel enkel wordt gebruikt voor het verdedigen van iets dat het waard is? Anders stuur je gewoon gs weg/geef je het uit. (A)

ja normaal wel maar deffen heeft zo zijn voordelen op tw2 dus meeste stacken , dodgen kennen ze hier nog niet zo ;)
 

DeletedUser940

Guest
Wat gebeurt er als je een persoon van een massastammetje aanvalt?
16381946e2.jpg

Dan krijg je dit soort gezeur in je nachtbonus. :p
 

DeletedUser974

Guest
Dit krijg je als je een dorpje midden in een vijandig cluster edelt.
Uit respect niet vermeld van wie/welk dorp de aanvallen binnenkwamen, maar dit is allemaal in een dag.

Lololo%201.png

Uiteraard is het dorp nog in ons bezit.

Ik zie dat er een dubbele instaat, en er missen er ook nog twee, maar jullie snappen het idee ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50

Guest
Dit krijg je als je een dorpje midden in een vijandig cluster edelt.
Uit respect niet vermeld van wie/welk dorp de aanvallen binnenkwamen, maar dit is allemaal in een dag.

Lololo%201.png

Uiteraard is het dorp nog in ons bezit.

Ik zie dat er een dubbele instaat, en er missen er ook nog twee, maar jullie snappen het idee ;)
Dat is altijd lekker, al moet ik zeggen dat er wel een paar halve aanvallen tussen zitten.
 

DeletedUser50

Guest
Tsja, als je denkt dat je 15 clears nodig hebt om een dorp te pakken kan je ook netzogoed halve clears erbij gooien :p
Haha, klopt. Maar zoals ik al zei, zelfs al zijn er een paar halve clears, het is toch leuk werk om zoveel aanvallen af te weren :D
 

DeletedUser888

Guest
upload_2016-1-3_20-22-5.png
Nou, van de top 12 oda is er maar eentje die niet in F-A zit. Das toch mooi? Ez0 kill doet het toch ook prima. Waarbeniknu zat ook in F-A maar was gestopt. Ik zou zeggen dat we het wel prima doen ;p
 

DeletedUser

Guest
oda is niet belangrijk daar win je geen oorlog mee, geef mij maar odd :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ook eigenlijk geen ODA alleen iedereen laat zijn troepen steeds staan. Ik dacht dat het halen met open deuren was, helaas verkeerd gedacht
 
Bovenaan