Verslag Top 3 stammen

DeletedUser1935

Guest
@Droeftoeter , het is nooit iedereen tegen 1 stam geweest , eigenlijk integendeel
Het is lange tijd NIEMAND tegen 1 stam geweest, behalve dan SCL die hebben altijd gevochten
Ook is de ODD en ODA een vals beeld , aangezien er veel spelers gestopt zijn of herbegonnen

Ik kan 4 spelers opnoemen die samen de ODA zouden verhogen met 3.000.000 en de ODD met 4.000.000

@danger008 als je nog 1x begint over BB dorpen , zou je je eigenlijk geroepen moeten voelen om je account te deleten
HTF heeft bij de start BB dorpen gebuitmeestert , om die te edelen (Vimipz bijvoorbeeld)

@Droeftoeter , hier even een beeld van het verloop

SCL toen nog Sparta en HTF kwamen aan de stok.
MOA had 2 opties , met HTF en dan al de NAPjes van HTF aanvallen terwijl HTF focussed op Sparta
Toen 1 van hun NAPjes HLF goed terugvocht tegen MOA werd het volgende gedaan

HLF en HTF (leiding) kwamen in een discussie (richtlijnen vanuit HTF waren niet echt koosjer) , na een lange discussie begon HTF dus HLF aan te vallen
HLF is toen naar Sparta/SCL gekomen voor een BG (Is nooit echt iets mee gebeurd)

Ondertussen was Tijgers (Ook NAP) zich aan het voorbereiden , om een gooi te doen naar de overwinning , uiteindelijk is die door een anonieme vriendeling aan het licht gebracht bij HTF

Die anonieme vreemdeling bood een samenwerking aan tegen tijgers (Sike!) , en Lieveheersbeestje ging daar eig serieus op in , maar die anonieme vreemdeling (Echt niet DS96 hoor) , maar deze oprichter had een hoop voorwaarden , O.A. dat die anonieme vreemdeling op het forum ging vertellen hoe fout die zelf was en dat HTF echt allemaal perfect zijn en nooit een woord verkeerd hadden gezegd (De meeste dromen zijn bedrog)

Hierna is Lieveheersbeestje (oprichter HTF) gaan voicen met Nkleen (Nieuwe oprichter SCL/Sparta) over een merge , eerst zou het om 4 leden gaan dan 7 , dan iedereen , maar dat kon natuurlijk niet , want de heer LHB wou de anonieme vreemdeling zeker niet mee (op zen pik getrapt)

Dus diplomatieke verbanden deze wereld zijn geweest

HTF
-------
BG met MOA (waar een papieren contract over onstaat , getekend door zowel swoot , als de leiding van MOA) (die info kwam ook in de vraag om merge)
Nap met HLF (die daarna gebackstabbed werd omdat MOA alleen er niet door geraakte)
Nap met Tijgers

Qua vijanden was er natuurlijk maar 1 en dat was Sparta (hier is een hoop vuil spel en leugens in de ronde gegaan , mainly over co-misbruik van spelers die niet eens co-op van elkaar hadden) Deze spelers gaven dus ook ingang in de provincie voor HTF (Yikes!)

SCL
------
Buiten een korte NAP/BG met STR (die geregeld werd tijdens de ban van oprichter/diplomaat DS96 en daarna met de respectievelijke voorbereidingstijd na een NAP verbroken

Vijanden ? SCL/Sparta heeft niemand de oorlog verklaard , maar ontzag ook niemand , elke stam binnen de provincies van Sparta werd aangevallen (zoals het hoort zeker in het begin) die stammen zijn dan allemaal beginnen knuffelen (Tijgers hierbuiten gelaten)

Tijgers
--------
Slimme NAP met HTF , zodat ze op hun gemak casual kunnen farmvillen zonder echt wat te verliezen , op deze manier hebben ze dus ook kunnen groeien
Vijanden : geen
Ze vielen wel spelers in hun provincies aan , Jiepiebie en Penny hebben na enkele dagen aanvallen met 2 meer doorbraak gemaakt op SCL als HTF op een maand deed tegen de 3 frontmusketiers , waarvoor props

MOA
------
BG met HTF (ofc als je een contract tekent langst beide kanten is dit best officieel , ben alleen benieuwd wie wie gaat aanklagen met een contractje opgemaakt door LHB en ondertekend door randoms op het internet , die rechtzaak wil ik mee maken)

Vijanden : Targets aangeduid door LHB
Toen 15 HTF leden er bij mij Jente en HTL niet doorkwamen , is ook MOA massaal paladijnclears met edel beginnen sturen , ook dat had geen baat (maar toont maar aan dat ze helpen waar HTF het ook nodig heeft)

HLF (Rest in pieces)
----------------------
Nap met HTF die verbroken werd door HTF omdat ze zogezegd een BG hadden met SCL/Sparta , dit was nooit het geval en de reden die ze opgeven is dus bullshit.
Toen de gesprekken door HLF geopend werden was HTF al aan het aanvallen
De echte reden : MOA had moeilijkheden met enkele goeie spelers van HLF
 

DeletedUser2233

Guest
waarom is er zoveel haat, dit is mijn 1ste wereld dus veel ervaring heb ik nog niet, maar dit is het spelverloop via moa standpunt:

wij werden continu aangevallen door sparta, met htf ook dichtbij was de enige optie een nap, ook werd er een nap aangeboden door sparta ( terwijl ze onze dorpen katapulteerden en lak hadden aan afspraken)..

de nap bleef ook een nap zonder communicatie onderling.. maar wat doe je als de nummer 1 stam vecht tegen de nummer 5 en de nummer 7 van de wereld? dan werk je samen..

dat we nu een bg hebben en op plek 1 en 2 staan is gewoon een beloning van goed samenwerken.. wereld had nog anders kunnen lopen als Spittie, Heer, en marshall in sparta waren gebleven want anders was moa zuid vernietigd geweest...

mijn eigen standpunt: mocht de wereld over zijn hoop ik iedereen weer tegen te komen in een andere wereld. ik kon genieten van de onderlingen gevechten en het samenwerken met bepaalde spelers!
 

DeletedUser1935

Guest
@knuppel

Toen Crazymouse (TW1 speler , en voor hij terug kwam naar NL int speler) leider was , werden er inderdaad katas gebruikt.
De afspraken omtrent katagebruik werden door MIJ persoonlijk opgestart , omdat iedereen in heel de wereld lag te zanikken op elkaar , waren ook al conflicten met FairPlay en kleinere stammen rondom ivm Katas
Na de afspraken , die toen gemaakt zijn
Zijn er geen katas meer gestuurd van SCL uit , daarentegen wel 2-3x van MOA uit , maar daar hebben wij gewoon geen vervolg aan gemaakt
Waren genoeg kata om levels naar beneden te doen die op boer stonden maar clear liep dood
Na de afspraken , zijn er door Sparta geen katas meer gebruikt
Gebruik daarvan , dat bewezen werd , die niet op muur was gezet was en meer als 1 of 2 katas bevat ging een kick aan volgen
Nooit een pm gehad na de afspraken die IK ben opgestart over katagebruik.
Ja er lagen 2 of 3 MOA in mijn provincie
Zoals ik dus zei mijn provincie
Of mogen wij in het begin niemand aanvallen? zodat we rustig allemaal kunnen farmvillen?
Een BG of NAP aanvraag staat los van aanvallen die tot op dat punt of tijdens de gesprekken gebeuren

Als er geen NAP is , ben je dus ook geen NAP , wij als Sparta zijnde waren niet van plan BB dorpjes te buitmeesteren zoals HTF
de #5 en #7 van de wereld

HTF was nooit #5 en MOA nooit #7
Alleen als je het rangschikt op VP punten , op elk ander aspect niet
Een VP wereld gaat om VP ja , maar VP bepaald niet wie de #1 #2 of #3 stam zijn
In het begin was Sparta #1 en HTF #2 , maar de stam die rond mij lag werd uiteindelijk volledig opgenomen in HTF (dus dat is ook al een samenwerking ) , waar hilgo hattem etc inzaten

NAP met tijgers
NAP met HLF
BG met MOA
Meerdere insiders in Sparta

Ik zeg niet dat MOA veel Naps en bgs had
Maar HTF zeker wel
Die wouden met niemand oorlog zodat ze samen met hun BG op 1 front konden knallen , in dit geval op 3 spelers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
yikes , en maar afkappen xd
Je kan er weinig tegen in brengen he Vimipz ;)
En het is on topic , ik reageer letterlijk op berichten van JOU stamleden
Maar als je niet inhoudelijk kan reageren en je zit vast geluld , dan is het off topic right?
 

danger008

Bekend Lid
Dit is een mooi vb op een tekst
Wat een hoop gejank weer. Back on topic AUB?

Die bedoeld was om een einde te maken aan opmerkingen zoals

yikes , en maar afkappen xd
Je kan er weinig tegen in brengen he Vimipz
En het is on topic , ik reageer letterlijk op berichten van JOU stamleden
Maar als je niet inhoudelijk kan reageren en je zit vast geluld , dan is het off topic right?
Dit
 

DeletedUser2072

Guest
Dit is een mooi vb op een tekst


Die bedoeld was om een einde te maken aan opmerkingen zoals


Dit

Mooi gezegd.

Waarom moet ik reageren op geblater van iemand die toch alleen maar denkt dat hij correct is met alles? Dat is hetzelfde als met een kleuter een gestructureerde discussie voeren. AKA, alles wat hij doet is janken op HTF in 70% van z'n posts xD. De verslagen die je elke week uitbrengt brengen hem alle keren terug om nog meer te proberen tonen dat het hem eigenlijk niet veel kan schelen. Maar hij doet maar, kunnen wij binnen HTF blijven lachen.
 

DeletedUser2129

Guest
Tjong ze gaan toch nog vechten. Slimme tacktiek. Vriendjes worden met de hele wereld en dan met zn allen op 1 stam. Als die stam dan weg is kick je 1 vriendje en ga je met zn allen op dat vriendje. Slim gespeeld!
Is net hetzelfde als vriendjes worden met NR 1 en 2 vd stammen zodat je zo direct 75% vd wereld in jou bezit hebt? ;) en wat ga je dan ook niet zeggen over met 7 spelers (met veel meer dorpen) 1 speler aanvallen? Nu ben ik benieuwd
 

DeletedUser974

Guest
yikes , en maar afkappen xd
Je kan er weinig tegen in brengen he Vimipz ;)
En het is on topic , ik reageer letterlijk op berichten van JOU stamleden
Maar als je niet inhoudelijk kan reageren en je zit vast geluld , dan is het off topic right?

Zet je jouw spelfouten altijd in hoofdletters? :D
 

danger008

Bekend Lid
01/05/2020
62 dagen na start wereld
Top Stammen:
- Happy Tree Friends (HTF)
- Mother Of All Boms (MOA)
- Prophecy Of Ragnarok (POR)
- Tijgers (TGR)

Happy Tree Friends
Speler's: 24
Dorpen: 566
Punten: 3.200.000
Level: 35

Zoals vorige keer aangegeven zijn HTF in oorlog gegaan met Tijgers.

Nu vraag je af hoe is deze week verlopen. Awel het is best bloederig tijgers heeft zoals je kan zien geen vijanden gehad in heel lange tijd.
En dit heeft hen de enkel in het voordeel uitgewezen.
Want ondanks hoeveel clears HTF heeft verzonden hebben ze maar enkele dorpen kunnen bemachtigen (wel cruciale dorpen recht in hun main provincie) en ook dorpen van tijger die in prov lagen waar HTF al de overhand had.

Natuurlijk focust HTF niet enkel op Tijgers. De stam POR (vorige week SCL daarvoor Sparta) zijn er ook nog hoewel er in het zuiden geheel stand houd langs beide kanten liggen in het Noorden spelers van HTF onder vuur dit nadat ze terrein hebben gewonnen op POR dus wil ni direct zeggen dat de dorpen dat ze buit hebben gemaakt ook in handen blijft van hen.

Maar de cijfers die ik je nu ga laten zien van zowel ODA en ODD zijn fenomenaal gestegen tegenover de vorige keer.
Huidige ODA: 19.900.000
Huidige ODD: 4.975.000

Mother Of All Bombs
Speler's: 27
Dorpen: 311
Punten: 1.455.000
Level: 10

MOA nog steeds BG met HTF helpen overal waar ze kunnen dragen goed hun steentje bij ook kan je zien aan hun gevechtspunten.

Huidige ODA: 5.000.000
Huidige ODD: 1.980.000

Prophecy Of Ragnarok
Speler's: 26
Dorpen: 322
Punten: 1.350.000
Level: 28

Beste mensen mag ik u de nieuwe stam POR voorstellen (oh nee het SCL of beter bekent in mijn verslagen THIS IS SPARTA!)

Zoals je kan zien minder dorpen minder spelers dan vorige week zijn gestegen in punten maar ja punten vechten niet he.

Wat wel leuk om te zien is ondanks ze minder spelers hebben zijn niet geminderd in gevechtspunten

Huidige ODA: 4.825.000
Huidige ODD: 6.000.000

Tijgers
Speler's: 11
Dorpen: 169
Punten: 830.000
Level: 11

Tijgers welkom in mijn verslag. Heb besloten geen top 3 meer te maken maar stammen die vechten voor in de wereld te blijven wat jullie uitstekend doen hoe groot de andere stammen ook zijn.

Tijgers ondanks dat ze omringt zijn en ze geen enkele veilige prov hebben doen het best goed in het verdedigen wat cruciaal is.

Ondanks dat ze maar met 11 zijn zijn ze wel 2 beste stam met aanvalspunten wat ongelooflijk is wat nog straffer is dat ze op enkele verdedigingspunten verwijderd zijn van HTF.

Huidige ODA: 5.050.000
Huidige ODD: 4.050.000

Algemeen
Buiten de bovenstaande stammen zijn er nog wel paar ander natuurlijk.
Ze spelen niet echt een rol in de wereld maar ze zijn er nog
- Strong Thogether
- De Mennes
- JH JOPPE

Wereldmap Palamidi
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1935

Guest
@danger008 mooi verslag , alleen enkele aanmerkingen
Qua gevechtspunten zou ik niet zeggen dat de spelers die er niet meer zijn niet zorgen voor minder gevechtspunten
Namelijk de volgende lijst

Jente1994
-----
1.300.000 ODD
800.000 ODA

Deathscythe
--------
600.000 ODD
400.000 ODA

Mozart
-----
420.000 ODD
550.000 ODA

Marshall (acc verwijderd)
----
+- 500.000 ODD
+- 500.000 ODA

Alleen deze 4 tellen samen al op voor een 2.820.000 ODD en 2.250.000 ODA
Nu die rankings maken nietzoveel uit aangezien Qua ODA HTF meester blijft en Qua ODD blijft het voorlopig POR


Punt 2 :
In Noord heeft HTF eig 0 terrein gewonnen , het terrein waar nu klappen valt is een terrein van spelers die 1-3 weken oud zijn en worden door een hele horde spelers aangevallen zowel MOA als HTF
Nkleen had vgm 12 dorpen toen hij de oorlog met HTF aanging , meerdere retakes van BB ge-edeld door HTF en dorpen van oa Kappas werden ge-edeld door nkleen , zover ik weet nooit terreinwinst geboekt in die prov , ondanks er met een hoop geloof werd gepakt


Tijgers heeft inderdaad heel lang geen vijand gehad , allee wacht , eentje en dat was POR aangezien Jiepie en Penny op Por aan het gaan waren was er daar wel degelijk een oorlogje aan de gang

Het is HTF die met Tijgers een NAP had, niet wij , dat mag je er wel bij vernoemen.

Over de gevechtpunten van tijgers (klopt mooi resultaat) maar ik ben op Indra nu +- 18 dagen bezig , ik zou ook graag net als Tijgers nog 42 dagen ontzien willen worden , en nappie krijgen
En dat geld dan voor Pietje paladijn , Flokii , Skalpiee , DragonPatat , Nkleen en dergelijke ook , meeste werden na 2-3 weken al aangevallen , sommige al binnen de week

De raw numbers zijn correct , maar een beetje een background history mag erbij he @danger008
Voor de rest top verslag , over de grote lijnen correct (niemand weet alles , daarom is er ook het forum)
Volgende week zal ik weer vrijdag zitten wachten voor het volgende verslag
 

DeletedUser2072

Guest
Weeral een hoop goeie data! En weeral een hoop gejank!

"War... War never changes."
 

DeletedUser2129

Guest
01/05/2020
62 dagen na start wereld
Top Stammen:
- Happy Tree Friends (HTF)
- Mother Of All Boms (MOA)
- Prophecy Of Ragnarok (POR)
- Tijgers (TGR)

Happy Tree Friends
Speler's: 24
Dorpen: 566
Punten: 3.200.000
Level: 35

Zoals vorige keer aangegeven zijn HTF in oorlog gegaan met Tijgers.

Nu vraag je af hoe is deze week verlopen. Awel het is best bloederig tijgers heeft zoals je kan zien geen vijanden gehad in heel lange tijd.
En dit heeft hen de enkel in het voordeel uitgewezen.
Want ondanks hoeveel clears HTF heeft verzonden hebben ze maar enkele dorpen kunnen bemachtigen (wel cruciale dorpen recht in hun main provincie) en ook dorpen van tijger die in prov lagen waar HTF al de overhand had.

Natuurlijk focust HTF niet enkel op Tijgers. De stam POR (vorige week SCL daarvoor Sparta) zijn er ook nog hoewel er in het zuiden geheel stand houd langs beide kanten liggen in het Noorden spelers van HTF onder vuur dit nadat ze terrein hebben gewonnen op POR dus wil ni direct zeggen dat de dorpen dat ze buit hebben gemaakt ook in handen blijft van hen.

Maar de cijfers die ik je nu ga laten zien van zowel ODA en ODD zijn fenomenaal gestegen tegenover de vorige keer.
Huidige ODA: 19.900.000
Huidige ODD: 4.975.000

Mother Of All Bombs
Speler's: 27
Dorpen: 311
Punten: 1.455.000
Level: 10

MOA nog steeds BG met HTF helpen overal waar ze kunnen dragen goed hun steentje bij ook kan je zien aan hun gevechtspunten.

Huidige ODA: 5.000.000
Huidige ODD: 1.980.000

Prophecy Of Ragnarok
Speler's: 26
Dorpen: 322
Punten: 1.350.000
Level: 28

Beste mensen mag ik u de nieuwe stam POR voorstellen (oh nee het SCL of beter bekent in mijn verslagen THIS IS SPARTA!)

Zoals je kan zien minder dorpen minder spelers dan vorige week zijn gestegen in punten maar ja punten vechten niet he.

Wat wel leuk om te zien is ondanks ze minder spelers hebben zijn niet geminderd in gevechtspunten

Huidige ODA: 4.825.000
Huidige ODD: 6.000.000

Tijgers
Speler's: 11
Dorpen: 169
Punten: 830.000
Level: 11

Tijgers welkom in mijn verslag. Heb besloten geen top 3 meer te maken maar stammen die vechten voor in de wereld te blijven wat jullie uitstekend doen hoe groot de andere stammen ook zijn.

Tijgers ondanks dat ze omringt zijn en ze geen enkele veilige prov hebben doen het best goed in het verdedigen wat cruciaal is.

Ondanks dat ze maar met 11 zijn zijn ze wel 2 beste stam met aanvalspunten wat ongelooflijk is wat nog straffer is dat ze op enkele verdedigingspunten verwijderd zijn van HTF.

Huidige ODA: 5.050.000
Huidige ODD: 4.050.000

Algemeen
Buiten de bovenstaande stammen zijn er nog wel paar ander natuurlijk.
Ze spelen niet echt een rol in de wereld maar ze zijn er nog
- Strong Thogether
- De Mennes
- JH JOPPE

Wereldmap Palamidi

This is Sparta bestaat niet meer op deze wereld, het is por en blijft por ^^
 

DeletedUser1935

Guest
Tja @Vimipz , alweer een bericht dat ik post in reactie op jou dat verwijderd is , zou dat komen omdat ik jank? Of omdat jij gaat janken om mijn reacties

Idd , ze blijven bezig over This is Sparta! maar noemen mij obsessed met HTF xd
Indra daarentegen is wel Deathscythe96 , maar die naam zullen jullie sowieso nooit vergeten <3 Win lose or tie , A real spartan , till i die!
 

danger008

Bekend Lid
09/05/2020
70 dagen na start van de wereld
Top stammen:
Happy Tree Friends (HTF)
Mother Of All Bombs (MOA)
Prophecy Of Ragnarok (POR)
Tijgers (TGR)

Happy Tree Friends
Spelers: 24
Dorpen: 625
Punten: 3.787.000
Level: 36

We zijn weer een weekje verder en er op dit eigenste moment best veel aan het gebeuren zoals je in mijn mapoverzicht kan zien is er in Noord-Oost voor HTF paar dorpen veroverd.

Er wordt ook nog steeds verder gestreden tegen Tijgers al is daar weinig beweging in te krijgen doordat dorpen dik gestackd zijn en er nouwkeurig gesnipt wordt (en als je dan al een dorp edelt retaken ze het)
Dus zal lang duren voor HTF daar door kan breken.

Zoals je aan de ODA en ODD kan zien staan ze zeker en vast niet stil.
Huidige ODA: 24.192.000
Huidige ODD: 7.658.000

Mother of All Bombs
Spelers: 25
Dorpen: 334
Punten: 1.727.000
Level: 12

MOA nog steeds de trouwe BG van HTF

Ook zij hebben in het hoge noorden hun steentje bijgedragen

Ook zij zijn gegroeit in ODA en ODD
Huidige ODA: 6.000.000
Huidige ODD: 2.730.000

Prophecy Of Ragnarok
Spelers: 29
Dorpen: 397
Punten: 1.934.000
Level: 30

Op Dit moment zijn ze een mooi staaltje samenwerking als stam aan het doen door gecoordineerde aanvallen aan het uitoefen op HTF gaan ze doorbreken is de vraag.

Deze week hebben ze wel een halve prov verloren in het noorden.

Zoals je aan de cijfers kunt zien staan ze ook niet stil
Huidige ODA: 7.340.000
Huidige ODD: 10.364.000

Tijgers
Spelers: 10
Dorpen: 166
Punten: 800.000
Level: 11

Tijgers (oftewel gungnir) buiten dat ze goed kunnen snipen, goed kunnen retaken, stacken valt het wel op dat het daar bij blijft.

Huidige ODA: 5.578.000
Huidige ODD: 5.166.000

Algemeen
Zoals in mijn vorig verslag lijkt het er wel op dat er leven is in volgende stammen:
De Memmes
JH JOPPE


Er zit nog zeker en vast leven in want hebben in Zuiden wat dorpen kunnen bemachtigen van MOA

Map palamidi
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan